AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hei! Jeg er 23 år gammel og jomfru. Har generelt lite erfaring med å "tilfredsstille" meg selv. Jeg ønsker likevel å forberede meg til å ha sex for første gang, slik at det ikke skal bli så ubehagelig/vondt. Jeg har prøvd dette med å fingre meg selv, jeg får inn to fingre men det er veldig trangt og kjennes ubehagelig. Jeg har også prøvd både en dildo (ikke spesielt stor) og en banan (ja, faktisk) men det stopper opp noen cm etter åpningen og jeg har ikke sjans til å få den lengre inn. Jeg vet ikke om jeg gjør noe feil, men har prøvd flere ganger, tror også jeg har varmet opp greit og syns selv jeg er ganske våt.. Noen som har noe tips til meg, hvordan jeg kan få dette til å fungere? Blir så jeg gruver meg til å ha ordentlig samleie nå, for at han ikke skal få den inn i det hele tatt, eller at det kommer til å gjøre skrekkelig vondt.... Anonymkode: 3b1c0...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Først må du endre innstilling. Du skal utforske din seksualitet for DEG fordi det er GODT, ikke for å forberede deg til et fremtidig samleie. Anonymkode: 11af2...8f3 22
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først må du endre innstilling. Du skal utforske din seksualitet for DEG fordi det er GODT, ikke for å forberede deg til et fremtidig samleie. Anonymkode: 11af2...8f3 Greit nok det. Men grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi det ikke har føltes naturlig for meg å gjøre det. Jeg har LYST til å ha sex med en mann.. Men jeg har ikke så lyst til å onanere og holde på for meg selv.. Anonymkode: 3b1c0...7a9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Høres ganske normalt ut spør du meg… med mindre du har målt eksakt hvor langt bananen gikk opp da… fingrene stopper etter noen cm av seg selv av naturlige årsaker. Bananen har sikkert vært lenger opp enn du trodde. Og husk- en penis er ikke 1/2 meter lang heller…! bruker du tampong? Anonymkode: c329d...ca7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greit nok det. Men grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi det ikke har føltes naturlig for meg å gjøre det. Jeg har LYST til å ha sex med en mann.. Men jeg har ikke så lyst til å onanere og holde på for meg selv.. Anonymkode: 3b1c0...7a9 Seksualitet kan også trenes opp. Å gi seg hen til en mann som har en seksualitet uten at du vet noe som helst hva du selv trenger og har lyst til å hvordan det føles godt for deg, det er ikke nødvendigvis noe sjakktrekk. Ikke at jeg skal tvinge deg til å onanere, men å finne ut hvem man er seksuelt slik at man kan få det man trenger ut av et ligg, er lurt. Anonymkode: 11af2...8f3 4
Lorieen Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Greit nok det. Men grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi det ikke har føltes naturlig for meg å gjøre det. Jeg har LYST til å ha sex med en mann.. Men jeg har ikke så lyst til å onanere og holde på for meg selv.. Anonymkode: 3b1c0...7a9 Onani er noe man gjør fordi man har lyst. Om du ikke har lyst, så lar du vær! Onani handler ikke om å forberede seg/bli klar for samleie. 8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres ganske normalt ut spør du meg… med mindre du har målt eksakt hvor langt bananen gikk opp da… fingrene stopper etter noen cm av seg selv av naturlige årsaker. Bananen har sikkert vært lenger opp enn du trodde. Og husk- en penis er ikke 1/2 meter lang heller…! bruker du tampong? Anonymkode: c329d...ca7 Ja, jeg bruker tampong. Blør ganske lite så bruker de minste, syns det går greit å få inn, men alltid ubehagelig å trekke ut. Mulig det er normalt ja, men det som bekymrer meg er at det føles så ubehagelig å trangt med to fingre inne? Anonymkode: 