AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg har bare smakt mozzarella noen få ganger, og har kun kjøpt Eldorado sin. Er det noen særlig forskjell på de ulike merkene? Er det noen som er bedre enn andre? Anonymkode: d232b...e00
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Det er forskjell, og dessverre kan du gå ut ifra at jo dyrere jo bedre. Jevnt over er italienske merker bedre enn norske merker som Eldorado o.l. Bøffelmozzarella er best, men koster mest også. Ferdig skivet "mozzarella" trenger vi ikke nevne i denne sammenhengen, det er oftest bare som å spise gulost med ekstra lite smak. Anonymkode: 04fea...d29 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Stor forskjell. Den med rød embalasje smaker mer som de i Italia, også kalt buffalo mozarella. Den er god. Den fra eldorado smaker nesten ingenting :S Dyrt, men verdt det. Meny har hatt de på 3for2 ganske lenge. Anonymkode: 11ec7...feb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Jeg syns også det er forskjell, dessverre er også min erfaring at dyrere ofte er bedre. Hva med å teste det ut? Kjøp en billig og en dyrere og se om du smaker forskjell. Anonymkode: ec0e4...f36
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Hvis du kjøper mozzarella laget av kumelk er det liten forskjell på de ulike merkene. Da kan du like gjerne kjøpe Eldorado. Hvis du derimot vil ha ekte mozzarella laget av bøffelmelk må du opp i pris til dyrere merker. Da vil du også oppleve en annen og bedre konsistens. Anonymkode: e2b8a...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå