AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Sendte melding på ekonsultasjon til legen fordi jeg har hatt en del vondt nederst i ryggen. Han startet svaret med at alle kan ha vondt nederst I ryggen til tider. Betyr dette kanskje at han syns jeg klagde på småtteri? Ble usikker. Anonymkode: 1b15b...e46
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Litt rart svar av legen, men han mente sikkert at det ikke hørtes bekymringsverdig ut? Skrev ikke legen noe annet enn det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Chroma skrev (Akkurat nå): Litt rart svar av legen, men han mente sikkert at det ikke hørtes bekymringsverdig ut? Skrev ikke legen noe annet enn det? Ja. Ja kanskje han mente det. Jo han skrev andre spørsmål om ryggen etter det. Anonymkode: 1b15b...e46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Du bør heller gå til kiropraktor når du har vondt i ryggen. De kan bestille MR og de kan sykemelde, så er ikke så mye mer fastlegen kan gjøre enn det, annet enn å henvise til fysikalskmedisinsk poliklinikk dersom du har så mye smerter at du ikke kan være i jobb. Anonymkode: 1ed1c...451 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Det er vel sant nok det gan skrev, så ser ikke helt problemet. Tipper han innledet med det, og deretter noe annet. Det er fordi han ikke kan si noe ennå, og dermed ikke kan utelukke at det er normalt. Anonymkode: 2f594...b1a
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Ja kanskje han mente det. Jo han skrev andre spørsmål om ryggen etter det. Anonymkode: 1b15b...e46 Okei, da var det nok kun ment slik, han kunne formulert seg annerledes.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bør heller gå til kiropraktor når du har vondt i ryggen. De kan bestille MR og de kan sykemelde, så er ikke så mye mer fastlegen kan gjøre enn det, annet enn å henvise til fysikalskmedisinsk poliklinikk dersom du har så mye smerter at du ikke kan være i jobb. Anonymkode: 1ed1c...451 Skjønner. Men var litt redd det kanskje kunne være fordi jeg har en del urinveisinfeksjon og tenkte det kunne ha noe med det å gjøre. Anonymkode: 1b15b...e46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Kompisen min kom inn med jævlige smerter han nesten grein av i en alder av 26. Legen sa at alle føler på smerte iblant Er bare legekultur det der. "Alle kjenner på alvorlige symptomer i ny og ne". Anonymkode: a17ff...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Chroma skrev (35 minutter siden): Okei, da var det nok kun ment slik, han kunne formulert seg annerledes. Var nok det. Enig! Anonymkode: 1b15b...e46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Tenker pasienten kan ha en lang historie med flere konsultasjoner uten at det har vært sykdom i bilde. Da tenker helt sikkert legen at denne konsultasjonen er ikke så viktig. Det er faktisk andre som kan være syke på ordentlig. Er ganske sikker på at hadde jeg tatt kontakt med legen min om noe så ville ikke jeg ha fått det svaret. Anonymkode: 7c0fc...38e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du bør heller gå til kiropraktor når du har vondt i ryggen. De kan bestille MR og de kan sykemelde, så er ikke så mye mer fastlegen kan gjøre enn det, annet enn å henvise til fysikalskmedisinsk poliklinikk dersom du har så mye smerter at du ikke kan være i jobb. Anonymkode: 1ed1c...451 Nei! Kiropraktikk er basert på magiske teorier. Gå heller til en lege med vitenskapelig utdanning. Anonymkode: d276c...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenker pasienten kan ha en lang historie med flere konsultasjoner uten at det har vært sykdom i bilde. Da tenker helt sikkert legen at denne konsultasjonen er ikke så viktig. Det er faktisk andre som kan være syke på ordentlig. Er ganske sikker på at hadde jeg tatt kontakt med legen min om noe så ville ikke jeg ha fått det svaret. Anonymkode: 7c0fc...38e Ok... Har vært der mye, men fordi han har anbefalt time en gang i måneden, men det er for andre grunner. Anonymkode: 1b15b...e46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker pasienten kan ha en lang historie med flere konsultasjoner uten at det har vært sykdom i bilde. Da tenker helt sikkert legen at denne konsultasjonen er ikke så viktig. Det er faktisk andre som kan være syke på ordentlig. Er ganske sikker på at hadde jeg tatt kontakt med legen min om noe så ville ikke jeg ha fått det svaret. Anonymkode: 7c0fc...38e Jeg vet jo at andre kan være sykere en meg og syke på ordentlig. Men jeg viste ikke selv om jeg var syk eller ikke da. Jeg ble smått bekymret for nyrebekkenbetennelse. Følte jeg måtte spørre. Respektere alle pasienter uansett er vel og viktig. Og de mange gangene jeg har vært hos han er det fordi han har anbefalt det og satt opp ny time til meg hver gang jeg har vært der. Anonymkode: 1b15b...e46
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kompisen min kom inn med jævlige smerter han nesten grein av i en alder av 26. Legen sa at alle føler på smerte iblant Er bare legekultur det der. "Alle kjenner på alvorlige symptomer i ny og ne". Anonymkode: a17ff...4ba Ja alle kan kjenne på smerter av og til, men noen trenger faktisk legehjelp, utredning og medisiner. men MR kan avsløre om det er nerver som ligger i klem, prolaps o.l først da kan en få en viss pekepinn hvordan angripe behandlingen. ryggsmerter kan være ekstremt vondt. Anonymkode: e08b7...2cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå