Gå til innhold

Folk du misliker på treningsstudioet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utlending-gjenger. Har måttet bytter senter pga de. Tror de fleste jenter vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: a7da0...1f9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Glad jeg ikke går på treningssenter.

Anonymkode: eae88...9f0

Enig! Ikke nok med det at stinker, men som i følge denne tråden så er du dømt til å bli den irriterende, altfor tynne, fete, what not typen. 
Holder lenge med to hest og det det innebærer🤭

Anonymkode: 72d99...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 15.43):

De som ikke bruker deodorant 🤢

Anonymkode: 0f12d...c37

Deodorant og svette kombinert kan faktisk være verre.

Anonymkode: 53585...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er to ting jeg misliker.

1. de som stirrer og glor, og som i stedet for å hvile blikket et annet sted, hviler det på deg 
2. de som sitter altfor lenge på mobilen i pausen mellom settene, har forståelse for at noen har pauser på flere minutter, men ingen har pauser på 10 minutter+, da burde man i så tilfelle la andre bruke racken/apparatet i mellomtiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Deodorant og svette kombinert kan faktisk være verre.

Anonymkode: 53585...8a9

Ja, hvis deodoranten ikke har duft. 

Anonymkode: 0f12d...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Jeg har funnet et perfekt treningssenter! Det er nemlig åpent allerede 04:30 på morgenen når jeg har lyst å trene. Og på den tiden er det kun en håndfull mennesker der, og masse plass. Kan trene omtrent helt for meg selv. 

Men det finnes to figurer der inne som jeg undrer meg litt over: Han ene følger alltid intenst med på noe på telefonen og legger null intensitet i treningen. Han andre kommer inn rundt kl fem, gjør noen løft, og så går han igjen 10-15 minutter senere. 

Og dette tenker de sikker om meg: "å nei, der holder hun der på som alltid svetter så mye".

For det gjør jeg🥴 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som ikke sørger for at treningssenteret er en plass hvor alle er velkomne, som legger seg opp i og kritiserer hvordan andre trener, hvordan de ser ut, og hvordan teknikken deres er. Kanskje hun som bare bøyer stanga jobber med teknikk, eller han som ser på mobilen trenger å holde på med noe fordi han er ukomfortabel.

Vær så snill. Gjør gymmen til et fristed for folk. Hvor man er imøtekommende og rause. 

Hilsen ei som har trent i mange år, men likevel heier på alle som ønsker å komme igang. På gymmen er det plass for alle! Stor som liten. 

Anonymkode: 0915a...d47

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som skravler så innmari. Hver tirsdag drar jeg på senteret etter jobb. Og hver tirsdag må jeg høre på bablingen hans! Går rundt og prater skit med halvbekjente, høyt! Er bare han jeg hører, resten er lavmælte. Trøndersk skravling er så 🤢🤢🤢🤢

Anonymkode: 68b5e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2021 den 23.15):

Den fyren som gjør cable flyes ved å bruke begge sider av kabelmaskinen i stedet for noen av de kabelflymaskinene som er laget spesielt for den øvelsen

Drittungen som hamstrer alle manualer under 20 kg

Den jenta som tar opp knebøy-racket bare for å bøye stanga... i 30-45 min

Den fyren som har en tricep pushdown form som er så ille at han bokstavelig talt driver med pullover

Den fyren som stirrer på deg mens du løfter, som om han venter på maskinen din, selv om det er andre ledige maskiner av samme typen.

Den boomeren som bare gjør curls, men på en eller annen måte klarer å okkupere halvparten av treningsstudioet.

Den jenta som bruker en hel power rack til å gjøre bandassisterte pull ups når det både er et eget calisthenics-område og en assistert pull up-maskin tilgjengelig

Anonymkode: 4d425...ce9

Jeg har 2 ulike steder jeg trener, og trener ofte på tidspunkter som gjør at jeg er helt alene, eller maks et par til. Veldig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenet lenge på et rimelig senter som ikke hadde fellestimer.  Hver kveld fra 17-20 var plassen foran speilet okkupert av innvandrere som ikke brukte annet enn frivekter og de stativene med alt mulig. (vet ikke hva det heter)  Hvis en skulle få en plass for å trene med frivekter måtte en være lynkjapp. Mange av de pratet og fjaset mye mer enn de trente, de var også noen ganger halvnakne.  Gikk med singleter med spagettistropper, kunne like gjerne gått i bar overkropp. 

Anonymkode: 75032...a3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på et senter med bare damer, og jeg må si, det er faktisk ingenting som irriterer meg med menneskene som trener der.

Det er ingen store gjenger med tenåringer, ingen ekle menn som glaner, og det mest irriterende jeg opplever er kanskje barnegråt, siden det er en del småbarnsmødre som trener der.

Om jeg skal nevne noe så må det være at det tidvis er litt sånn "halleluja-stemning" og sekt-tendenser der. Instruktørene og PTene blir nærmest tilbedt som guder som aldri kan gjøre noe feil. Men alt i alt kan jeg ikke klage.

Anonymkode: b3c72...8a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg vel egentlig ikke over noen. Det hender at jeg observerer noe av det som nevnes her, men da ser jeg bare en annen vei. De påvirker meg ikke noe, jeg er bare der for å trene. 

Det har hent noen ganger at menn har prøvd å ta kontakt, men da avviser jeg ved å peke på headsettet og trekke på skuldrene, og så snu meg bort. Null stress.

Anonymkode: 5865a...b8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom nettopp fra treningssenteret, og ble jævlig irritert på han som okkuperte et apparat i en halvtime….tok noen få repetisjoner og satt på telefonen i pausene så pausene tok 10 min 😤

Anonymkode: 7126b...dd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus så jeg trener alltid når det er minst folk. Ofte bare meg og to-tre andre. Men det som irriterer meg grenseløst er de som ikke rydder etter seg. Når jeg må starte med å ta av vektene etter forrige fehue som trente koker det litt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 12.28):

Folk som kaller treningssenteret for «gymmet» 🙄

Anonymkode: cfc03...7ae

Bolefolka.

Anonymkode: ea2ec...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TheCatLady

Jeg irriterer meg over overdreven stønning, pusting og pesing. Det var en der jeg gikk før og det var så ekstremt. Jeg var ikke den eneste som reagerte på det. Et voldsomt bråk hver gang han trente og han svettet i tillegg som en gris, men klarte ikke å tørke av apparatene etter seg. 

Det å bruke ekstremt lang tid fordi man skal skravle med andre eller glane på mobilen er også en uting. 

Ellers så ser jeg ikke hvorfor man skal irriterer seg over feil eller manglende teknikk eller kroppsstørrelse. Treningssenter skal være for alle og ikke bare de som er topptrente og kan alle fagutrykkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til et treningssenter som egentlig er mer som en klubb, med svømmebasseng, spa, restaurant, bar, tennisbaner og et barneområde. Det eneste som plager meg er hylende barn i garderoben og svømmebassenget. Er heldigvis deler av det som kun er for voksne.

Anonymkode: 5f241...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrente kvinner som sitter havle dagen på den sykkelmaskin og sykler vel 2km i timen. Sef med mobil rett foran og favoritt serien på.

Eller så kalte babes som kommer i mikro str tights og top hvor alt er synlig som bare det også klager de etterpå at menn glor på dem.

Anonymkode: 11fa8...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 8.36):

Jeg trener på et senter med bare damer, og jeg må si, det er faktisk ingenting som irriterer meg med menneskene som trener der.

Det er ingen store gjenger med tenåringer, ingen ekle menn som glaner, og det mest irriterende jeg opplever er kanskje barnegråt, siden det er en del småbarnsmødre som trener der.

Om jeg skal nevne noe så må det være at det tidvis er litt sånn "halleluja-stemning" og sekt-tendenser der. Instruktørene og PTene blir nærmest tilbedt som guder som aldri kan gjøre noe feil. Men alt i alt kan jeg ikke klage.

Anonymkode: b3c72...8a1

Så herlig med kvinnesenter! Her jeg bor er det kun to sentre, og det ene heter faktisk "Gymmet"🙈🙈🤣

Anonymkode: d1933...0ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...