Gå til innhold

Over Atlanteren


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Dette likte jeg veldig godt. Kommer til å følge med videre.

Flere som ser på?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yess, sett begge episodene. Lars (deLillos) virker SÅ koselig!!

Trond Fausa Aurvåg har jeg alltid hatt sansen for, men.. er det bare meg eller flørter han litt for åpenlyst med Emilie skolmen?🤣 Skal alltid sitte ved siden av henne, gi henne kaffe, prøver å imponere liksom..😅 

Jon Øigarden har jeg fått bedre inntrykk av gjennom de to episodene. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (På 6.9.2021 den 15.05):

Yess, sett begge episodene. Lars (deLillos) virker SÅ koselig!!

Trond Fausa Aurvåg har jeg alltid hatt sansen for, men.. er det bare meg eller flørter han litt for åpenlyst med Emilie skolmen?🤣 Skal alltid sitte ved siden av henne, gi henne kaffe, prøver å imponere liksom..😅 

Jon Øigarden har jeg fått bedre inntrykk av gjennom de to episodene. ☺️

Han er 20 år eldre enn henne og godt gift, så tror du ikke han er mer en koselig onkel-type? Han kjenner jo Emilie fra før, for de har jobbet sammen ved flere anledninger og har nok mange felles bekjente, siden de begge driver med humor. Jeg ser liksom ikke helt for meg Trond som typen til å sikle etter unge jenter. 

Ellers syns jeg programmet er litt kjedelig, men credz for at de har klart å få med litt ordentlige kjendiser og ikke bare tidligere reality-deltakere.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forbinder bare Trond med sånne pussige roller (Nissene på låven, Jul i Blodfjell, Neste sommer...), så jeg tror jo nesten at han er sånn... 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin serie. Men har jo knapt sett noe til Lise. Synes det er mest Skolmen, Delara og Lars, tidvis Jon i fokus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (På 8.9.2021 den 12.16):

Han er 20 år eldre enn henne og godt gift, så tror du ikke han er mer en koselig onkel-type? Han kjenner jo Emilie fra før, for de har jobbet sammen ved flere anledninger og har nok mange felles bekjente, siden de begge driver med humor. Jeg ser liksom ikke helt for meg Trond som typen til å sikle etter unge jenter. 

Ellers syns jeg programmet er litt kjedelig, men credz for at de har klart å få med litt ordentlige kjendiser og ikke bare tidligere reality-deltakere.

 

Har ikke tenkt på at han flørter nei.

Blir stadig overrasket over at mange jenter tror alt er flørting når folk er normalt hyggelige😜

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Noen som vet hvor man kan se denne serien nå? Finner den ingen steder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...