Heartland Skrevet 23. november 2021 #181 Del Skrevet 23. november 2021 Klink skrev (10 timer siden): Det var da tydelig gjennom mange episoder hvem han kom til å velge. Ja, det er jeg enig i, men jeg forstår fortsatt ikke valget hans 😛 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 23. november 2021 #182 Del Skrevet 23. november 2021 Heartland skrev (3 minutter siden): Ja, det er jeg enig i, men jeg forstår fortsatt ikke valget hans 😛 Men hun er jo ei nydelig jente da. Det skal sies:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23. november 2021 #183 Del Skrevet 23. november 2021 Det første Ragne sa var «Yes. Jeg stod igjen til sist». Er ikke det en litt merkelig kommentar? 🤷🏼♀️ 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. november 2021 #184 Del Skrevet 23. november 2021 Sally-Go-Round skrev (3 timer siden): Det første Ragne sa var «Yes. Jeg stod igjen til sist». Er ikke det en litt merkelig kommentar? 🤷🏼♀️ Ikke bare litt merkelig 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 23. november 2021 #185 Del Skrevet 23. november 2021 Hun var helt annerledes i episoden der vennene hennes var med. Da slappet hun tydelig mer av og var trygg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 23. november 2021 #186 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg synes hun Tina generelt virket mer avslappet i siste episode. Når hun hadde tatt valget, og bare trengte forholde seg til en mann. Tror det stresset henne veldig å måtte forholde seg til så mange friere. Og Sebastian er bare så kvalm at jeg har ikke ord.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 23. november 2021 #187 Del Skrevet 23. november 2021 Prelunia skrev (På 22.11.2021 den 9.51): Vis skjult innhold Tror Tina valgte bort Sivert siden han var så sikker på følelsene sine overfor henne.. Hun føler seg nok ikke helt klar for så seriøst som han ønsket. Jørn var litt mer trygt valg, siden han ikke var forelska osv. Da får hun mer tid, og føler sikkert ikke at hun må gå inn i et forhold med en gang. De er på mer likt plan med at de begge må finne ut av ting. Skriver om valget til Tina, ikke les hvis du ikke vil vite hvem hun valgte. Jeg tror du har et poeng her. Jørn har hele veien vært den frieren som har vært minst "på", Sivert er en fin fyr, men det ble kanskje i overkant at han følte såpass sterkt, og fotballspilleren så på henne som tiårets dame, minst. Det ble tryggest med en som fremdeles holder litt distanse, i likhet med henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 24. november 2021 #188 Del Skrevet 24. november 2021 Sivert, stakkars, forelsket seg nok i hele pakka. Fin dame, bondegård. Han var jo veldig på å hjelpe til. Han begynte nok å se for seg et helt liv… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. november 2021 #189 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg tror også Sivert forelsket seg mest i pakken, tror han trivdes veldig godt med gårdslivet og at Tina var en ok dame som kom med på kjøpet. Ble likevel ganske lei meg på hans vegne da han ikke blir valgt, syntes han virker som en bra fyr. Håper det ordner seg for han også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 24. november 2021 #190 Del Skrevet 24. november 2021 Var det bare jeg som observerte at Tina begynte å skjelve/stivnet voldsomt til da hun klemmet Bjørn etter valget? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2021 #191 Del Skrevet 24. november 2021 Hjertestein skrev (7 timer siden): Var det bare jeg som observerte at Tina begynte å skjelve/stivnet voldsomt til da hun klemmet Bjørn etter valget? Nei var ikke naturlig i det hele tatt syns jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. november 2021 #192 Del Skrevet 25. november 2021 Tipper produksjonen har presset på etter valget, for det er rart hvordan hun går fra null kroppskontakt til plutselig å skulle klemme og holde hender. Hun virker veldig ukomfortabel og har sannsynligvis blitt presset for langt. Jeg måtte se klippet en gang til og det ser ikke godt ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccojambo Skrevet 25. november 2021 #193 Del Skrevet 25. november 2021 Hjertestein skrev (På 24.11.2021 den 12.02): Var det bare jeg som observerte at Tina begynte å skjelve/stivnet voldsomt til da hun klemmet Bjørn etter valget? Bjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. november 2021 #194 Del Skrevet 25. november 2021 2 hours ago, Coccojambo said: Bjørn? Tror hun mener Jørn 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 25. november 2021 #195 Del Skrevet 25. november 2021 Så siste posten til Oline på Instagram. Avsluttes med «… Jeg er klar for nye eventyr, så slide in to my DM’s hvis du ikke MÅ kline på første date🙈». 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 25. november 2021 #196 Del Skrevet 25. november 2021 Penny_Lane skrev (21 minutter siden): Så siste posten til Oline på Instagram. Avsluttes med «… Jeg er klar for nye eventyr, så slide in to my DM’s hvis du ikke MÅ kline på første date🙈». Ouch! 🔥 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 26. november 2021 #197 Del Skrevet 26. november 2021 Tina: ouff hun er søt men det er stressende å se på. Tror hun valgte riktig med Jørn, det virker som han er mest likestilt henne som en venn. Han går ikke i omsorg eller betatt rolle. Håper de får tid og mulighet til å bli skikkelig kjent og st det blir en fin greie etter opptak uansett hvordan det skulle gå sebastian: valgte bort den beste (vil påstå oline er et nydelig menneske, av det lille vi har sett), men kanskje den mest lik seg. Oline er i en annen liga. Det kommer til å bli slutt ganske fort tror jeg. Ragne ville vinne, hun er mindre investert i forhold og forpliktelse ole Johan: omg der er det kleint. De sitter og koser og sier dype ting med lav, inderlig stemme. Dumme mannen liker begge like godt, og jeg får en tanke om at han gjerne hadde blitt poly, men det godtar vel ikke produksjonen. Og de damene, uansett hvordan det har gått, det må være kjipt for dem å se på det nå. Fatter ikke at det går an å bli så følsom og betatt på en drøy uke. Sverre(?), husker ikke hva han siste heter: det er de også kleine, men han virker som en grei kar. Det er vondt å se så voksne folk flørte. Damene hans er også rimelig needy, men han valgte bort hun mest betatte og det skjønner jeg godt, blir for mye. Hvorfor er de så ekstremt sårbare og lite selvstendige, her ig hos Ole Johan? De unge er mye mer avslappa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. november 2021 #198 Del Skrevet 26. november 2021 PallePalle skrev (40 minutter siden): Tina: ouff hun er søt men det er stressende å se på. Tror hun valgte riktig med Jørn, det virker som han er mest likestilt henne som en venn. Han går ikke i omsorg eller betatt rolle. Håper de får tid og mulighet til å bli skikkelig kjent og st det blir en fin greie etter opptak uansett hvordan det skulle gå sebastian: valgte bort den beste (vil påstå oline er et nydelig menneske, av det lille vi har sett), men kanskje den mest lik seg. Oline er i en annen liga. Det kommer til å bli slutt ganske fort tror jeg. Ragne ville vinne, hun er mindre investert i forhold og forpliktelse ole Johan: omg der er det kleint. De sitter og koser og sier dype ting med lav, inderlig stemme. Dumme mannen liker begge like godt, og jeg får en tanke om at han gjerne hadde blitt poly, men det godtar vel ikke produksjonen. Og de damene, uansett hvordan det har gått, det må være kjipt for dem å se på det nå. Fatter ikke at det går an å bli så følsom og betatt på en drøy uke. Sverre(?), husker ikke hva han siste heter: det er de også kleine, men han virker som en grei kar. Det er vondt å se så voksne folk flørte. Damene hans er også rimelig needy, men han valgte bort hun mest betatte og det skjønner jeg godt, blir for mye. Hvorfor er de så ekstremt sårbare og lite selvstendige, her ig hos Ole Johan? De unge er mye mer avslappa. Enig i alt! Ser at Oline har fått mye positiv tilbakemelding på Insta. Det er bra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 26. november 2021 #199 Del Skrevet 26. november 2021 2 hours ago, PallePalle said: Tina: ouff hun er søt men det er stressende å se på. Tror hun valgte riktig med Jørn, det virker som han er mest likestilt henne som en venn. Han går ikke i omsorg eller betatt rolle. Håper de får tid og mulighet til å bli skikkelig kjent og st det blir en fin greie etter opptak uansett hvordan det skulle gå sebastian: valgte bort den beste (vil påstå oline er et nydelig menneske, av det lille vi har sett), men kanskje den mest lik seg. Oline er i en annen liga. Det kommer til å bli slutt ganske fort tror jeg. Ragne ville vinne, hun er mindre investert i forhold og forpliktelse ole Johan: omg der er det kleint. De sitter og koser og sier dype ting med lav, inderlig stemme. Dumme mannen liker begge like godt, og jeg får en tanke om at han gjerne hadde blitt poly, men det godtar vel ikke produksjonen. Og de damene, uansett hvordan det har gått, det må være kjipt for dem å se på det nå. Fatter ikke at det går an å bli så følsom og betatt på en drøy uke. Sverre(?), husker ikke hva han siste heter: det er de også kleine, men han virker som en grei kar. Det er vondt å se så voksne folk flørte. Damene hans er også rimelig needy, men han valgte bort hun mest betatte og det skjønner jeg godt, blir for mye. Hvorfor er de så ekstremt sårbare og lite selvstendige, her ig hos Ole Johan? De unge er mye mer avslappa. Godt oppsummert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. november 2021 #200 Del Skrevet 29. november 2021 Da har jeg sett kveldens episode. Ble faktisk litt rørt, og måtte rett og slett tørke noen tårer. De er nå søte da❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå