AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #21 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Med eksen følte jeg at det ofte ble feil, fordi hun kom kjapt, og flere ganger etter hverandre, mens jeg trenger en litt lengre økt. Etter sine 3-4 orgasmer, mistet hun piffen og kunne finne på å si "gjør deg nå bare ferdig". Noen ganger stoppet jeg henne, for å drøye akten litt. Anonymkode: 05df6...060 Helt feil? Du er gal mann. Ikke noe er galt med en kvinne som kommer mye. Du vet ikke hva himmelen er mann Anonymkode: 9106e...f0e 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #22 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Helt feil? Du er gal mann. Ikke noe er galt med en kvinne som kommer mye. Du vet ikke hva himmelen er mann Anonymkode: 9106e...f0e Totalen ble feil. Hun sa flere ganger at hun kunne ha vært sammen med en treminuttersfyr, så kunne de hatt kjappisen sin, og lagt seg til å sove. Selvsagt likte jeg at hun kom både fort og mye. Det var det etterpå jeg ikke likte. Anonymkode: 05df6...060
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #23 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bitter ? hva er det du snakker om, ble du provosert, konstanterer bare et faktum, er jo det hylekoret skriker om hele tiden😂 Anonymkode: d3116...3a2 Det er ingen som er mere priviligerte enn kvinner i dagens Norske samfunn. Menn velger å ta høyere rissiko i arbeidslivet og jobber mere i det private som betaler bedre. Dessuten har kvinner mere fravær og mere sykemeldt enn menn i snitt og jobber også mye mindre i snitt enn menn. Men så har du også taperne blant menn som faller utenom. Kvinner i snitt har større nettverk, flinkere å støtte hverandre, dobbelt så få selvmord som menn osv, så er ikke så sikker på at menn er så priviligerte. Mange flere menn enn kvinner faller utenfor utdannelse og arbeidsliv, får langt mindre barn enn kvinner fordi 20% av menn sirkulerer rundt å får barn med flere kvinner. Kunne nevnt mye mere, men nå skal jeg se landskamp. Heia Norge🙂 Anonymkode: 25c8f...09d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå