Gå til innhold

Folk du misliker på treningsstudioet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den fyren som gjør cable flyes ved å bruke begge sider av kabelmaskinen i stedet for noen av de kabelflymaskinene som er laget spesielt for den øvelsen

Drittungen som hamstrer alle manualer under 20 kg

Den jenta som tar opp knebøy-racket bare for å bøye stanga... i 30-45 min

Den fyren som har en tricep pushdown form som er så ille at han bokstavelig talt driver med pullover

Den fyren som stirrer på deg mens du løfter, som om han venter på maskinen din, selv om det er andre ledige maskiner av samme typen.

Den boomeren som bare gjør curls, men på en eller annen måte klarer å okkupere halvparten av treningsstudioet.

Den jenta som bruker en hel power rack til å gjøre bandassisterte pull ups når det både er et eget calisthenics-område og en assistert pull up-maskin tilgjengelig

Anonymkode: 4d425...ce9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som aldri klarer å rydde etter seg! Er så lei av å ikke vite om knebøyststivet er i bruk eller ei og det er dritt å måtte rydde etter andre før man kan starte treningen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyren i 50-årene som, etter å ha kledd av deg med blikket hele økta, setter seg på en benk 60 cm ved siden av din for å ta bicepscurl med dårlig teknikk, selv om det er sju andre benker ledige…. 

Anonymkode: 2ec24...ff2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som okkuperer flere maskiner når det er travelt på senteret og folk som ikke rydder etter seg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortisser i flokk. De bråker, ler, herjer, okkuperer flere stativ samtidig selv om alle flokker seg rundt den ene som løfter. 

Egentlig ingen andre som har irritert meg, men det er mange tenåringer på senteret, så de gjør jo mer enn nok ut av seg. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en slitsom kar som tok mye plass før. Han gjorde mye ut av seg, brukte området lenge og så skeptisk på oss/meg

De som aldri vasker av utstyret.. Hallo!!!! Vi er i en pandemi liksom.

Gjengene som okkuperer og som bråker!

De som tar seg såååååå god tid mellom settene og gjerne skravler i maaaaange minutter når de trener med noen

Det værste er de superseriøse. Ser seg i speilet, lager grumme lyder, flekser muskler osv. Det er bare så teit. (Med mindre de er deilige da 😆) Ja, jeg sa det..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk som glor åpenlyst, gjerne mens de har et ekkelt flir. Dette er som regel de samme typene som svetter ned apparatene og aldri tørker av dem, og som hamster manualer de sitter og løfter dagen lang på plassen de har okkupert, selvfølgelig foran et speil. Speilet bruker de til å vekselvis se på seg selv og stirre på kvinnene i lokalet.

Sånne typer er hovedårsaken til at jeg slutta på senteret, og begynte med hjemmetrening i stedet.

Anonymkode: 7f60a...c38

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den fyren som gjør cable flyes ved å bruke begge sider av kabelmaskinen i stedet for noen av de kabelflymaskinene som er laget spesielt for den øvelsen

Drittungen som hamstrer alle manualer under 20 kg

Den jenta som tar opp knebøy-racket bare for å bøye stanga... i 30-45 min

Den fyren som har en tricep pushdown form som er så ille at han bokstavelig talt driver med pullover

Den fyren som stirrer på deg mens du løfter, som om han venter på maskinen din, selv om det er andre ledige maskiner av samme typen.

Den boomeren som bare gjør curls, men på en eller annen måte klarer å okkupere halvparten av treningsstudioet.

Den jenta som bruker en hel power rack til å gjøre bandassisterte pull ups når det både er et eget calisthenics-område og en assistert pull up-maskin tilgjengelig

Dette forsto jeg ikke

Anonymkode: 7fd53...a2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette forsto jeg ikke

Tror TS mener de som tar opp plassen, bare for å kjøre knebøy med kun stang - ikke vekter på. 

Anonymkode: 9eac0...284

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senteret jeg gikk på før var fullt av ungdommer som tok opp plass, skrek og skrålte - det føltes som rene dyrehagen å trene der på kveldstid.. 

På nåværende senter (heeeelt annen kjede) er det lite som irriterer meg, annet enn hun ene berta som kun er der for å ta selfies. Sånne blir jeg litt svett av. 

Anonymkode: 9eac0...284

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotene som bare slipper vektene rett ned så det dirrer i hele etasjen og senterets naboer klager.

Anonymkode: 9cec4...b20

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke vasker treningstøyet sitt. Da stinker seriøst heeeele treningssenteret

Anonymkode: 96a47...c6e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene treningssenteret jeg gikk på, var det en eldre mann som stirret på alle yngre damene. Herre- og damegarderobene var vegg i vegg, og da jeg kom ut og skulle til å gå gikk mannen naken rundt utenfor garderoben 🤢 jeg sluttet ganske fort etter det. 

Byttet til et annet senter som var mindre, passet meg utmerket. Var sjeldent folk der, men det var en som hele tiden skulle snakke med meg. Tok benkpress, så kommer han bort til meg og sier "så sterk du er til å være dame" og prater masse tull utenom. Selv om jeg hadde øreklokker på. La meg trene i fred! 

Anonymkode: cc810...7f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette forsto jeg ikke

Personen bruker mellom en halv og tre kvarts time på kjøre knebøy, men bøyer bare stanga uten vekter på i hele tidsrommet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer trener sammen på et treningssenter. Vi kjører to ulike programmer og snakker nesten ikke med hverandre under økten - vi er jo tross alt der for å trene. Vi har bitt oss merke i 3 andre par som er der, som MÅ trene oppå hverandre. Helt greit at man kjører samme program, men man trenger ikke tafse, kysse osv på gymmen. Der går grensen, 

Anonymkode: c88c9...400

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...