drivhus Skrevet 30. november 2021 #221 Del Skrevet 30. november 2021 Hannah80 skrev (8 minutter siden): Kjenner at jeg er mer nysgjerrig enn jeg har godt av, haha. Trodde ikke jeg skulle klare å engasjere meg så mye i dette programmet 😋🤭 Ikke jeg heller 😅 Jeg må prøve å snoke litt andre steder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 1. desember 2021 #222 Del Skrevet 1. desember 2021 Lurer veeeldig på hva som skjer med Stefan og Pernille i neste episode! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 6. desember 2021 #223 Del Skrevet 6. desember 2021 Har egentlig noen av de «godt voksne» parene holdt sammen etter Jakten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 6. desember 2021 #224 Del Skrevet 6. desember 2021 Nå er det kun 2 timer til episoden slippes på tv2play!! andre som sitter med kaffe og holde seg våken? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. desember 2021 #225 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Jeg skal se på ja. Har aldri sett noe så flaut som dette på TV før. De som er med glemmer nok at dette blir vist på TV. Har ikke noe i mot noen som er med, men har ikke like bra tanker om alle heller. Jeg digger Tina da. Hun er så kul, og jeg må le så mye fordi hun er så befriende annerledes. Den eneste som kan slippe å være flau ett øyeblikk etter serien. Veldig pen og smart jente også, men jeg liker henne best fordi hun ikke er dusinvare i det hele tatt. Herlig person 🙂 tror neppe at jeg hadde sett på om det ikke var for henne. Endret 6. desember 2021 av SoWhat? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. desember 2021 #226 Del Skrevet 6. desember 2021 Centimeteren skrev (7 timer siden): Nå er det kun 2 timer til episoden slippes på tv2play!! andre som sitter med kaffe og holde seg våken? Gidder du å fortelle hva det var med Pernille og Stefan? (Bak sånn spoiler) 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. desember 2021 #227 Del Skrevet 6. desember 2021 Heartland skrev (På 12/1/2021 den 20.15): Lurer veeeldig på hva som skjer med Stefan og Pernille i neste episode! Kanskje hun fant ut at han klina med hun andre også, og ble sjalu? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6. desember 2021 #228 Del Skrevet 6. desember 2021 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Gidder du å fortelle hva det var med Pernille og Stefan? (Bak sånn spoiler) 🙂 Spoiler Han klarte ikke å finne de rette «kjærestefølelsene», og var ærlig med henne. For Pernille kom det som lyn fra klar himmel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. desember 2021 #229 Del Skrevet 6. desember 2021 lin skrev (41 minutter siden): Vis skjult innhold Han klarte ikke å finne de rette «kjærestefølelsene», og var ærlig med henne. For Pernille kom det som lyn fra klar himmel . 😲😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 6. desember 2021 #230 Del Skrevet 6. desember 2021 lin skrev (10 timer siden): Skjul innhold Han klarte ikke å finne de rette «kjærestefølelsene», og var ærlig med henne. For Pernille kom det som lyn fra klar himmel . Hva skjer mellom de to nå da? Han valgte jo hun, dette er rart syntes jeg også... Men er ikke første gang en i Jakten har dumpa den hen fant seg til rette med. Fikk ikke sett hele episoden siden samboer så på et annet show. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 6. desember 2021 #231 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg lurer på om begge de «gamle» parene gikk for raskt frem? Det virker som det var ganske mye kjæreste-opplegg fra dag 1, og at noen kanskje ble intense litt for tidlig. Det kan jo være lurt å ta seg litt god tid. Morsomt at det er begge de unge parene som virker mest fornuftige her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 6. desember 2021 #232 Del Skrevet 6. desember 2021 Sjekk ut Instaen til Stefan- der er det mange damer og mange røde hjerter. Han der kan nok velge og vrake ser det ut til. Easy comes - easy goes? Blir spennende å se neste episode hvor han skal forklare hva som skjedde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 6. desember 2021 #233 Del Skrevet 6. desember 2021 Ja det virket nesten som det var litt greien med han andre bonden og, at han hadde skjønt at han egentlig kunne få mange damer. Jeg er kanskje rar, men jeg skjønner ikke at man ikke vet hva man føler når man er såpass voksen. Jeg tenker før man blir såpas seriøs, overnatter sammen og drar på tur. Selv har jeg aldri hatt problemer med å vite det. Men det er kanskje vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2021 #234 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Dumt spørsmål trukket tilbake for jeg fant det ut selv. Endret 6. desember 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 6. desember 2021 #235 Del Skrevet 6. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hva er hans kallenavn der da? stefangundersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. desember 2021 #236 Del Skrevet 6. desember 2021 Litt uventet i kveld. Kanskje begge de to voksne valgte feil? De var jo i tvil. Ser ut til at Tina valgte rett og at de bruker god tid. Synes hun åpner seg mer 😊 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 6. desember 2021 #237 Del Skrevet 6. desember 2021 Jammf skrev (1 time siden): Sjekk ut Instaen til Stefan- der er det mange damer og mange røde hjerter. Han der kan nok velge og vrake ser det ut til. Easy comes - easy goes? Blir spennende å se neste episode hvor han skal forklare hva som skjedde. Hæ, hva mener du? Sjekket Instaen hans, og fant ikke så mange damer og hjerter der? At man trykker på liker (hjerte) er jo helt vanlig om man er venn /bekjent 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. desember 2021 #238 Del Skrevet 6. desember 2021 Justlooking skrev (22 minutter siden): Litt uventet i kveld. Kanskje begge de to voksne valgte feil? De var jo i tvil. Ser ut til at Tina valgte rett og at de bruker god tid. Synes hun åpner seg mer 😊 Skjønner henne godt. Det er utrolig vanskelig å flørte og kysse osv noen man overhodet ikke er interessert i. Hun likte jo ikke noen av de andre så godt at hun ville være fysisk. Det forstår jeg sinnsykt godt. Likevel var hun høflig og vennlig, selv om hun var tilbakeholden. Syns han typen hun valgte også plutselig ble sjarmerende. Håper virkelig at de får et fint forhold. Det er ihvertfall tydelig at de liker hverandre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 6. desember 2021 #239 Del Skrevet 6. desember 2021 Writer_1981 skrev (3 minutter siden): Hæ, hva mener du? Sjekket Instaen hans, og fant ikke så mange damer og hjerter der? At man trykker på liker (hjerte) er jo helt vanlig om man er venn /bekjent Dette var for ca. to uker siden.... i kommentarfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 6. desember 2021 #240 Del Skrevet 6. desember 2021 Jammf skrev (1 time siden): Dette var for ca. to uker siden.... i kommentarfeltet Hva snakker du om? Kommentarfeltet på IGen hans for to uker siden er da ikke fullt av hjerter? Skjønner ingenting 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå