Hjertestein Skrevet 29. november 2021 #201 Del Skrevet 29. november 2021 Hannah80 skrev (13 minutter siden): Da har jeg sett kveldens episode. Ble faktisk litt rørt, og måtte rett og slett tørke noen tårer. De er nå søte da❤️ Ja:) Jeg er kjempe spent på hva drama som skjer neste uke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. november 2021 #202 Del Skrevet 29. november 2021 Hjertestein skrev (13 minutter siden): Ja:) Jeg er kjempe spent på hva drama som skjer neste uke. Skjønte ikke hva du mente med drama neste uke. Og skjønte etterhvert at jeg ikke så det siste minuttet. Så det nå, Hehe. Oh my God!! Så spennende!!! La mandagen komme kjapt!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 29. november 2021 #203 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Penny_Lane skrev (På 25.11.2021 den 19.52): Så siste posten til Oline på Instagram. Avsluttes med «… Jeg er klar for nye eventyr, så slide in to my DM’s hvis du ikke MÅ kline på første date🙈». Haha, dritbra burn! Oline er super! Jeg syns også alt hun sa når han valgte henne vekk var modig og godt sagt. At nei nettopp fordi sånn her (avvisning) kan skje så er det ikke bare å kaste seg over han som han prøvde å presse til. Jeg syns man kunne tolke det som er rødt flagg om Sebastians oppførsel og holdninger når til og med kompisene hans sa at han hadde en spesiell måte å være på og at han måtte tenke på at damen for han måtte akseptere det for det var det ikke alle rundt han Sebastian som gjorde sa de. Oline gadd ikke akseptere et kåt beist som ville grafse på alle kvinnebein som kom hans vei, og jeg er ganske sikker på at om hun hadde blitt valgt til slutt hadde hun dumpa han ganske raskt. Ønsker hun finner seg en skikkelig bra mann Endret 29. november 2021 av Kaur 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. november 2021 #204 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg liker så godt begge de to siste damene til Stefan, men jeg ble overrasket over valget hans. Veldig spent på neste episode nå! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. november 2021 #205 Del Skrevet 29. november 2021 Nutz skrev (17 minutter siden): Jeg liker så godt begge de to siste damene til Stefan, men jeg ble overrasket over valget hans. Veldig spent på neste episode nå! Jeg ble ikke overrasket, håper det vil gå bra med de 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 30. november 2021 #206 Del Skrevet 30. november 2021 Tina og Jørn var veldig søte nå når de besøkte vennene hans og Tina var mye mer avslappet, så det var gledelig å se syns jeg! Moro at Jørn gjør litt sjargong mellom de ut av den korte talemåten og tonen til Tina istedet for å ta seg nær av den! 😄 Og som Tina sa så går det an å kysse også holder det med det liksom, at det ikke er noe forventninger eller press der eller type som skal prøve å presse grensene og gå til next base før hun er klar for det. De virker som en god match 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. november 2021 #207 Del Skrevet 30. november 2021 Kaur skrev (26 minutter siden): Tina og Jørn var veldig søte nå når de besøkte vennene hans og Tina var mye mer avslappet, så det var gledelig å se syns jeg! Moro at Jørn gjør litt sjargong mellom de ut av den korte talemåten og tonen til Tina istedet for å ta seg nær av den! 😄 Og som Tina sa så går det an å kysse også holder det med det liksom, at det ikke er noe forventninger eller press der eller type som skal prøve å presse grensene og gå til next base før hun er klar for det. De virker som en god match Enig! 😊👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. november 2021 #208 Del Skrevet 30. november 2021 Ja, hva i alle dager ser vi neste episode? Er Stefan gift, har allerede vært utro, har han fått dødsdommen? Det var veldig til reaksjon hos Pernile i allefall. Bonden fra Toten ser ut til å være singel igjen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. november 2021 #209 Del Skrevet 30. november 2021 1 hour ago, Kaur said: Tina og Jørn var veldig søte nå når de besøkte vennene hans og Tina var mye mer avslappet, så det var gledelig å se syns jeg! Moro at Jørn gjør litt sjargong mellom de ut av den korte talemåten og tonen til Tina istedet for å ta seg nær av den! 😄 Og som Tina sa så går det an å kysse også holder det med det liksom, at det ikke er noe forventninger eller press der eller type som skal prøve å presse grensene og gå til next base før hun er klar for det. De virker som en god match Oi jeg oppfattet det helt annerledes, syntes hun var veldig låst der hun satt med armene i kors og drakk vann mens de andre drakk alkohol. Ikke at man må gjøre det så klart, men det virket som om hun var klar for å komme seg ut derfra så fort som mulig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 30. november 2021 #210 Del Skrevet 30. november 2021 Jotun skrev (14 minutter siden): Ja, hva i alle dager ser vi neste episode? Er Stefan gift, har allerede vært utro, har han fått dødsdommen? Det var veldig til reaksjon hos Pernile i allefall. Bonden fra Toten ser ut til å være singel igjen? Frierne han valgte har jo sitt eget småbruk og er veldig etablert. Jeg synes det virket som hun andre var mer klar for å tilpasse seg et liv i Toten. Nå vet jeg ikke om det skjærte seg altså, men virket jo sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 30. november 2021 #211 Del Skrevet 30. november 2021 Prelunia skrev (1 minutt siden): Frierne han valgte har jo sitt eget småbruk og er veldig etablert. Jeg synes det virket som hun andre var mer klar for å tilpasse seg et liv i Toten. Nå vet jeg ikke om det skjærte seg altså, men virket jo sånn. Ja dette slo meg og. Jeg tenkte først omvendt, at det var Ellen som passer best, men etter han besøkte henne på gården hennes fikk jeg et annet syn på det.. Da syntes jeg hun ga litt andre vibber, og virket som hun var ganske etablert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 30. november 2021 #212 Del Skrevet 30. november 2021 Jotun skrev (21 minutter siden): Ja, hva i alle dager ser vi neste episode? Er Stefan gift, har allerede vært utro, har han fått dødsdommen? Det var veldig til reaksjon hos Pernile i allefall. Bonden fra Toten ser ut til å være singel igjen? Ja regner med at det er noe drøyt han forteller henne. Ellers er det jo en smule dramatisk og barnslig reaksjon av henne. Uansett synes jeg egentlig reaksjonen var noe spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 30. november 2021 #213 Del Skrevet 30. november 2021 Mattie16 skrev (12 minutter siden): Ja regner med at det er noe drøyt han forteller henne. Ellers er det jo en smule dramatisk og barnslig reaksjon av henne. Uansett synes jeg egentlig reaksjonen var noe spesiell. Det første jeg tenkte var at han hadde tatt en "the bachelor" og tatt kontakt med frier nr 2🙊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. november 2021 #214 Del Skrevet 30. november 2021 23 minutter siden, Prelunia said: Det første jeg tenkte var at han hadde tatt en "the bachelor" og tatt kontakt med frier nr 2🙊 Det tenkte jeg og, at han hadde angret 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. november 2021 #215 Del Skrevet 30. november 2021 Prelunia skrev (24 minutter siden): Det første jeg tenkte var at han hadde tatt en "the bachelor" og tatt kontakt med frier nr 2🙊 Ja, han følte seg som en drittsekk så…NOE veldig ille må det være. Hun begynte jo å gråte veldig kjapt. Merkelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. november 2021 #216 Del Skrevet 30. november 2021 Mattie16 skrev (1 time siden): Ja dette slo meg og. Jeg tenkte først omvendt, at det var Ellen som passer best, men etter han besøkte henne på gården hennes fikk jeg et annet syn på det.. Da syntes jeg hun ga litt andre vibber, og virket som hun var ganske etablert ja. Er Ellen bonde også? Det ble mye grining hos Toten-bonden nesten fra start til slutt. Såg deppa ut hele gjengen 🙊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 30. november 2021 #217 Del Skrevet 30. november 2021 Jotun skrev (15 minutter siden): Er Ellen bonde også? Det ble mye grining hos Toten-bonden nesten fra start til slutt. Såg deppa ut hele gjengen 🙊 Hun har vel mer et småbruk med hester. Hun dreiv med treskjæring, og var ganske dyktig, hadde eget verksted på småbruket. Skriker ikke akkurat at det er en mulighet for flytting. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. november 2021 #218 Del Skrevet 30. november 2021 Jotun skrev (46 minutter siden): Ja, han følte seg som en drittsekk så…NOE veldig ille må det være. Hun begynte jo å gråte veldig kjapt. Merkelig. Kjenner at jeg er mer nysgjerrig enn jeg har godt av, haha. Trodde ikke jeg skulle klare å engasjere meg så mye i dette programmet 😋🤭 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 30. november 2021 #219 Del Skrevet 30. november 2021 Det er sikkert bare noe helt teit, som at han prumpet eller noe sånt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. november 2021 #220 Del Skrevet 30. november 2021 Prelunia skrev (9 minutter siden): Hun har vel mer et småbruk med hester. Hun dreiv med treskjæring, og var ganske dyktig, hadde eget verksted på småbruket. Skriker ikke akkurat at det er en mulighet for flytting. Ja, selvsagt. Jeg blanda navna. Jeg mener hun han ikke valgte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå