Gå til innhold

Null sex

Gjest ii gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

tror du drar alle over en kam, når du hater jenter slik. Det må da være et par av de snille jentene der ute også? eller? Men forstår dilemmaet ditt. Det må da være noen piller mot dette problemet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter, du har sikkert blitt homofil av at din søster prylte deg. Ikke noe galt i det, ta deg en tur i svømmehallen og studer de andre mennene i dusjen. Dersom du hater dem litt mindre enn damer :klem: er nok dette løsningen på problemene dine.

Lykke til!

mvh Sigmund :klem:

Skrevet
Jeg er rett og slett litt redd alle damer. Samtidig som det ligger et lite hat der også. Alt detter er fra da jeg var liten. Jenter som aldri pratet med meg. Overså meg totalt og en sølster som slikte å banke meg opp og mobbe meg. Når jeg leser og ser på damer i dag,  så gjelper det heller ikke. Dumme bimboer som lever et utseende sitt og damer som får hva dem vil bare med å vise litt av " fremdelene " sine.

Jenter som har hatt type konstant siden da var 15 og sikkert debutert da de var 16 år. Og her sitter jeg i en alder av 25 og har enda ikke kyssest et jente. Vet masse av dette er mine, egen problemer, så jeg går liksom ikke rundt og slår ned jenter av denne grunnen. Jeg klarer rett og slett ikke å stole på jenter. Unngår dem så langt jeg klarer.

Du oppgir jo selv en del av grunnen til at det er slik med deg. Det er egentlig ikke synd på deg, for når man delvis vet årsaken til et problem - og man velger å ikke gjøre noe aktivt med det, så kan du ha det så godt.

Jeg mener nemlig at det du gjør er\her er å dømme aølle jenter på bakgrunn av din søster, medelever i barndommen og slike som Aylar som bretter seg ut i offentligheten.

Hva med alle de stille, rolige, seriøse jentene som aldri mobber noen, som er rene i hjertene sine og som ikke bretter seg ut? Hva med de jentene som bare er hyggelige og koselige og som vil deg godt? Kanskje en av de sitter der ute og kunne tenke seg å få barn med deg, og å gifte seg med deg- og som synes du er et flott menneske - og som vil kysse deg og ha sex med deg?

Med denne defensive og negative dømmende holdningen du viser her (på bakgrunn av tidligere bare negative erfaringer) kommer du ikke videre. Istedenfor å trene opp en brukket fot, vil du heller amputere den.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha forsøkt å trene opp foten - over mange år og med hjelp fra medmennesker. Hvis du vil møte medvilje fra andre (damen på butikken, postmannen, kolleger, venner, bekjente, bilverkstedet, tannlegen, legen, frisøren, og alle andre du treffer på), så må du selv ha en grei innstilling til dem. Hvis ikke får du ingenting tilbake.

Jeg forstår at du har hatt mange negative opplevelser. Men du har et valg (du er bare 25) om å fortsette med det og ødelegge ytterligere til et liv i selvmedlidenhet eller du kan ta opp kampen. Det siste koster deg mye krefter men da har du isåfall startet på et livsverk som kan endre hele din eksistens - til noe bedre.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

det hørtes faktisk ikke så altfor dumt ut. Men det ligger litt mer bakom også. Sitter og tenker på om jeg skulle blitt sammen med en jente. Hva jeg ville gjordt for å spre henne. Ta hevn liksom. Sitter jo her og smiler litt for meg selv, når jeg ser henne grine. Regner nesten med at et forhold ikke er på sin rette plass enda? Og har vel liksom på følelsen av det det aldri blir det. Vet at det finnes greie jenter der ute, men hatet mot jenter tynger for det.

Så jeg har tatt valget. Jeg vil leve i sølibat helst uten å tenke for mye på det. Kan da fint gå gjennom livet uten fysisk kontakt? Har jeg først blitt 25, så tror jeg det ikke er noe stort problem å fortsett.

Skrevet
det hørtes faktisk ikke så altfor dumt ut. Men det ligger litt mer bakom også. Sitter og tenker på om jeg skulle blitt sammen med en jente. Hva jeg ville gjordt for å spre henne. Ta hevn liksom. Sitter jo her og smiler litt for meg selv, når jeg ser henne grine. Regner nesten med at et forhold ikke er på sin rette plass enda? Og har vel liksom på følelsen av det det aldri blir det. Vet at det finnes greie jenter der ute, men hatet mot jenter tynger for det.

Så jeg har tatt valget. Jeg vil leve i sølibat helst uten å tenke for mye på det. Kan da fint gå gjennom livet uten fysisk kontakt? Har jeg først blitt 25, så tror jeg det ikke er noe stort problem å fortsett.

Hør heller på forrige gjest, få litt hjelp for den brukne foten din (f.eks psykolog, det tror jeg du kan ha god nytte av), og så finner du sikkert ei snill jente når du blir voksen. Ikke ta et valg for resten av livet når du fremdeles er for ung og dramatisk til å gjøre et klokt valg.

Skrevet

Jeg vet at en slik holdning som du forteller om her, garantert ikke føre noe godt med seg - for deg.

Du sier jo at du på den ene siden liker å pine jenter og få dem til å gråte, som en hevn på hva du har tidligere opplevd at kvinner har gjort mot deg. Du vet sikkert logisk sett at det ikke er riktig å la andre kvinner lide for hva de i din omgangskrets har gjort mot deg.

Samtidig har du er hat mot kvinner. Dette hatet vil ikke forsvinne ved å plage andre kvinner. Det du derimot kan bruke energien din på (du har sikkert en del) er å tenke grundig over hvem hatet er rettet mot - og hvorfor de fortjener helvete. Du har god grunn til å hate alle teite kvinner som har oppført seg skammelig og slemt mot deg - men samtidig skylder du deg selv et bedre liv - gjerne med en snill jente som bare vil deg godt.

Men en slik snill kvinne er ikke du langt på nær klar for nå. Kanskje ikke på et par-fire år, faktisk. Det å bearbeide hat og vonde følelser tar flere år og det krever arbeid fra deg. Dette vet du nok egentlig selv, men du er muligens ute etter noen som kan hjelpe deg og/eller se deg. Vi er bare mennesker, og vi behøver støtte fra andre som vil oss vel. Hvis man har vært uheldig her i livet og ikke opplevd en slik støtte, så vet man sikkert ikke hvor en skal begynne.

Alt jeg kan si er at jeg håper du vil finne fram til noen få mennesker som kan hjelpe deg til å hjelpe deg selv. Du vil aldri glemme eller fortrenge det som har skjedd med deg, men du kan læres opp til å bearbeide det, lære av det og til å komme deg videre som i en slags utvikling.

Du straffer ingen andre enn deg selv, det er derfor jeg håper du vil skjerpe deg, brette opp armene og begynne selv-arbeidet.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
men samtidig skylder du deg selv et bedre liv - gjerne med en snill jente som bare vil deg godt.

takk for nok et svar. Men hva skal jeg med en dame? Hvem sier at vi trenger en partner for å ha et fullverdig liv? Jeg klarer meg bra alene. Unngår så og si alt som heter jenter og damer. Og lar ikke sinnet gå ut over tilfeldige mennesker. Har enda ikke vist noe sinne faktisk. Men sitter med masse på insiden. Og møter jeg en jente som skulle bli glad i meg, kommer nok jeg til å la sinnet gå utover henne. Og den dag i dag..gleder jeg meg til denne dagen. Selv om jeg vet at det ikke er hennes feil. Så derfor vil jeg heller ikke møte en jente. Ikke på lang tid i hvertfall.

Synes det er helt greit å være alene jeg. Når du har gått 25 år uten så mye å holde handa til ei jente, så tror jeg det er for seint til å forandre noe med det. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle gjordt om en naken jente hoppet på meg en gang.

Kanskje psykolog hadde hjulpet? det finner vi nok aldri ut. Jeg velger den enkle veien, beholder sinnet mitt, samtidig som jeg prøver å la være å tenke på jenter. SOm bringer meg tilbake til første innlegget mitt? Antidepressiva? Tror dere det er noe virkning av det?

Skrevet

Jeg tror det er gode muligheter for deg og at du egentlig innerst inne vet at du vil ha en snill og grei jente ved din side.

Men du er ikke klar for henne på lang tid ennå.

På den ene siden høres det bare ut som om du er bitter fordi det ikke blir noe sex på deg og fordi du ikke helt vet hvordan du skal gå frem med en jente. Kanskje pga. alt du har hørt, eller på grunn av dårlige/ingen erfaringer. SLikt blir det prestasjonsangst av.

På den andre siden høres det ut som om du har en god del sinne inne i deg. Det er ikke noe galt med det, du behøver bare litt hjelp og veiledning/råd fra noen som kan dette og som kan lede deg på riktig vei, selv om det er du som selv må gjøre jobben. Sinnet, bitterheten og hatet kan du senere utnytte til å få til ting, men det er først når du er ovepå og har klart å få bedre oversikt. Det intet galt med de enorme følelsene du har, men du har en overvekt av dette sinnet og de slitsomme følelsene, det er da du blir sliten.

Du ikke til psykolog..avhengig av hvem du velger - altså du kan være uheldig i valg (dårlig personkjem eller en psykolog som ikke har forutsetninger i det hele tatt til å forstå hva du mener) eller du kan være heldig å møte en som gir deg de riktige grepene. Har du penger, gå til din fastlege og be om time hos en psykolog med litt erfaring (du bestemmer kjønn). Da er det billigere for deg når du får henvisning. Det dumme er at det kan være lang venteliste..

I mellomtiden vil jeg anbefale deg å komme deg litt ut. Drikk litt vin, hør på ulike typer av musikk, se på utvalgte TV-program som kan være litt inspirerende for deg, se noen positive filmer, velg innhold etter hva du føler inne i deg - men at filmen ender med at "han fikk det til likevel". Slikt kan gi deg litt håp. Jeg vil anbefale deg å holde deg unna kristne miljøer de kan bare ødelegge ytterligere (mitt personlige råd bare).

Ta deg litt tid til å observere fakta rundt deg, og ikke hva du legger i det. Hva skjer? Hva gjør andre? Hvordan tenker andre? Du har din verden og oppfatnign av mennesker og ting inne i ditt hode, men hva med alle andre rundt deg, har du sett dem?

Prøv å se alt i et litt større perspektiv, du høres noe snever ut. Verden er tross alt en jordklode med et mylder av mennesker. Noen er slemme og har mye hat i seg og agerer innover - og skader dermed seg selv. Andre agerer utover til andre og skader dem, i tillegg til seg selv. Så har vi mange morsomme, snille mennesker som ønsker at andre skal ha det bra. Mennesker som tuller, ler og ser mye bra i det å leve - og i andre mennesker. Men for å komme dit må en sette seg noen mål å jobbe etter her i livet. Vet man ikke hva ens eget mål er kommer en ikke videre. AKkurat som en bedrift uten en visjon: hvor går den?

Du må ha en visjon for deg selv, mann.

-jente34, som har gitt deg råd om å jobbe med foten din framfor å amputere den.

Skrevet

hmm..Nå kommer vi vel litt langt vekk i fra tråden min? Jeg har allerede tatt et valg. Og kunne godt tenke meg hjelp til å gjennomføre det.

Om jeg noen gang i fremtiden vil klarer å være med en jente, uten å slippe løs et lite helvete for henne...? tror neppe det. Har sett frem til den dagen jeg får den stakkars jenta til å grine. smatiding vet jeg at jeg ikke får hevn på alle dem jeg ønsker, men det er da ert stykke på vei.

psykolog er uaktuelt. Har ikke råd til slike greier. Ikke har jeg lyst til å stå frem personlig ansikt til ansikt til noen å inrømme dette.

Gjest -jente 34-
Skrevet

Hvis du allerede har bestemt deg tvert og ikke ønsker å gjøre noe med dette psykologisk, men at det kun er det fysiske du ønsker hjelp til, så ser jeg ingen annen utvei enn at du går og søker om en slik operasjon du er ute etter.

Hvis du ikke er åpen for noe slags kommunikasjon eller hjelp fra andre og nekter å utlevere deg selv (det er hva alle vi andre må gjøre..), så forstår jeg ikke helt hva som er problemet.

Kan du ikke da bare rett og slett holde deg unna jenter og ha sex med deg selv?

Hvis du ikke ønsker å ha sex med noen, så er det vel i grunnen bare å la være da. Nonnene, munkene og single mennesker klarer det jo over mange år og flere av dem et helt liv.

Det er jo ingen andre som får varige men av at du ikke har sex med jenter (som du hater og vil skade.)

Søk om operasjon eller fortsett livet uten sex og nærkontakt med jenter. De klarer seg alltids.

Gjest Er det mulig å være så patetisk?
Skrevet

Synes absolutt du skal ta den operasjonen og kanskje du skulle vurdert sterilisering også? Tror det beste for samfunnet og deg selv er at genene dine ikke får leve videre. Jeg synes ikke synd på deg, da du vet hva som er problemet og velger å ta den letteste utveien. Har du ikke hatt noe intimt med en kvinne til nå, så kommer du nok heller aldri til å få det, med den innstillingen du har. Du fortjener det ikke heller. Du fortjener ikke at noen blir glad i deg, viser deg tillitt og kjærlighet, bare for at du skal løpe rundt som en liten unge og være jævlig mot henne. Du virker for meg som en svak og utrolig patetisk person. Du vil jo ikke ta problemet der det ligger, men heller la det gå utover uskyldige mennesker. Du er fader meg ikke mye til mannfolk. Jeg er ikke mye imponert her altså. Jeeeez…

Men for all del; det går fint å leve livet uten sex og nære forhold, det vet du jo allerede. Så hvorfor skriver du egentlig inn her? Litt sulten på oppmerksomhet kanskje? Lyst på litt medlidenhet? Ute etter å provosere littegranne?

Dakkar liiiiiten :ironi: ...

Hilsen Skjerp deg, gutt!

Gjest sexysadie
Skrevet

Det patetiske her er at trådstarter klandrer jentene for at han selv er totalt uspiselig.

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor dere går til angrep på meg nå. Jeg velger å være ærlig og forteller at jeg har et problem. Og jeg har derfor lyst til å bli kvitt dette problemet.

Vet at jeg er ikke av den tøffeste som velger den " kjipe" løsningen. Selv med hjelp fra proffer så hadde det nok tatt lang tid før jeg har en mulighet til å bli sammen med en jente.

Alle snakker om å ta operasjonen. Hvilket inngrep er dette da? Det er jo hele spørmsålet mitt? Hva heter det og hvordan foregår det?

Hvorfor jeg skriver inne her. Vel dere er det nærmeste jeg kommer til å "prate" med jenter, dere sitter med en god del info og ja, det er nok litt godt med oppmerksomheten også. Det at dere faktisk svarer på noe jeg har skrevet.

takk for alle svar, positive som negative.

Skrevet

Jeg trodde ikke dette var tråden for "Bitches say the Darnest things"?

Trådstarter furter litt, det skal jeg innrømme, det han trenger er et ordentlig knull ikke noe annet. Og det har han jo sagt at han har seriøse problemer med å få. Verre er det ikke. Trenger ikke å rakke ned på manndommen hans for det vettu, lol.

Skrevet
Det patetiske her er at trådstarter klandrer jentene for at han selv er totalt uspiselig.

så det har ikke skjedd når en jente har blitt voldtatt, at hun kan være litt redd gutter og hate dem? Eller når en preson har blitt ranet og truet av en fremmedkultur at hun begynner å få et lite hat til dem? NÅ er det så at mine "problemer" er me d jenter. Så da er det vel kanskje litt rart at jeg ikke liker jenter da?

Gjest sexysadie
Skrevet
så det har ikke skjedd når en jente har blitt voldtatt, at hun kan være litt redd gutter og hate dem? Eller når en preson har blitt ranet og truet av en fremmedkultur at hun begynner å få et lite hat til dem? NÅ er det så at mine "problemer" er me d jenter. Så da er det vel kanskje litt rart at jeg ikke liker jenter da?

Vel, men hvis ikke jenter synes du er tiltrekkende, hvorfor skal de da ha sex med deg?

Av medlidenhet?

Hvor patetisk er ikke det, og hadde du følt deg bedre da?

Dessuten, hvis det er slik at du aldri har hatt sex, så er det noe du kan få kjøpt sånn at du får prøvd det i alle fall. Kanskje npr du har hatt sex vil du slappe av og kan hende vil da damer synes du er en søt og hygggelig mann og du skal se du har kjæreste til våren.

Lykke til.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jenter som hater menn pga voldtekt o.l. vil forhåpentligvis gjøre noe med hatet sitt, det virker det ikke som om trådstarter er villig til.

Jenter/kvinner må du forholde deg til uansett, sex eller ikke. Hvordan har du tenkt å fungere i en jobbe med kvinnelige kollegaer hvis du hater alle kvinner?

Gjest sexysadie
Skrevet

Til trådstarter.

Du er snurten fordi du ikke får pule.

OK, det er like presis derfor vi har prostitusjon i det her landet, for at sånne som deg, som ikke får sex på vanlig måte kan gå bortover og tømme ut litt frustrasjon.

Skrevet

det er bra du vet alt. Jeg har ikke lyst på noen billige horer. Dem er det jo faktisk nok av, uten at mannfolk betaler for det.

Jeg har innsett at jeg har et stort problem. Jeg klarer ikke å snakke IRL til jenter engang. SÅ jeg har jo lyst til å leve for meg selv. Har ingen problemer med å være singel og klarer mer enn nok å tilfredstille meg selv. Det er tankene rundt det å ha en dame og det å ha sex, jeg ikke liker. Er det så vanskelig å forstå dette. Jeg har tatt et valg. Kanskje er dårlig valg synes noen, men for meg virker dette som en bra løsning. Når man ikke har lyst på dame, så vil jeg gjene slippe å tenke på dem også.

Det at jeg ikke liker jenter...og om jeg hadde blitt sammen med en, så hadde jeg latt hatet mitt gå utover henne. Det er en helt annen sak. Dessuten, så er det null sjanse for at jeg blir sammen med en jente. Jeg er nok litt for rar til det.

Gjest sexysadie
Skrevet
det er bra du vet alt. Jeg har ikke lyst på noen billige horer. Dem er det jo faktisk nok av, uten at mannfolk betaler for det. .

Din eneste sjanse er å betale dem for å pule deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...