Ellinl Skrevet 6. desember 2021 #241 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Tina & Jørn, så hærlige! Lurer på kor det blir av han Sebastian neste episode🤔 Endret 6. desember 2021 av Ellinl Skrivefeil. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. desember 2021 #242 Del Skrevet 7. desember 2021 Ellinl skrev (1 time siden): Tina & Jørn, så hærlige! Lurer på kor det blir av han Sebastian neste episode🤔 Sikkert bare 5 min forsinket. Det skal jo klippes dramatisk, for at seerne skal bli nysgjerrige. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 7. desember 2021 #243 Del Skrevet 7. desember 2021 Det er vel rett og slett måten han gjør det på jeg reagerer på. Han måtte ta det mens de var på ferietur sammen, foran kamera, på en nydelig strand de har vandret til hånd i hånd, etter han har bydd på litt bobler. Jeg husker da han løy om at han trengte en pause fra kameraene fordi tårene presset på, mens i virkeligheten hadde han glemt navnene på dem han skulle sende hjem og måtte tilbake til rommet for å sjekke. Det sier vel egentlig det meste om hva slags kar dette er. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 7. desember 2021 #244 Del Skrevet 7. desember 2021 Irja skrev (4 minutter siden): Sikkert bare 5 min forsinket. Det skal jo klippes dramatisk, for at seerne skal bli nysgjerrige. Det tenkte jeg og! Ute og handler, eller venter på en restaurant eller no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 #245 Del Skrevet 7. desember 2021 Daisy_B skrev (6 minutter siden): Det er vel rett og slett måten han gjør det på jeg reagerer på. Han måtte ta det mens de var på ferietur sammen, foran kamera, på en nydelig strand de har vandret til hånd i hånd, etter han har bydd på litt bobler. Jeg husker da han løy om at han trengte en pause fra kameraene fordi tårene presset på, mens i virkeligheten hadde han glemt navnene på dem han skulle sende hjem og måtte tilbake til rommet for å sjekke. Det sier vel egentlig det meste om hva slags kar dette er. Det er nok ikke han alene som har regien på det som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 7. desember 2021 #246 Del Skrevet 7. desember 2021 Mattie16 skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om begge de «gamle» parene gikk for raskt frem? Det virker som det var ganske mye kjæreste-opplegg fra dag 1, og at noen kanskje ble intense litt for tidlig. Det kan jo være lurt å ta seg litt god tid. Morsomt at det er begge de unge parene som virker mest fornuftige her. Jeg skammer meg på vegne av bondestanden over de godt voksne karene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 7. desember 2021 #247 Del Skrevet 7. desember 2021 Det virker som at de to eldste karene fikk forpliktelses-panikk begge to. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 7. desember 2021 #248 Del Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (6 timer siden): Det er nok ikke han alene som har regien på det som skjer... Det var jo vært andre brudd som har skjedd på mer human måte og det har vært greit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 7. desember 2021 #249 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Jeg reagerte også på at Stefan plutselig, midt i daten og foran kameraet, ga Pernille den kalddusjen. Det kunne han fint ventet med til de var alene. Både han og Ole-Johan fikk brått veldig kalde føtter, til tross for at de kjente de to frierne sine i kort tid. Følelser lar seg ikke styre, og mulig de raskt har kjent på at det ikke kunne bli noe mer. Men ut fra det vi har fått se sitter jeg igjen med følelsen av at de ga opp veldig fort og kanskje tenkte de kunne få noe «bedre» etter å ha vært omsvermet av mange damer. Endret 7. desember 2021 av Tulipanpiken 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. desember 2021 #250 Del Skrevet 7. desember 2021 Meadow skrev (7 timer siden): Det virker som at de to eldste karene fikk forpliktelses-panikk begge to. Jeg tror rett og slett ikke at de ble forelsket. Og da er det jo ingen vits. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. desember 2021 #251 Del Skrevet 7. desember 2021 Stefan valgte feil, han skulle valgt Gro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. desember 2021 #252 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Toten-bonden kom ikke SÅ ille fra at det ikke ble noe «kjærlighetsgreier» som han uttalte noen ganger. Der gikk det jo i slowmotion og et par knallharde nuss med trutmunn liksom. Ikke visste han hvem han skulle velge heller. Det blir feil å si at han trådde over streken når det gjaldt sjekking og brudd på Tv synes jeg. I alle fall det VI fikk se. 😊 Endret 7. desember 2021 av Jotun 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. desember 2021 #253 Del Skrevet 7. desember 2021 Nutz skrev (1 minutt siden): Stefan valgte feil, han skulle valgt Gro. Han hadde nok ikke blitt forelsket i henne heller. Skal mye til for at man skal bli interessert i noen tilfeldige damer som har skrevet brev til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. desember 2021 #254 Del Skrevet 7. desember 2021 Ryddet for persondebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 7. desember 2021 #255 Del Skrevet 7. desember 2021 Men sååå kleint det var å se på Toten-bonden som likte begge like godt. Som sto i het omfavnelse med den ene, mens den andre dama tusla forbi med kaffekoppen… 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. desember 2021 #256 Del Skrevet 7. desember 2021 Hannah80 skrev (37 minutter siden): Jeg tror rett og slett ikke at de ble forelsket. Og da er det jo ingen vits. Må man bli forelsket da? Dette er filmet over veldig kort tid (et par uker) ikke månedsvis, slik man kan få inntrykk av som seer. Hvor gira kan man bli etter disse få dagene? Blir stadig overrasket over hvor forelsket flere av frierene virker etter et par dager. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. desember 2021 #257 Del Skrevet 7. desember 2021 Irja skrev (1 minutt siden): Må man bli forelsket da? Dette er filmet over veldig kort tid (et par uker) ikke månedsvis, slik man kan få inntrykk av som seer. Hvor gira kan man bli etter disse få dagene? Blir stadig overrasket over hvor forelsket flere av frierene virker etter et par dager. Tja. Hvis de er som meg, så kjenner de det kjapt om det er liv laga. Jeg vet etter første treff om det er en person jeg kan bli forelsket i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. desember 2021 #258 Del Skrevet 7. desember 2021 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Tja. Hvis de er som meg, så kjenner de det kjapt om det er liv laga. Jeg vet etter første treff om det er en person jeg kan bli forelsket i. Ja, men det er jo noe annet. Kjenne om det er liv laga. Og om man kan bli forelsket etterhvert. Forstår ikke at forelskelse må være et krav for å bygge videre på en slik relasjon. Jeg var aldri forelsket i kjæresten min. Vi har vært sammen i 13 år, har to barn og vært samboere i 12 år. Har det helt supert. Forelskelse går uansett over. Veldig fort som regel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 7. desember 2021 #259 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg synes egentlig dette ble litt trist. Jeg føler nesten at de ikke var så opptatt av å få seg en kjæreste likevel. Og om de var usikre, det er jo helt forståelig mtp hele opplegget, så burde man vært ærlig om det og sagt at de ville gå saktere frem. Synes det er litt respektløst å dra på overnattingsturer med noen og styre på, som om de er et par, for så å plutselig få kalde føtter. Det er jo godt voksne folk det er snakk om, hvor er livserfaringen og den sunne fornuften? Men mulig det er slik samfunnet er blitt, man kjører på uten å tenke seg om, om å gjøre med sex så fort som mulig og nærmest flytte inn sammen. Synes det er så mye mer stilfullt måten som Tina og Jørn gjør det på. Pernille sa jo selv i et et intervju at hun følte de hadde blitt presset av kamera teamet til å gå fort frem og flytte sammen. Hallo, hun er 47 og han 50? De er ikke akkurat tenåringer! Få en ryggrad og sett noen grenser, helt tåpelig at man lar seg presse til sånt når man er såpass gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 7. desember 2021 #260 Del Skrevet 7. desember 2021 Tulipanpiken skrev (3 timer siden): Jeg reagerte også på at Stefan plutselig, midt i daten og foran kameraet, ga Pernille den kalddusjen. Det kunne han fint ventet med til de var alene. Både han og Ole-Johan fikk brått veldig kalde føtter, til tross for at de kjente de to frierne sine i kort tid. Følelser lar seg ikke styre, og mulig de raskt har kjent på at det ikke kunne bli noe mer. Men ut fra det vi har fått se sitter jeg igjen med følelsen av at de ga opp veldig fort og kanskje tenkte de kunne få noe «bedre» etter å ha vært omsvermet av mange damer. Enig med deg. Nettopp derfor er det kanskje lurt å gå litt saktere frem, av respekt for den andre. Ja så blir det kanskje ikke overnatting med det første, det får man tåle. Hannah80 skrev (1 time siden): Han hadde nok ikke blitt forelsket i henne heller. Skal mye til for at man skal bli interessert i noen tilfeldige damer som har skrevet brev til deg. Nei men da må man være ærlig om det. Hvis det er så vanskelig å bli forelsket i noen. Jeg blir fort forelsket, så for meg hadde det vært veldig fint å vite at det kanskje ikke var slik for motparten. På den andre siden må man også ta ansvar og ikke gi hele «godteriposen» før forholdet er kommet litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå