Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om dere ser en mann med glatt, hvit gullring, tenker dere giftering eller pyntering?

Anonymkode: 1b004...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt giftering.

Anonymkode: bd1f4...61a

• Liker 6
Skrevet

Alle tenker selvsagt giftering, dvs. han er gift.

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (11 minutter siden):

Alle tenker selvsagt giftering, dvs. han er gift.

Så bra 😊 

Vi skal gifte oss og liker best hvitt gull. Ringene er jo for våres skyld, men vil jo gjerne vise for hele verden at vi er gift ❤❤❤

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra 😊 

Vi skal gifte oss og liker best hvitt gull. Ringene er jo for våres skyld, men vil jo gjerne vise for hele verden at vi er gift ❤❤❤

Akkurat det å vise folk det var ikke så viktig for oss, valgte hvitt gull fordi det er mer moderne og fordi jeg har flest smykker i sølv.  Men ringene må leveres jevnlig inn til rhodinering. De blir grå i løpet av kort tid. 

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Akkurat det å vise folk det var ikke så viktig for oss, valgte hvitt gull fordi det er mer moderne og fordi jeg har flest smykker i sølv.  Men ringene må leveres jevnlig inn til rhodinering. De blir grå i løpet av kort tid. 

Takk for opplysning, det viste jeg ikke. Så det gjelder bare hvitt gull, ikke gult gull?

Blir det da problematisk med diamanter på ringen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Takk for opplysning, det viste jeg ikke. Så det gjelder bare hvitt gull, ikke gult gull?

Blir det da problematisk med diamanter på ringen?

Ikke hvis du har diamanter rundt hele 😄
Bare tulla… jeg har i platinum. Blir matt. Den i hvitt gull også. Angrer litt på at ikke tok gult gull. Syns pluttselig det er fint å kombinere hvitt og gult gull. 

Anonymkode: 6ec8f...dd1

Skrevet

Det er ikke sånn at en giftering er garanti for at mannen din får være i fred. Men uansett, hvitt gull blir fort grått og trist. 

Anonymkode: fa65b...1f2

Skrevet

Jeg har giftering i hvitt gull fordi jeg syntes det er finest, men den ligger bare i smykkeskrinet for jeg bruker ikke ringer til hverdags.

Som alle andre skriver må hvitt gull (som brukes) renses jevnlig, metallet er også mykere enn gult gull så det slites fortere. Om du tenker å bruke gifteringene fra bryllupsdagen til dagen du dør anbefaler jeg gult gull.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er ikke sånn at en giftering er garanti for at mannen din får være i fred. Men uansett, hvitt gull blir fort grått og trist. 

Anonymkode: fa65b...1f2

Ikke? Jeg trodde det jeg. Gud nå følte jeg meg dum gitt....

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke? Jeg trodde det jeg. Gud nå følte jeg meg dum gitt....

Noen kvinnfolk ser på det som en utfordring, eller de har en greie med å få gifte menn til sengs. 

Skrevet
Peonjenta skrev (19 minutter siden):

Noen kvinnfolk ser på det som en utfordring, eller de har en greie med å få gifte menn til sengs. 

Det var med et aldri så lite snev av ironi jeg skrev den kommentaren altså 😅

Skrevet

Vi har ringer i hvitt gull, syns det er finest. Det ser ut som en giftering på mannen, tviler på at noen har tatt det for noe annet. Men som nevnt flere ganger her, de blir fort grå og "slitt".

Anonymkode: 45217...6b5

Skrevet

Begge vi bruker mest ringer, smykker i sølv og hvitt gull, derfor valgte vi hvitt gull.

Har forlovelsesring og gifteringer i hvitt gull. Sender de samtidig inn for rhodinering. Syntes absolutt hvitt gull var det fineste alternativet og ville ikke valgt annerledes om jeg skulle valgt i dag. Kjøpte hos Thune. På grunn av avrundingen innvendig er de veldig gode å ha på også.

https://www.thune.no/giftering-klassisk-flat-4-mm-i-hvitt-gull

Anonymkode: da588...e05

Skrevet

Gifteringer i hvitt gull, generelt hvitt gull til hva som helst er bortkasta penger. Kjøpe heller sølv, mye billigere. Jeg synes hvitt gull i gifteringer er stygt. De skal være gult eller rødt gull. 

Anonymkode: b1d17...5ed

Skrevet

Vi har gifteringer i hvit gull, jeg har en diamant på min, veldig fornøyd. Syns den er fin fortsatt etter å ha hatt den på hver dag i over 12 år 🙂 

Anonymkode: ba247...732

Skrevet

Noen som har et bilde av sin giftering i hvitt gull som er blitt gammel og går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...