Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021

Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Er det andre som har lurt på hvorfor hun Lene Grønnæss som var en av de 6 Jakten-bøndene i år ikke ble valgt ut til å være med videre på TV? Hun må vel ha fått flest frierbrev av alle i år? Hun har vært med i Gift ved første blikk før, men skulle ikke tro den deltakelsen hadde noe å si for TV2 når de valgte hun ut til å bli blandt de 6 bøndene i presentasjonsrunden. 

13951167.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaur skrev (1 minutt siden):

Er det andre som har lurt på hvorfor hun Lene Grønnæss som var en av de 6 Jakten-bøndene i år ikke ble valgt ut til å være med videre på TV? Hun må vel ha fått flest frierbrev av alle i år? Hun har vært med i Gift ved første blikk før, men skulle ikke tro den deltakelsen hadde noe å si for TV2 når de valgte hun ut til å bli blandt de 6 bøndene i presentasjonsrunden. 

13951167.jpg

Dette har jeg også lurt på 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (22 timer siden):

Det er vel rett og slett måten han gjør det på jeg reagerer på. Han måtte ta det mens de var på ferietur sammen, foran kamera, på en nydelig strand de har vandret til hånd i hånd, etter han har bydd på litt bobler.

Jeg husker da han løy om at han trengte en pause fra kameraene fordi tårene presset på, mens i virkeligheten hadde han glemt navnene på dem han skulle sende hjem og måtte tilbake til rommet for å sjekke. Det sier vel egentlig det meste om hva slags kar dette er.

Jeg syns Pernille sin reaksjon var skikkelig umoden og overdreven. Forstår at det kom i en upassende setting hvis hun ante fred og ingen fare, og Stefan har helt klart gitt signaler om at han likte henne så han fortjener sin kritikk han også.. Allikevel må det få være greit å si at man ikke har fått kjærestefølelser enda og prate åpent om hvor man står, eller "ta en liten status sjekk" som Tina så fint og lettsinnet sier det. Han sa jo at han ikke mente det som noe endelig og var åpen for å se an videre men ikke følte noe per nå. Når Pernille ble mutt og fornærma og bare drev å sa "Nei! Nei!, Nei! " når han prøvde å prate videre, og stormet vekk i gråt det burde hun holdt seg for god til. En voksen person burde ikke oppføre seg sånn etter så kort bekjentskap men heller lytte og respektere og drøfte hva som skal skje videre istedet for å hoppe til den værste konklusjonen og jeg tror reaksjonen hennes bidro til å ødelegge 50/50 like mye som han gjorde. Det var merkelig å se at hun fortsatt syns det var sårt flere måneder(?) etterpå når programlederen kom på besøk men ting blir kanskje veldig intenst for enkelte når man er med i et sånt program.. 

Der er jeg nok mere som Tina og Jørn 😄

Endret av Kaur
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (13 minutter siden):

Jeg syns Pernille sin reaksjon var skikkelig umoden og overdreven. Forstår at det kom i en upassende setting hvis hun ante fred og ingen fare, og Stefan har helt klart gitt signaler om at han likte henne så han fortjener sin kritikk han også.. Allikevel må det få være greit å si at man ikke har fått kjærestefølelser enda og prate åpent om hvor man står, eller "ta en liten status sjekk" som Tina så fint og lettsinnet sier det. Han sa jo at han ikke mente det som noe endelig og var åpen for å se an videre men ikke følte noe per nå. Når Pernille ble mutt og fornærma og bare drev å sa "Nei! Nei!, Nei! " når han prøvde å prate videre, og stormet vekk i gråt det burde hun holdt seg for god til. En voksen person burde ikke oppføre seg sånn etter så kort bekjentskap men heller lytte og respektere og drøfte hva som skal skje videre istedet for å hoppe til den værste konklusjonen og jeg tror reaksjonen hennes bidro til å ødelegge 50/50 like mye som han gjorde. Det var merkelig å se at hun fortsatt syns det var sårt flere måneder(?) etterpå når programlederen kom på besøk men ting blir kanskje veldig intenst for enkelte når man er med i et sånt program.. 

Der er jeg nok mere som Tina og Jørn 😄

Men Stefan var jo helt der hele tiden de brukte sammen. Han burde kanskje ikke vært så på, og gitt så veldig utrykk for at han ønsket noe seriøst når han var så usikker egentlig.. Det var jo en veldig brå vending, så er ikke rart at hun reagerte sterkt. Det kom nok veldig overraskende på henne. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inntrykk av at Pernille først viste sitt "egentlige jeg" med den overdrevne reaksjonen der. Forandret hele ansiktsuttrykket og fremtoningen på et øyeblikk.

Lurer på om det er sider ved henne vi ikke har sett - har tenkt flere ganger at hun virket tilgjort og uekte på et vis. Jeg forstår at settingen er spesiell for deltakerne, men hun fremstod anderledes når programlederen besøkte henne etterpå, syns jeg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (31 minutter siden):

Det kom nok veldig overraskende på henne. 

Ja det skjønner jeg.

Dråpe skrev (18 minutter siden):

Lurer på om det er sider ved henne vi ikke har sett - har tenkt flere ganger at hun virket tilgjort og uekte på et vis. Jeg forstår at settingen er spesiell for deltakerne, men hun fremstod anderledes når programlederen besøkte henne etterpå, syns jeg.

Ja en ting jeg bet meg merke i var at hun sa til Gunhild at det hun følte i den situasjonen var "Hva har han funnet ut om meg nå som gjør at han ikke liker meg?!". Det var en spesiell måte å ordlegge seg på og dette er kanskje en dame med andre sider eller annen bagasje enn hun har vist men forventer heller ikke at de skal snakke om alt vondt i livet og usunne relasjoner på tv.  Tror hun kan ha blitt skikkelig sviktet før og fikk den følelsen rasende gjennom seg igjen på stranden der 😕

Ønsker hun alt godt! 

Stefan slår meg som en type som egentlig ikke er noe god til forpliktelser generelt. 

Endret av Kaur
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang Pernilles reaksjon så tror jeg det er lett for oss som ikke var der å glemme at det sikkert var svært intenst å være med på. De var nok slitne begge to og Pernille trodde hun endelig hadde kommet seg helskinnet gjennom og så får hun dette slengt i trynet foran kamerateam og hele pakken. Han kunne gjort det på en mer galant måte. Han kunne også ha droppet å være så på dersom det bare var løgn. Man MÅ jo ikke kysse og holde hender hele tiden så tidlig om man er usikker.

En annen ting er at dette er klippet, så vi vet ikke hva han sa for å utløse denne reaksjonen. Vi så to minutter, denne samtalen kan ha tatt en time.

Avslutter med å si at jeg også har lurt på hvorfor ikke Lene ble en av bøndene. Kan jo være det var hun selv som takket nei, av grunner vi aldri får vite.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (6 timer siden):

Ang Pernilles reaksjon så tror jeg det er lett for oss som ikke var der å glemme at det sikkert var svært intenst å være med på. De var nok slitne begge to og Pernille trodde hun endelig hadde kommet seg helskinnet gjennom og så får hun dette slengt i trynet foran kamerateam og hele pakken. Han kunne gjort det på en mer galant måte. Han kunne også ha droppet å være så på dersom det bare var løgn. Man MÅ jo ikke kysse og holde hender hele tiden så tidlig om man er usikker.

En annen ting er at dette er klippet, så vi vet ikke hva han sa for å utløse denne reaksjonen. Vi så to minutter, denne samtalen kan ha tatt en time.

Avslutter med å si at jeg også har lurt på hvorfor ikke Lene ble en av bøndene. Kan jo være det var hun selv som takket nei, av grunner vi aldri får vite.

Jeg mener å ha lest at hun fikk færrest brev, og at damer i 40-åra generelt får færre brev enn yngre damer (som i Tinas aldersgruppe). Mange menn i Lenes aldersgruppe er vel godt etablert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (På 7.12.2021 den 23.43):

13951167.jpg

Det er jo de 4 bøndene som får flest frierbrev TV2 følger videre. Slik har det vært i alle år, så det betyr nok at hun ikke fikk så mange brev.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Stefan og Ole Johan prøver å ta opp igjen kontakten med frierne som ble nummer to? De har jo sikkert følelser for de fortsatt. Men de frierne vil antakelig ikke det etter først å ha blitt valgt bort.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Heartland skrev (14 timer siden):

Tror dere Stefan og Ole Johan prøver å ta opp igjen kontakten med frierne som ble nummer to? De har jo sikkert følelser for de fortsatt. Men de frierne vil antakelig ikke det etter først å ha blitt valgt bort.

Aldri si aldri. Husker du ikke hun ene bonden som kontaktet frier to og tre? Mener hun ble sammen med begge to, hver sin gang, Inger het hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Tror Pernille sin reaksjon virket litt barnslig siden hun bannet og løp av gårde. Hadde hun i stedet brukt andre ord, og uttrykt seg mer, men vært like sint, så hadde man ikke fått det inntrykket. Var litt sånn tenårings aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (På 12.12.2021 den 10.45):

Tror Pernille sin reaksjon virket litt barnslig siden hun bannet og løp av gårde. Hadde hun i stedet brukt andre ord, og uttrykt seg mer, men vært like sint, så hadde man ikke fått det inntrykket. Var litt sånn tenårings aktig.

Jeg må være ærlig å si at jeg synes Gro virket litt mer.. stabil? Hel ved? Pernille har fremstått litt følelsesmessig ustabil synes jeg. Så jo på måten hun bikket litt over etter at de hadde kysset i høyet tidligere i sesongen.

Med forbehold om at jeg ikke kjenner henne, og bare kan dømme utfra det jeg ser på TV!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skandale at ikke neste episode har kommet ut enda, nå er hele dagen ødelagt takket være TV2, hadde gledet meg til det her.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (På 8.12.2021 den 0.42):

Ja det skjønner jeg.

Ja en ting jeg bet meg merke i var at hun sa til Gunhild at det hun følte i den situasjonen var "Hva har han funnet ut om meg nå som gjør at han ikke liker meg?!". Det var en spesiell måte å ordlegge seg på og dette er kanskje en dame med andre sider eller annen bagasje enn hun har vist men forventer heller ikke at de skal snakke om alt vondt i livet og usunne relasjoner på tv.  Tror hun kan ha blitt skikkelig sviktet før og fikk den følelsen rasende gjennom seg igjen på stranden der 😕

Ønsker hun alt godt! 

Stefan slår meg som en type som egentlig ikke er noe god til forpliktelser generelt. 

Jeg synes dette er en helt alminnelig refleksjon å gjøre seg. Om man leser de million+ trådene her på KG om damer og menn som blir dumpet så er jo det store spørsmålet ofte "hvorfor...hva gjorde jeg feil....hva var det ved meg som han plutselig ikke likte" osv.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Heartland said:

Jeg må være ærlig å si at jeg synes Gro virket litt mer.. stabil? Hel ved? Pernille har fremstått litt følelsesmessig ustabil synes jeg. Så jo på måten hun bikket litt over etter at de hadde kysset i høyet tidligere i sesongen.

Med forbehold om at jeg ikke kjenner henne, og bare kan dømme utfra det jeg ser på TV!

Helt enig, jeg var sikker på han skulle velge Gro, syntes de så ut som en bedre match!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Greno skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Så ikke ut som Sebastian virket så forelska på slutten, men mulig jeg tar feil

Enig! Hadde ikke helt den gnisten i øynene. Det tar tid å forelske seg skikkelig, det er klart, men burde kanskje vært mer sikker pr nå? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Litt skuffende at det ikke ble noe særlig ut av denne sesongen. Det kan jo være at det ordner seg for Sebastian og Ragne, de har i hvert fall kontakt fortsatt. Kanskje etter hun er ferdig med studiene så blir det lettere.

Kanskje ikke så overraskende med Jørn og Tina heller, men stusser litt på at de har bodd på samme rom hele ferien. Da hadde jeg kanskje trodd at de var kommet litt lenger, sånn er i hvert fall jeg skrudd sammen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greno skrev (57 minutter siden):
  Skjul innhold

Så ikke ut som Sebastian virket så forelska på slutten, men mulig jeg tar feil

Leste på tv2.no at de hadde gått et skritt tilbake, og er nå eksklusive men ikke kjærester, høres mest ut som fwb da. Stefan er ikke singel lenger da.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...