Gå til innhold

Elsker/Elskerinne....Har du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Pernille: Jeg synes det er veldig bra du står for det du mener til tross av alle protestene og utbruddene her inne! Det er ditt valg og jeg støtter deg fult ut! (Hvis du vil så ta gjerne kontakt...)

Til dere andre....jeg er overasket over hvor dømmene dere er. Her kommer Pernille med et spørsmål og forventer voksne fornuftige innspill få å kunne ta et voksent valg. Ingenting som er verre enn å få sånne kommentarer som dere har gitt henne her.

Ja Lilly, tenk om jeg og Pernille hadde møttes.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne kommentarer ? Hun spurte! Og fikk svar. Dette er våre meninger hun bad om. Synes ikke synd på henne jeg! Vil hun ta denne sjansen, må hun gjerne det! Det er hennes val! Men ikke be meg om å respektere utroskap :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan er det mulig å bli så egoistisk, jeg kan ikke skjønne det

og jeg tenker på den stakkars karen du har som mann, jeg tenker på han ja! STAKKARS. :cry:

Pernille tenk på mannen din, hvordan han kommer til å føle seg.... Tenker du ikke på følelsene hans. Skal du tilate at du skal ha en elsker, så si det til han så han kan gjøre det samme mot deg.

Han går rundt å tror at han har funnet's livets dame, som bare har sex med han! ... Så har du tenkt å knulle en annen !

oslogutt, tenk på det samma, for dama di føler det samma, viss du er utro!

Jeg er ikke gamle karen, så gamle holdninger har jeg ikke.

Men jeg har levd to tiår, og på den tiden har jeg faktisk fått med meg hva respekt og ærlighet betyr.!

Deler slettet. Hege (moderator)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra siste gjest! Enig i det du sier.

Dere tenker jo kun på dere selv..hvordan går det an å ØNSKE å bedra den man liksom elsker?!!

Er det ikke den personen du ikke ønsker å såre, den personen du ønsker skal være lykkelig og ha det godt, den personen du vil dele livet ditt med(du har barnmed han og jo for pokker)

Og du vil finen deg en elsker..for å få spenning..

Unner ikke mannen din det, men håper han finner det ut. (eller kan kanskje håpe på at han bedrar deg*ler*) Får vondt av menn/kvinner som har en slik idiot av en partner.

De fortjener så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det har jeg, og føler det er det riktige for meg slik situasjonen er. Har ikke tid til et fast forhold, men trenger nærhet og kjærlighet jeg også, som alle andre.

Har hatt tre stykker, alle gifte - desverre.

Går bra så lenge man klarer å holde hodet kaldt, men ikke så lett om en veldig stor forelskelse skulle komme ut av det.

I mitt tilfelle har han forelsket seg, og krever mer og mer av min tid.

Det fungerer ikke i mitt tilfelle, og det vil vel derfor ikke vare stort lenger.

Pass på, det er høy fallhøyde, mange bølgedaler - men også mye flott.

Lykke til sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pernilla

Jøss folkens!

"under sosial intelligens" og Hva var det nå det skulle stå i panna????

Sorry at jeg tenker slik men, er det nå "bare"voksne her på KG.

Så lenge jeg ikke er ute etter "gubben" deres! så syns jeg dere i det minste kunne være mere saklige!!!!!

!

Hilsen Pernilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sagt Pernille. Tror det er mange som blander litt ordbruk her, eller kanskje ikke er klar over hva det betyr.

Jeg er enig med Pernille i mangt her, men respekterer at andre ikke ser likt som henne på saken, men dere må da respektere alle her inne vel....

(Sender du meg en mail Pernille... :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null respekt, null moral.

Og skrantende kjærlighet :o

Den dagen jeg evt. får det sånn vil jeg ha respekt nok til å bryte ut av forholdet jeg er i før jeg setter igang med en ny.

Tydeligvis ikke alle som tenker på flere enn seg selv :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg har ingen respekt for folk som med vitende og vilje bedrar andre mennesker. Dere kan nemlig ikke kreve å få respekt, det er noe man gjør seg fortjent til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bra sagt kattepus!

Sorry men syns det er leit at det ofte er de som fortjener det minst har ordentlige partnere. Høres nesten ut som om dere er små barn som vil ha alt koste hva det ville. Skaff dere elskere men vær ærlig med den dere er sammen med, så har hun eller han muligheten til å gjøre det samme eller finne en trofast partner. Dersom dere syns det er greit, bør det ikke være så farlig om sambo gjør det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må innrømme at jeg er en av dem som lar meg provosere av dette. Du som vil ha en elsker må tenke på at dette handler om mye mer enn litt spenning for deg. Du har barn, og kan risikere å ødelegge en hel familie. Er det virkelig verdt det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres latterlig ut! Har du virkelig et godt sexliv med din forlovede hvis du ønsker en elsker...? Eller er det bare noe du prøver å overbevise deg selv om...

Pumpkin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en elsker i litt over ett år .....det var ikke noe jeg bevisst gikk inn for, men jeg møtte en mann som jeg fikk følelser for. Det tok lang tid og mange laaaange blikk før vi begynte å forstå at det var gjensidig fra begge hold, men etterhvert ble det mer og mer intimt, og selv om det tok over 9 mnd før vi hadde sex (noe som vi hadde kanskje 2 ganger pr. mnd....), var det kosingen som betydde mest for oss. Det å føle at vi kunne finne nærhet i hverandre, det å føle det at noen brydde seg - og at vi fikk tilfredsstilt de behovene vi ikke fikk tilfredsstilt hjemme hos våre respektive - for vi er begge i stabile faste forhold som har vart i over 8 år nå. Spenningen som "alle" skriver om kom litt i bakleksa, men såklart var det alltid spenning i om man ble tatt eller ikke. Vi var alltid sanmmen på jobben - og vi klarte å lure alle kollegaene våre så til dags dato er det ingen som har noen mistanker. Jeg elsker virkelig mannen min masse, men jeg føler likevel ingen anger på det som hendte. Det er noe som sier at man ikke kan styre følelser......og det tror jeg på. Nå er dette forholdet over, men vi er fortsatt gode venner, og vi møtes ofte sammen med våre respektive. Jeg synes dette har vært en OK erfaring å ha, for nå vet jeg virkelig hva jeg har - og ikke vil miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et "offer" for sånne argumenter. Han hadde alt hjemme, en god venn i meg, god sex. Men han ville prøve ut en fantasi, han ville ha spenning og han ville "prøve" andre damer.

Han syns igrunnen sånn som oslogutt og pernilla at det var greit.

Men det var ikke greit for oss. Det har vært totalt ødeleggende. Mest ødeleggende på vårt eget selv bilde. Vår selvrespekt.

Hvorfor har ingen fortalt meg dette.? At det er sånn. Hvordan skal vi lære våre barn dette? Sier han nå. Jeg visste nok mer enn han før, men jeg vet mye mer nå.

Vi trodde forholdet var uendelig sterkt, kunne tåle alt. Så er det plutselig som et fyrstikk hus. Med to frynsete mennesker i. Kanskje blir vi hele igjen og alt bra, men til hvilken pris?

Dere vet ikke hva dere satser. Ikke bare et forhold, men ens egenverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tøbba, fint å se deg! :)

Tror ikke det er deg hun mener, men bare i tilfelle vil jeg si til Rabalder at Tøbba er en god "gammel" traver her på KG. Hun tuller ikke med dette, det vet jeg fra det gamle forumet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...