3b1c0...7a9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Lorieen skrev (1 minutt siden): Onani er noe man gjør fordi man har lyst. Om du ikke har lyst, så lar du vær! Onani handler ikke om å forberede seg/bli klar for samleie. Ja jeg har faktisk lyst til å bare la vær. Det handler vel mest om at jeg bekymrer meg for hvordan det vil bli første gangen, og at å "forberede" seg med onani kanskje ville gjøre det både litt lettere og kanskje mindre smertefullt... Anonymkode: 3b1c0...7a9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Lorieen skrev (2 minutter siden): Onani er noe man gjør fordi man har lyst. Om du ikke har lyst, så lar du vær! Onani handler ikke om å forberede seg/bli klar for samleie. Men det vil jo føles litt tryggere å ha samleie hvis man er litt kjent med egen seksualitet og har «øvd» seg litt alene da Anonymkode: 43bb1...cde 3
Gabriel85 Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg er 23 år gammel og jomfru. Har generelt lite erfaring med å "tilfredsstille" meg selv. Jeg ønsker likevel å forberede meg til å ha sex for første gang, slik at det ikke skal bli så ubehagelig/vondt. Jeg har prøvd dette med å fingre meg selv, jeg får inn to fingre men det er veldig trangt og kjennes ubehagelig. Jeg har også prøvd både en dildo (ikke spesielt stor) og en banan (ja, faktisk) men det stopper opp noen cm etter åpningen og jeg har ikke sjans til å få den lengre inn. Jeg vet ikke om jeg gjør noe feil, men har prøvd flere ganger, tror også jeg har varmet opp greit og syns selv jeg er ganske våt.. Noen som har noe tips til meg, hvordan jeg kan få dette til å fungere? Blir så jeg gruver meg til å ha ordentlig samleie nå, for at han ikke skal få den inn i det hele tatt, eller at det kommer til å gjøre skrekkelig vondt.... Anonymkode: 3b1c0...7a9 Det er hyggelig at det fortsatt er jomfru jenter på 23 og at ikke alle mister jomfrudomen ved 14 eller så. :-)
Lorieen Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men det vil jo føles litt tryggere å ha samleie hvis man er litt kjent med egen seksualitet og har «øvd» seg litt alene da Anonymkode: 43bb1...cde Ja, men da med formål om å bli kjent med sin egen kropp og seksualitet, ikke tvinge seg sjøl videre nedentil med en banan! 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg bruker tampong. Blør ganske lite så bruker de minste, syns det går greit å få inn, men alltid ubehagelig å trekke ut. Mulig det er normalt ja, men det som bekymrer meg er at det føles så ubehagelig å trangt med to fingre inne? Anonymkode: 3b1c0...7a9 Er helt normalt at det er ubehagelig og ta ut en tampong.. når du tar ut en tampong er du ikke akkurat opphisset og den trekker til seg væske. De færreste kvinner syns at det er veldig digg og kun ta fingrene inn og ut av skjeden. Prøv eventuelt og bruke vibrator på klitoris Anonymkode: 470f8...056 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Gammel mann her, så bare overse hvis du vil. Hvis du har tenkt å være ærlig med partner om at det er første gang, så kan dere bruke god tid, typ timer og dager, med å bli kjent med kroppen til hverandre. Onanere sammen, ha oralsex, han fingrer deg etc, og du får den tenningen og tryggheten du trenger for å være klar. Hvis du er våt og kåt, er det utrolig hvor mye underlivet forandrer seg, i motsetning til i en stressituasjon. Anonymkode: 271a3...a47 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Kjøp deg en womanizer liberty. Da kan du få orgasme uten å ta noe inn:) Jeg får ikke orgasme av å bare ta noe inn, så dette ville jeg bare ventet med til du skal ha sex, og heller lære deg og stimulere deg på andre måter:) Ikke gjør noe som er vondt. Finner du den spesielle gutten, blir det enda mer spesielt at du faktisk er jomfru:) Ville ikke ødelagt hinna. Det er en fin ting ved deg:) Anonymkode: daa12...feb 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøp deg en womanizer liberty. Da kan du få orgasme uten å ta noe inn:) Jeg får ikke orgasme av å bare ta noe inn, så dette ville jeg bare ventet med til du skal ha sex, og heller lære deg og stimulere deg på andre måter:) Ikke gjør noe som er vondt. Finner du den spesielle gutten, blir det enda mer spesielt at du faktisk er jomfru:) Ville ikke ødelagt hinna. Det er en fin ting ved deg:) Anonymkode: daa12...feb https://www.ung.no/kropp/vulva-og-vagina/3014_Myten_om_jomfruhinna.html jomfruhinna finnes ikke og er ikke noe man «ødelegger». Anonymkode: 470f8...056 6
sicario Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kjøp deg en womanizer liberty. Da kan du få orgasme uten å ta noe inn:) Jeg får ikke orgasme av å bare ta noe inn, så dette ville jeg bare ventet med til du skal ha sex, og heller lære deg og stimulere deg på andre måter:) Ikke gjør noe som er vondt. Finner du den spesielle gutten, blir det enda mer spesielt at du faktisk er jomfru:) Ville ikke ødelagt hinna. Det er en fin ting ved deg:) Anonymkode: daa12...feb Hinna? 1
sicario Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 15.32): Greit nok det. Men grunnen til at jeg ikke har gjort det tidligere er fordi det ikke har føltes naturlig for meg å gjøre det. Jeg har LYST til å ha sex med en mann.. Men jeg har ikke så lyst til å onanere og holde på for meg selv.. Anonymkode: 3b1c0...7a9 Tenker du med fordel kan snu denne tankegangen. Om du ikke har interesse av og glede av å onanere, kan du ikke forvente at sex vil gi deg særlig med glede og nytelse når den tid kommer. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjøp deg en womanizer liberty. Da kan du få orgasme uten å ta noe inn:) Jeg får ikke orgasme av å bare ta noe inn, så dette ville jeg bare ventet med til du skal ha sex, og heller lære deg og stimulere deg på andre måter:) Ikke gjør noe som er vondt. Finner du den spesielle gutten, blir det enda mer spesielt at du faktisk er jomfru:) Ville ikke ødelagt hinna. Det er en fin ting ved deg:) Anonymkode: daa12...feb Jomfruhinna er en gammel myte 🙄 Jomfrukransen blir ikke ødelagt av onanering med eller uten leketøy. Den blir ikke ødelagt av å sykle, ri på hest, eller ved penetrering av en penis. Det finnes noen som har en mer hinne lignende sak, men de trenger et lite kirurgisk inngrep for å åpne opp. Det er absolutt ingenting som skal «sprekke», og særlig ikke ved brus av en penis. Ts: har du vært kåt når du har holdt på. Slik du skriver det, virker det mer klinisk, noe du bare må få til å gjøre, og ikke noe du ønsker å gjøre. Vagina utvider seg når man er kåt. Den er i gjennomsnitt 10cm lang til vanlig, men den utvider seg til å kunne romme mer enn det. Den vil også variere i størrelse med syklusen din, da livmorhalsen er høyt oppe i deler av den, og lavt nede i andre deler. Ikke press deg selv til å utforske om du ikke har lyst til det. Du er kanskje ikke klar for det. Jeg var selv 21 år gammel når jeg startet å utforske meg selv. Hadde aldri helt forstått greia med det før den tid, og var egentlig ikke klar for det før. Anonymkode: a0c14...aee 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Men blir du våt når du ikke egentlig har lyst? Det å være våt og å ha lyst, utgjør hele forskjellen. Anonymkode: cc40d...db6 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 20.38): https://www.ung.no/kropp/vulva-og-vagina/3014_Myten_om_jomfruhinna.html jomfruhinna finnes ikke og er ikke noe man «ødelegger». Anonymkode: 470f8...056 Hos meg var det definitivt en hinne somhan måtte bryte for å komme inn. Jeg blødde som en gris. Anonymkode: 0c51d...8c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå