Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #22 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg fant forresten mac & cheese pakker på Smart shop i Oslo forleden dag. Så nå er jeg super lykkelig!
Shoegal Skrevet 3. oktober 2005 #24 Skrevet 3. oktober 2005 Kjøpte nettopp noen slike pakker på Ica(Ullevall) i Oslo, så jeg vil tro at i alle fall de Ica-forretningene med bra utvalg også fører dette produktet.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #25 Skrevet 3. oktober 2005 Hvor ligger disse pakkene hen? I frysedisken/kalddisken eller i tørrvarer eller hvor?
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #26 Skrevet 4. oktober 2005 Da jeg var på smart shop, så lå de på en svær palle midt i butikken og egentlig ikke på noe logisk sted. Jeg ville tro at det hadde vært logisk å hatt den ved makaronien og pastasausene. Jeg får spare på mine mac and cheese siden det er 50 mil til smart shop fra meg!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #27 Skrevet 5. oktober 2005 Kjøpte cheesey macaroni på ultra, ikke akkurat noe å skryte av. Smakte oppkast.
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #28 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg liker best å blande varm makaroni med revet Norvegia jeg, men så er jeg ganske kresen da
moka Skrevet 8. oktober 2005 #29 Skrevet 8. oktober 2005 Kjøpte cheesey macaroni på ultra, ikke akkurat noe å skryte av. Smakte oppkast. ← jeg også kjøpte noe lignende, for jeg smakte dette når jeg var i usa. men du verden for en nedtur. smakte helt forferdelig.
Gjest Anne-Karin Skrevet 11. oktober 2008 #30 Skrevet 11. oktober 2008 Gå på Youtube.com, der ligger det masse. Her er en link som var bra.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 18. februar 2009 #31 Skrevet 18. februar 2009 Denne siden har mange gode varianter;) http://www.macaronicheeserecipes.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå