Gå til innhold

Spørsmål til kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå var vel dette spørsmålet rettet til kvinner?

Anonymkode: 43b18...ecd

Ja, men siden dette gjelder både meg som mann og dama mi, så ser jeg ingen grunn til å ikke si hva dama mi foretrekker.

Anonymkode: d9430...617

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker p-piller. Liker ikke kondom.

Skrevet

Foretrekker kondom over å putte ting i kroppen min. 

Anonymkode: d3851...013

• Liker 2
Skrevet

Merkelig at ikke flere kvinner svarer på dette+

Skrevet

Hm. Ikke et klart "ja". Jeg får ikke for mange bivirkninger av prevensjon og det er greit å kunne kontrollere mensen. Men mest av alt hadde jeg savna at han ikke kom inni meg.. Oo.. Kanskje jeg hadde foretrukket kondom og så kunne han kommet inni meg når jeg ikke har eggløsning. Litt sjansing, men tror jeg hadde valgt det. 

Anonymkode: 169ba...d25

Skrevet

Kondom er absolutt å foretrekke fremfor det jævlig hormonpreparatene. 

Anonymkode: 7a33b...b3b

• Liker 1
Skrevet

Kondom uten tvil, jeg endte faktisk opp med å sterilisere meg istedenfor fordi han ikke ville bruke kondom og jeg ikke vil ha barn!

Anonymkode: d6f2e...5ba

Skrevet

Kondom er det beste

Skrevet

Foretrekker uten, men det er fordi jeg begynner å svi noe grusomt i åpningen uansett hva slags kondomer og glid som blir brukt 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som følge av en del tråder om kondombruk etc. Tenker på plager ved bruk av hormonprevensjon, plager ved innsetting av spiral, søl og lukt fra sæd osv. Og om man tenker seg at dette med bruk av kondom ikke var et diskusjonstema. Altså at ingen menn hadde sytet og klaget, 0 diskusjonstema, men bare glad og fornøyd.  Hvor mange av dere kunne tenkt seg å bare benytte kondom, hele tiden eller i deler av livet for de som er i forhold frem til man er ferdig med de ungene man skal ha? Har inntrykk av at en god del av dere kunne foretrukket dette om dere var helt ærlige?

Jeg har aldri prøvd kondom, for å være helt ærlig. Men hadde absolutt ikke gjort noe å prøve. 

Kvinne34

Anonymkode: d766a...b18

Skrevet

Vil ikke bruke kondom, exen steriliserte seg når vi var ferdig med barn.
Med ny partner nå i år begynnte jeg i en alder av 43 år m piller 🙈 men det er ok å jeg har ingen bivirkninger. (Men om forholdet holder vil jeg ønske at mannen steriliserer seg, foreløbig er det litt tidlig å ta opp temaet synes jeg 😅)

Anonymkode: a9811...9bc

Skrevet
SlemUlv skrev (8 timer siden):

Jeg foretrekker uten kondom. 

Enig !

Skrevet

Definitivt uten kondom for min del. Jeg merker godt forskjell ved kondom. Og liker ikke følelsen av kondom. Samboer er heller ingen tilhenger av det. Normal str kondomer blir akkurat litt for stramme (nei, det er ikke det samme som å si at kondomet er for lite, ikke passer osv, kun at det er ubehagelig og forstyrrende😅) og større kondomer har lettere for å skli av. 

Jeg har i alle år bruke p-pille eller p-sprøyte, og hadde jeg ikke sterilisert meg så hadde jeg glatt fortsatt med det. 

K32

Anonymkode: 270b7...f42

Skrevet

Jeg har ikke bivirkninger av hormonprevensjon, og det gjør at jeg slipper mensen. så jeg foretrekker det framfor kondom. Kondom er styrete/forstyrrende. Men fordelen er mindre søl

Anonymkode: 38b9c...1ac

Skrevet

Kondom er fullstendig avtennende. Det deilige er jo å kjenne hud mot hud. Det kjennes ikke noe godt ut med gummi mot huden eller inni skjeden. Og ja, jeg kjenner utrolig godt forskjell. Dessuten er det mest opphissende jeg vet at han spruter inni meg. Elsker sølet og blir vanvittig opphisset av det.

Anonymkode: 498e9...d64

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hm. Ikke et klart "ja". Jeg får ikke for mange bivirkninger av prevensjon og det er greit å kunne kontrollere mensen. Men mest av alt hadde jeg savna at han ikke kom inni meg.. Oo.. Kanskje jeg hadde foretrukket kondom og så kunne han kommet inni meg når jeg ikke har eggløsning. Litt sjansing, men tror jeg hadde valgt det. 

Anonymkode: 169ba...d25

Er bare å prøve en periode det vel?

Skrevet

Foretrekker uten kondom, har ikke brukt prevensjon siden 2013.

Anonymkode: 04c5d...236

Skrevet

Kondom. Stor forskjell fra merke til merke så det er bare å prøve seg fram. Gidder ikke kjøre på med masse hormoner når man har ett ligg i uka. 

Anonymkode: df047...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

. Dessuten er det mest opphissende jeg vet at han spruter inni meg. Elsker sølet og blir vanvittig opphisset av det.

Ikke sant vel ?  Og det å kjenne   rykningene  og pulseringene i kuken når det går for han, er bare helt magisk.

Skrevet

Syns ikke sex med kondom er det beste, og om mannen kan slippe, så er jo det det beste for begge parter. Jeg vil gjerne at han skal ha det så deilig som mulig, og de fleste menn liker jo ikke kondom. Siden jeg nekter å bruke hormonprevensjon så må mannen bruke kondom med mindre han er sterilisert.

Vi kan så klart kjøre litt risky sex hvor vi har sex på "trygge dager", men avvik kan forekomme, og da vil jeg gjerne at han hjelper meg med konsekvensene av det. Ikke ved å bli far og betale barnebidrag, men tørste en stakkar som sannsynligvis blir nervevrak fordi hun må gå gjennom en abort. 😂 Dette er mye å forvente og noe jeg egentlig ikke vil gå gjennom, så da kan jeg konkludere med at ja, det må bli kondom om verken jeg eller mannen er sterilisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...