Gjest ii gutt Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Har etter en liten stund med grubling, bestemt meg for å holde meg langt unna alt som er av intimt samvær med jenter. Detter pga. av at jeg aldri har vært noe særlig populær hos det motsatte kjønn, samtidig som jeg er notorisk sjenert, og har opparbeidet et stort hat mot kvinner. tror faktisk jeg har det best uten å ha noen kontakt med jenter.. Leste om noen som gikk på noe kurs for å lære hvordan man skulle fokusere på andre ting. Dette var folk som var sykelig opptatt av sex. men her lærte dem å meditere og samtidig fikk bort trangen til å tenke på sex hele tiden. Håper noen forstår meg og kan hjelpe meg. Ja jeg er alvorlig også. Når jeg aldri kommer til å oppleve den nærheten med en jente, så har jeg heller ikke lyst til å lure på hvordan det er.. Kjemisk kastrering? er det noe jeg kan gjøre..det minsker sex behovet gjør det ikke? hilsen gutt 25
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Kj. kastrering er vel neppe noe alternativ, er det vel? Den sutringa er det ingen som liker, men jeg må begredlig si at jeg kjenner meg selv igjen... Og det at du tenker på sex hele tiden er heller ikke noe uvanlig! Jeg var i din situasjon da jeg var 18-21, og det kan periodisk være skikkelige bedritne greier. Så jeg skjønner hva du mener. Hvor ofte er du ute med venner? Du vet at, du må ut hvis du skal treffe jenter. Kan rett og slett ikke gi deg noe annet tips... Til slutt vil du treffe en jente du ikke bare vil ha sex med, men kanskje du t.o.m har noe til felles med. hilsen gutt også 25
Gjest gutt25 Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Det er ikke det at jeg ikke treffer jenter. Men jeg klarer ikke å like noen. Trekker meg heller vekk i fra dem. Går jo med et lite hat til alle jenter. Skal ikke nevne episoder...men jeg har mine grunner. Har derfor bestemt meg for aldri å ha sex. Nå er jeg ute etter noe som gjør at jeg ikke tenker på sex heller. Meditasjon er det eneste jeg har prøvd så langt. Hjelper litt, men har fortsatt et stykke igjen. gutt 25
Gjest marthe 20 Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Er ikke det noe slik meditasjon som skal kunne hjelpe. Tenker noe aller slik som munker bruker?
Gjest Sputnik Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Du er godt på vei når det gjelder å legge sexlivet bak deg. Bra for deg! Det som kan hjelpe er å vite at sex er ekstremt(!) oppskrytt og de gangene du har sex med ei jente så er det på hennes premisser. At vi mennesker bruker så mye oppmerksomhet på sex og kropp er helt hinsides all fornuft (selv om vi fra naturens side er blitt utstyrt med noen idiotiske drifter). Klarer du å gjennomføre dette vil du spare mye penger, tid og slippe en masse frustrasjoner. For det er IKKE verdt det.
Gjest gutt 25 Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Ja jeg tror og håper det stemmer. Noen som har noen liker til slike meditasjon?
Gjest Gjesteri Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Leste en undersøkelse fra et svensk universitet som slo fast at ca hver 20. svenske mann gikk hele sitt voksne liv uten å gi eller motta ett eneste kjærtegn fra noen voksne. Ikke ett emosjonet forhold gjennom livet, aldri sex. Spørsmålet om å få 'slippe' seksuelle følelser bør derfor være relevant, i allefall for menn i den vestlige verden. Jeg er overbevist om at det finnes medikamenter som kan undertrykke eller fjerne seksuell lyst uten at det behøver å være kjemisk kastraksjon. Problemet er kanskje at det ikke oppfattes som ønskelig at det introduseres, eller det finnes ingen pådrivere for å gjøre det kommersielt. Enig med de som mener at en fjerning av seksuelle følelser og lyst vil bedre livskvaliteten når sex likevel er uaktuellt. Å viljestyre tankene bort fra sex tror jeg krever enorm mental styrke, jeg tror få klarer det.
Gjest mann 43 Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Jeg forstår godt din situasjon. Jeg har selv aldri sex, men onanerer fra tid til annen ganske ofte. Det beste er å gjøre hardt fysisk arbeid. Da blir man så sliten at man ikke orker å tenke annet enn mat og søvn. I motsetning til deg hater jeg ikke damer, men jeg orker ikke å involvere meg i alt det som følger med det å ha dame. Så godt er det tross alt ikke å ha samleie synes jeg.
Gjest Paradokset Skrevet 26. september 2005 #9 Skrevet 26. september 2005 Interessant debatt. Nå har ikke jeg så traumatiske opplevelser rundt kvinner/sex som det kan synes som enkelte andre her gir inntrykk av å ha. Jeg må si jeg føler at sex kan være en veldig givende aktivitet. Det som er litt frustrerende er hvor mye tid/energi/tanker som går med på dette. Tenkte kanskje det skulle gi seg, men jeg er nå 32 og det er fortsatt like "ille". Mye av tiden går med å fantasere om sex og planlegge hvordan man skal ordne seg noe neste gang(når man ikke er i fast forhold). Så går det selvfølgelig masse tid/penger og ofte en del frustrasjoner for å faktisk få jenta i seng. Har også tenkt tanken at det måtte være greit å kunne slå av dette "artens overlevelsesinstinkt" av og til.
