Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021

Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Mattie16 skrev (23 minutter siden):

Jeg synes egentlig dette ble litt trist. Jeg føler nesten at de ikke var så opptatt av å få seg en kjæreste likevel. Og om de var usikre, det er jo helt forståelig mtp hele opplegget, så burde man vært ærlig om det og sagt at de ville gå saktere frem.
Synes det er litt respektløst å dra på overnattingsturer med noen og styre på, som om de er et par, for så å plutselig få kalde føtter. Det er jo godt voksne folk det er snakk om, hvor er livserfaringen og den sunne fornuften? Men mulig det er slik samfunnet er blitt, man kjører på uten å tenke seg om, om å gjøre med sex så fort som mulig og nærmest flytte inn sammen.
Synes det er så mye mer stilfullt måten som Tina og Jørn gjør det på.

Pernille sa jo selv i et et intervju at hun følte de hadde blitt presset av kamera teamet til å gå fort frem og flytte sammen. Hallo, hun er 47 og han 50? De er ikke akkurat tenåringer! Få en ryggrad og sett noen grenser, helt tåpelig at man lar seg presse til sånt når man er såpass gammel.

Tenker jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (1 time siden):

Tja. Hvis de er som meg, så kjenner de det kjapt om det er liv laga. Jeg vet etter første treff om det er en person jeg kan bli forelsket i. 

Det sies at en kvinne vet etter en halv time om det kommer til å bli noe mer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Ole-Johan valgte feil. Men så synd at han mista følelsene for Ellen. Hun virka som en knallbra dame. Det gjorde jo hun andre også. Kanskje det hadde gått bedre om han hadde valgt henne.

Folk er forskjellige... Jeg blir sjelden forelska, men merker etter første treff om det er noe der eller ikke. Jeg har opplevd én gang å bli betatt og så mista følelsene etter kort tid. Så jeg skjønner at det kan skje. Det er jo det som har skjedd med begge.

Hva som er stilfullt eller ikke... Jeg hadde i hvert fall mista følelsene om jeg skulle hatt det sånn som Tina og Jørn, men det er nok riktig for dem og mange andre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (28 minutter siden):

Jeg synes egentlig dette ble litt trist. Jeg føler nesten at de ikke var så opptatt av å få seg en kjæreste likevel. Og om de var usikre, det er jo helt forståelig mtp hele opplegget, så burde man vært ærlig om det og sagt at de ville gå saktere frem.
Synes det er litt respektløst å dra på overnattingsturer med noen og styre på, som om de er et par, for så å plutselig få kalde føtter. Det er jo godt voksne folk det er snakk om, hvor er livserfaringen og den sunne fornuften? Men mulig det er slik samfunnet er blitt, man kjører på uten å tenke seg om, om å gjøre med sex så fort som mulig og nærmest flytte inn sammen.
Synes det er så mye mer stilfullt måten som Tina og Jørn gjør det på.

Pernille sa jo selv i et et intervju at hun følte de hadde blitt presset av kamera teamet til å gå fort frem og flytte sammen. Hallo, hun er 47 og han 50? De er ikke akkurat tenåringer! Få en ryggrad og sett noen grenser, helt tåpelig at man lar seg presse til sånt når man er såpass gammel.

De er med på reality-tv. Du må skjønne at de ikke opptrer som under normale omstendigheter der. Det blir det ikke mye god TV av. 

Jeg reagerte mer på programlederen. Hun pushet på alt for mye, og gikk alt for langt i å presse deltagerne. Frekk og slitsom mao. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
SoWhat? skrev (6 minutter siden):

De er med på reality-tv. Du må skjønne at de ikke opptrer som under normale omstendigheter der. Det blir det ikke mye god TV av. 

Jeg reagerte mer på programlederen. Hun pushet på alt for mye, og gikk alt for langt i å presse deltagerne. Frekk og slitsom mao. 

Er enig med deg ang programlederen, det var neste jeg skulle ta for meg 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (Akkurat nå):

Er enig med deg ang programlederen, det var neste jeg skulle ta for meg 🙈😅

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å spørre folk i 40 og 50 årene om de brukte tunge eller ikke når de kysset er smakløst. Håper de bytter ut programlederen om det blir flere sesonger.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo sikkert helst reise på den turen foreksempel? Vet ikke hva de slriver under på at de må gjøre jeg, men er jo et TV-program som skal engasjere og få seere. Så de presses sikkert til å oppføre seg itt som par på turen foreksempel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Å spørre folk i 40 og 50 årene om de brukte tunge eller ikke når de kysset er smakløst. Håper de bytter ut programlederen om det blir flere sesonger.

Smakløst uansett alder. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare tenke meg hvor stress det er å føle på et emosjonelt forventningspress 😕 Du skal helst forsøke å føle noe eller bli interessert i frierne, og du er jo med på en tv-produksjon som sikkert ikke synes det er gøy om en må "ta tiden til hjelp" og gå i tenkehula si. 
Og folk er så ulike mtp. tempo. Noen blir interessert og forelsket kjapt, andre trenger tid. Skulle ønske de kunne fortsette prosessen etter siste valget i langt mer fred og ro for kamera enn det de gjør nå, men ser at det ikke hadde latt seg gjøre uten videre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; hvor ser dere dette da? Opptaket mitt ble det ikke noe av og jeg står som et spørsmålstegn og lurer. 

Jeg tenker vel også at selv voksne (menn spesielt); når de forstår at de er mere populære enn de trodde,
så vil duften av gresset på den andre siden alltid friste, for tenk om det var noen der ute som var bedre
enn dem de hadde fått på hjemlån...og så kommer tvilen som får dem til å lempe folk over bord lenge før tiden.

Jeg vil ha en jovial og hyggelig mannlig programleder neste gang. På tide med litt grensesetting når damene
bare går tettere og tettere på i inntrenging i privatlivets fred. Kåre Willoch hadde aldri gått for langt. Fin stil. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Altså; hvor ser dere dette da? Opptaket mitt ble det ikke noe av og jeg står som et spørsmålstegn og lurer. 

Jeg tenker vel også at selv voksne (menn spesielt); når de forstår at de er mere populære enn de trodde,
så vil duften av gresset på den andre siden alltid friste, for tenk om det var noen der ute som var bedre
enn dem de hadde fått på hjemlån...og så kommer tvilen som får dem til å lempe folk over bord lenge før tiden.

Jeg vil ha en jovial og hyggelig mannlig programleder neste gang. På tide med litt grensesetting når damene
bare går tettere og tettere på i inntrenging i privatlivets fred. Kåre Willoch hadde aldri gått for langt. Fin stil. 

Hehe, ja jeg er for litt god gammeldags stil 😁 folk må selvfølgelig gjøre som de vil, men programlederen kan godt holde seg respektfull, jovial og hyggelig, som du sier. Føler hun mangler noen antenner, jeg hadde ikke hatt lyst til å betro meg til henne om noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (5 timer siden):

Jeg tror Ole-Johan valgte feil. Men så synd at han mista følelsene for Ellen. Hun virka som en knallbra dame. Det gjorde jo hun andre også. Kanskje det hadde gått bedre om han hadde valgt henne.

Folk er forskjellige... Jeg blir sjelden forelska, men merker etter første treff om det er noe der eller ikke. Jeg har opplevd én gang å bli betatt og så mista følelsene etter kort tid. Så jeg skjønner at det kan skje. Det er jo det som har skjedd med begge.

Hva som er stilfullt eller ikke... Jeg hadde i hvert fall mista følelsene om jeg skulle hatt det sånn som Tina og Jørn, men det er nok riktig for dem og mange andre.

De velger enkelt- eller dobbeltrom på tur. Ble nesten litt overrasket over at Tina ville ha dobbeltrom 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nesten ikke med meg resten av episoden etter at Totenbonden og dama sto og klina midt på gågata og han gutten som helt åpenbart var instruert til å ta bilde og kommentere dem. Jeg traume-cringer enda! Please si at jeg ikke er alene om det! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NumberSix skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk nesten ikke med meg resten av episoden etter at Totenbonden og dama sto og klina midt på gågata og han gutten som helt åpenbart var instruert til å ta bilde og kommentere dem. Jeg traume-cringer enda! Please si at jeg ikke er alene om det! 

Var veldig tydelig at han hadde fått beskjed om det,ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Mener jeg nettopp leste at Tv2Play tilbyr en mnd gratis nå. Der finner du det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«er dere gift?»

»ikke enda»

«Hvis dere gifter dere må dere bruke det bildet»

altså. hallo skjerp dere tv2. Det der var helt forferdelig kleint og staget. Tar hverken deltakerne eller seerne på alvor dere, bare lage tåpelig gossip. Orker ikke 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (15 timer siden):

Men ut fra det vi har fått se sitter jeg igjen med følelsen av at de ga opp veldig fort og kanskje tenkte de kunne få noe «bedre» etter å ha vært omsvermet av mange damer. 

De karene der klarer jeg ikke se for meg at akuratt omsvermes av damer!? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 timer siden):

Tina og han hun valgte vokste på meg etter sist episode. 😊 Håper de blir et par. 

Jaa virkelig! Skjønner nå hvorfor Jørn var det riktige valget for henne. De er ganske like som personligheter (og han er en  skikkelig kjekkas uten briller jo!) og bare tar ting for det det er istedet for å presse frem noe uberromantisk og unaturlig bare for å være stas for TV2. Det tar tid å bli trygg på noen og det tar de seg tid til :) Ser jo hvordan det gikk med de parene som skulle være perfect honeymoon couple eksemplarer der det raskt ble for mye press og forventninger så de fikk hetta og det ble bråstopp!

Jeg håper virkelig Tina og Jørn holder sammen 😀 Kjempekoselige folk og koselig å se hvordan de blir kjent med hverandre, eneste jeg gleder meg til med neste episode å få se mer av de. Sebastian er uinteressant. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...