Gå til innhold

Folk du misliker på treningsstudioet ditt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 23.15):

Den fyren som gjør cable flyes ved å bruke begge sider av kabelmaskinen i stedet for noen av de kabelflymaskinene som er laget spesielt for den øvelsen

Drittungen som hamstrer alle manualer under 20 kg

Den jenta som tar opp knebøy-racket bare for å bøye stanga... i 30-45 min

Den fyren som har en tricep pushdown form som er så ille at han bokstavelig talt driver med pullover

Den fyren som stirrer på deg mens du løfter, som om han venter på maskinen din, selv om det er andre ledige maskiner av samme typen.

Den boomeren som bare gjør curls, men på en eller annen måte klarer å okkupere halvparten av treningsstudioet.

Den jenta som bruker en hel power rack til å gjøre bandassisterte pull ups når det både er et eget calisthenics-område og en assistert pull up-maskin tilgjengelig

 

Anonymkode: 4d425...ce9

Hva er galt med det? Kanskje hun er nybegynner, jobber med teknikk eller trener seg opp etter skade? 
 

Det verste jeg vet på treningssenteret er de som dømmer andre etter hvor mye/lite de løfter og hva/hvordan de trener. Fikk selv en kommentar en gang jeg brukte de letteste vektene pga skade. Folk må huske på at vi er der av forskjellige grunner og har forskjellige mål.

Anonymkode: bc08f...d0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som tar bilder av deg i smug. Mobil burde vært forbudt i treningssenter. 
 

Og de som stønner høyt!

Anonymkode: ccb84...e74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som slenger vekter i gulvet og bråker noe voldsomt (håper de får tinnitus).

De som kommer tidlig før spinning el sal time for å okkupere en plass, går ut i vente/skravle sone og kommer inn igjen rett etter at timen har starta. De samme personene går gjerne ut fra timen ett par min før den er ferdig (nedsykling/felles mini tøying).

Tenåringsgjengene, de er for mange sammen mtp trening i studio.

«Se på meg» - babes, med lipgloss, fake vippper og mobilen lett tilgjengelig mens de titter på seg selv i speilet hvert 20 sekund.

De som børster håret i garderoben og drysser masse ekle hår rundt overalt på gulv, benker og i vasken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H*n som STINKER no så helt ekstremt at det er ubehagelig å være i samme etasje. (Ja, h*n finnes)

De som ikke gidder sette vektskivene på plass (så må jeg gjøre det da jeg er ansatt)

Ungdomsjentegjeng som roper og skriker til hverandre som om de var på fest 

Foruten det er det lite å irritere seg over der jeg holder til, heldigvis! Et av de beste sentrene jeg har jobbet og trent på

 

Anonymkode: a42ee...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som glor på andre mer enn de trener. 

-Jentunger og guttunger som er der for å vise seg frem istedenfor å trene. De bare står å later som de trener.

- De som ikke rydder og vasker etter seg! 

- De som baksnakker andre som trener og kommer med falske rykter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 9/1/2021 at 8:30 PM, AnonymBruker said:

Han som skravler så innmari. Hver tirsdag drar jeg på senteret etter jobb. Og hver tirsdag må jeg høre på bablingen hans! Går rundt og prater skit med halvbekjente, høyt! Er bare han jeg hører, resten er lavmælte. Trøndersk skravling er så 🤢🤢🤢🤢

Anonymkode: 68b5e...8fc

- "Nei asså, man må no træn litt innimellom. Det e så kjedelig å vårrå heim bestandig. Godt å kom sæ ut litt". 
- "Det e my smitte no for tida, så æ må no vårrå litt forsiktig æ å. Har itj tida te å bli syk no". 
- "Søkke ta, no vart æ bra KLAR ja". 

Er han litt sånn? 

Anonymkode: 3dd2c...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 12.10):

- "Nei asså, man må no træn litt innimellom. Det e så kjedelig å vårrå heim bestandig. Godt å kom sæ ut litt". 
- "Det e my smitte no for tida, så æ må no vårrå litt forsiktig æ å. Har itj tida te å bli syk no". 
- "Søkke ta, no vart æ bra KLAR ja". 

Er han litt sånn? 

Anonymkode: 3dd2c...e94

Jaaaaaa🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 68b5e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser på andre": Kan dere fortelle meg hvs dere gjør mellom settene? Ser i taket? Mobilen?

Jeg kjører lav rep program med høy vekt. Dette krever lengre pauser. 

Jeg ser (ikke stirrer) på alle rundt meg i pausene.

Anonymkode: 45e6c...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er mange som virkelig irriterer meg på sentret, bråkete guttegjenger som overtar hele sentret, men gjør ingen ting, de som glor, og de som sitter på mobilen hele tiden, mens mange venter på at de skal blir ferdig. MEN de verste er faktisk 2 personer som jobber på sentret som pt. De trener ofte for seg selv og de breier seg ut helt sykt! Det er et veldig lite senter, men de bruker 3-4 stasjoner samtidig. Legger fra seg sakene sine overalt så det ikke er mulig å ta de øvelsene de ikke tar. Har opplevd at de står foreksempel ved benkpressen og gjør andre øvelser en benkpress, øvelser som passer bedre et annet sted. Og når noen har spurt om de snart er ferdig med benkpressen svarer de nei, det tar en god stund til, for så at de varmer opp ved siden av i 15 minutter til før de faktisk begynner med benkpress. 

Jeg har også opplevd at de har kommet bort til meg eller andre og spurt om vi snart er ferdig, og da jeg svarte ikke ennå, har kun tatt oppvarmingen så henger de rett ved siden av og venter, og spør 3 ganger om jeg snart er ferdig, selv om jeg bare har stått der i 10 minutter. De selv kan bruke en stasjon i fint 2 timer, selv om flere venter 🙄 de gjør meg gal! 

Anonymkode: 4c3d9...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttegjenger som okkuperer apparater i lange perioder, og hunker som løfter mer enn meg. Takler det ikke.

Anonymkode: 6a057...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker de som stønner.

Liker jentene som trenger i magetopp. Blir grisekåt. 

Anonymkode: bb8e7...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som GLOR. Aller mest gjelder det innvandrergutter. La meg være i fred!

Anonymkode: 82df2...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...