Gjest gjestegjest Skrevet 26. september 2005 #10 Skrevet 26. september 2005 Jeg hadde aldri klart meg uten å prøvd sex en gang. Ble liksom hektet etter første gangen. jente 17
Gjest Ananas Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Til trådstarter: Når du skriver om at du opparbeider deg et hat mot kvinner, tenker jeg at du kan stå i fare for å ende opp som voldtektsmann. Jeg har lest at voldtektsmenn kan være nettopp som deg, med få eller ingen romantiske/seksuelle erfaringer, og med opparbeida hat mot kvinner. Det er ikke noe galt i å ikke ønske kjærlighet eller sex, men når det utarter seg slik det gjør hos deg ville jeg gått til lege/psykolog og tatt opp dette. Jeg er 31 og har aldri hatt kjæreste eller "ordentlig" sex, men jeg ønsker meg kjæreste og er rimelig overbevist om at jeg kommer til å få det.
Gjest trådstarter. Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Voldtektsmann..hehe. Tror ikke du kunne kommet lengre vekk fra sannheten. Driver og jobber å bekjemper kriminalitet jeg. så bare ta det med ro. Er det ingen som her mer info om slik meditering? Har lyst til å prøvde det
Caramba Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg synes det er merkelig å hate alle jenter. Dømmer du alle jenter etter noe du tydeligvis har opplevd en eller annen gang? Til informasjon så er vi jenter mennesker med tanker og følelser akkurat som deg, så jeg skjønner ikke at det går an å føle sånn som deg. Jeg hater da ikke alle menn fordi om en mann har vært slem eller gjort noe teit mot meg? Jeg skjønner da at det finnes hyggelige menn ellers, selv om en spesiell mann er drittsekk? Den tankegangen synes jeg du skal prøve å gjøre noe med for det høres skummelt ut. Endret 28. september 2005 av Caramba
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Jeg er rett og slett litt redd alle damer. Samtidig som det ligger et lite hat der også. Alt detter er fra da jeg var liten. Jenter som aldri pratet med meg. Overså meg totalt og en sølster som slikte å banke meg opp og mobbe meg. Når jeg leser og ser på damer i dag, så gjelper det heller ikke. Dumme bimboer som lever et utseende sitt og damer som får hva dem vil bare med å vise litt av " fremdelene " sine. Jenter som har hatt type konstant siden da var 15 og sikkert debutert da de var 16 år. Og her sitter jeg i en alder av 25 og har enda ikke kyssest et jente. Vet masse av dette er mine, egen problemer, så jeg går liksom ikke rundt og slår ned jenter av denne grunnen. Jeg klarer rett og slett ikke å stole på jenter. Unngår dem så langt jeg klarer.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Da burde du kanskje oppsøke psykolog?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 og før dere sier noe...Nei, jeg leste ikke korrektur på det forrige innlegget mitt.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 Slutt å sutre og finn på noe nyttig i steden: en jobb, venner, fritidsaktiviteter og ta deg en reise og opplev andre ting.
Gjest Mito24 Skrevet 28. september 2005 #18 Skrevet 28. september 2005 Kastrering vil fungere, men har mange uheldige øvrig effekter. Du kan prøve diverse antidepressiva, noen av de virker sterkt nedsettende på libidioen.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #19 Skrevet 28. september 2005 Hva med å ha et godt sexliv på egenhånd? Det virker jo litt drastisk å fjerne hele sexlysten og det seksuelle bare fordi du ikke ønsker en partner, men det er kanskje ikke rart ungdommen tenker slik når media og samfunn rundt nesten utelukkende fokuserer på tosomhet og partnere som det eneste saliggjørende. Å foreslå at du skal spise piller for å dempe en lyst du faktisk kan ha mye glede av rent personlig synes jeg bare er en bekreftelse på at folk faktisk tror på det som fremstilles som idealet, men det er faktisk fullt mulig å tenke litt selv og komme frem til løsninger som du kan leve med. Det finnes massevis av hjelpemidler og leketøy på markedet så det er bare og sette i gang å utforske deg selv og kanskje finne litt ut av hva du liker og tenner på. Det finnes blader, filmer, historier og fantasier, og tro meg du er ikke alene. Det er ikke alle som har en partner eller et sexliv som inkluderer andre her i landet, av ulike grunner, og i perioder er vel de fleste av oss henvist til oss selv av ulike grunner. Jeg synes du skal gi din egen seksualitet en sjanse selv om du ikke ønsker å dele den med noen på nåværende tidspunkt. Da står du også bedre rustet til å dele den med andre hvis det blir aktuelt i fremtiden. Husk at du kan være et ganske så forandret menneske når du er 40 selv om du ikke tror det selv. Hvorfor ikke glede oss over de gode tingene vi har selv om det kanskje ikke passer helt med det "normale gjennomsnitt"?
Caramba Skrevet 28. september 2005 #20 Skrevet 28. september 2005 Jenter som har hatt type konstant siden da var 15 og sikkert debutert da de var 16 år. Og her sitter jeg i en alder av 25 og har enda ikke kyssest et jente. ← Tro det eller ei, men det finnes MASSE jenter som har det akkurat som deg når det gjelder menn, og som slett ikke har debutert som 16-åring osv osv osv. Kanskje på tide å åpne øya litt for å se seg om her i verden. Ting er ikke så svart\ hvitt som du velger å fremstille virkeligheten. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke lagt inn årene i en alder av 25. Prøv heller å bli litt kjent med noen jenter, gjerne bare som kamerat, så skal du se at vi ikke er så ille.... PS! Jeg sloss og kranglet masse med broren min i oppveksten, men hater ikke menn av den grunn. Han var mye større og sterkere en meg også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå