AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Kvinne 37, nytt forhold med mann som tydelig kan sakene sine! I går kom jeg fire ganger under samme «akten». Jeg blir helt utslitt i kroppen, og blir stiv i muskulaturen i dagesvis etterpå. Er det normalt? Anonymkode: f9cad...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Hva er vel normalt 🤷🏼♀️ Høres helt herlig ut spør du meg 😅 Anonymkode: afc22...a90 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinne 37, nytt forhold med mann som tydelig kan sakene sine! I går kom jeg fire ganger under samme «akten». Jeg blir helt utslitt i kroppen, og blir stiv i muskulaturen i dagesvis etterpå. Er det normalt? Anonymkode: f9cad...8e8 Vi kvinner kan ikke komme for lett, mannfolkene liker at vi kommer fort, heldigvis. Er verre andre veien, da er det tydeligvis noe galt . Glad jeg er kvinne
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Sukk, du er heldig... Hilsen tungpult 😞 Anonymkode: cb810...b0f 6
Resignert Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Sukk, du er heldig... Hilsen tungpult 😞 Anonymkode: cb810...b0f Og hennes nye kjæreste er også kjempeheldig! Ingenting tenner meg som kvinner som kommer, og kommer 🙂 5
Diezel Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 (endret) Jeg har samme «problem» - blir jo helt utslitt før han kommer jo! Endret 31. august 2021 av Diezel 1
Doktor Dyregod Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Alt og ingenting er på en måte normalt. Når du er lett å få i mål og han kan jobben sin, så er jo det en kombinasjon som gjør at det er godt og morro å hygge seg. At du er stiv i musklene betyr at dette må dere gjøre oftere👍 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Helt vanlig å bli litt støl etter en treningsøkt. Anonymkode: ce49c...636
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Hva er det dere gjør som gjør at du kommer så lett? Fy søren du er heldig 🤩 Jeg kommet aldri. Anonymkode: ee3b1...036 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Mysticgirl skrev (På 30.8.2021 den 22.23): Vi kvinner kan ikke komme for lett, mannfolkene liker at vi kommer fort, heldigvis. Er verre andre veien, da er det tydeligvis noe galt . Glad jeg er kvinne Glad for å være underbetalt og undertrykket, sett på som det svake kjønn, alt for at du kan få komme lett😂 Anonymkode: d3116...3a2
Resignert Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Glad for å være underbetalt og undertrykket, sett på som det svake kjønn, alt for at du kan få komme lett😂 Anonymkode: d3116...3a2 Litt bitter? Menn behandler jo damer som individer, alt ettersom hvilke egenskaper de har, og hvordan de opptrer. Sånne militante feministiske synspunkter som de du fremmer, er jo ikke spesielt sjarmerende. God heteroseksuell funksjon og respons er derimot svært tiltrekkende for oss menn. Endret 31. august 2021 av Resignert 4
Macro Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Dette blir du vandt til. Kroppen blir vandt til å endelig bruke de musklene som tidligere nesten aldri har vært brukt😁 4
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Macro skrev (7 timer siden): Dette blir du vandt til. Kroppen blir vandt til å endelig bruke de musklene som tidligere nesten aldri har vært brukt😁 Sånn er det med all muskulatur... Hærlig trening da😅 Jeg fikk en gang senestrekk i tunga og stiv nakke etter nesten 3 timer der nede. Jeg klarte bare ikke å slutte så lenge hun fikk sine orgasmer, hun ba meg jo om å fortsette også selv om nakken min var stiv. Dagen etterpå gikk det mye bedre...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Mysticgirl skrev (På 30.8.2021 den 22.23): Vi kvinner kan ikke komme for lett, mannfolkene liker at vi kommer fort, heldigvis. Er verre andre veien, da er det tydeligvis noe galt . Glad jeg er kvinne Med eksen følte jeg at det ofte ble feil, fordi hun kom kjapt, og flere ganger etter hverandre, mens jeg trenger en litt lengre økt. Etter sine 3-4 orgasmer, mistet hun piffen og kunne finne på å si "gjør deg nå bare ferdig". Noen ganger stoppet jeg henne, for å drøye akten litt. Anonymkode: 05df6...060 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Resignert skrev (8 timer siden): Litt bitter? Menn behandler jo damer som individer, alt ettersom hvilke egenskaper de har, og hvordan de opptrer. Sånne militante feministiske synspunkter som de du fremmer, er jo ikke spesielt sjarmerende. God heteroseksuell funksjon og respons er derimot svært tiltrekkende for oss menn. Bitter ? hva er det du snakker om, ble du provosert, konstanterer bare et faktum, er jo det hylekoret skriker om hele tiden😂 Anonymkode: d3116...3a2
Hr. Aktiv Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Helt vanlig å bli litt støl etter en treningsøkt. Anonymkode: ce49c...636 Ehhh nei.
Hr. Aktiv Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Med eksen følte jeg at det ofte ble feil, fordi hun kom kjapt, og flere ganger etter hverandre, mens jeg trenger en litt lengre økt. Etter sine 3-4 orgasmer, mistet hun piffen og kunne finne på å si "gjør deg nå bare ferdig". Noen ganger stoppet jeg henne, for å drøye akten litt. Anonymkode: 05df6...060 Her tar jeg hatten og går. Avbryter hele greia hvis det er på det nivået. Vil aldri se henne mere heller. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 Tungpult er nok mange. Løsninger finnes. Best er kvinner som kjenner sin kropp, som kommer raskt med en gjennomsnitts snopp. Best er de som bevrer, etter runder med orgasmer har svevet. Da er det tid for mannen å komme, i kvinnens magiske lomme. Da har mannen det som eggets plomme. Anonymkode: ef772...48d 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Med eksen følte jeg at det ofte ble feil, fordi hun kom kjapt, og flere ganger etter hverandre, mens jeg trenger en litt lengre økt. Etter sine 3-4 orgasmer, mistet hun piffen og kunne finne på å si "gjør deg nå bare ferdig". Noen ganger stoppet jeg henne, for å drøye akten litt. Anonymkode: 05df6...060 Ja både kvinner og menn kan være tungpulte, så da gjelder det å finne de man matcher med seksuelt for at man skal ha det max bra Jeg har alltid fått høre at det er så bra at jeg kommer fort og at mannfolk elsker det, men kan jo hende det bare er noe de sier Kan jo ikke ta alt for god fisk heller 😂
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Ja både kvinner og menn kan være tungpulte, så da gjelder det å finne de man matcher med seksuelt for at man skal ha det max bra Jeg har alltid fått høre at det er så bra at jeg kommer fort og at mannfolk elsker det, men kan jo hende det bare er noe de sier Kan jo ikke ta alt for god fisk heller 😂 Det er IKKE noe vi bare sier. Så vet du det 😉 Anonymkode: 9106e...f0e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå