Gå til innhold

Svenske tilstander i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss-Grey skrev (22 timer siden):

Denne brukeren har lignende strategi i mange tråder her inne.

Vedkommende kommer med masse påstander forkledd som «spørsmål», og gir meningsmotstandere ansvar for å besvare disse spørsmålene.

Hvis man ber personen underbygge sine underliggende påstander med statistikk, får man aldri et klart svar. Som regel stiller h*n bare et nytt spørsmål, eller kommer med en ny stråmann.

H*n teppebomber jo forumet med ledende spørsmål, som meningsmotstanderne får ansvaret for å motbevise. Det er selvfølgelig et praktisk utgangspunkt når man selv vil ha problemer med å underbygge standpunktene sine med fakta og statistikk...

Denne personen har en tydelig agenda og er ikke interessert i å underbygge sitt syn i fakta. H*n bare spyr ut ledende spørsmål i høyt tempo, i håp om å påvirke andre. Og det blir dessverre en slags utmattelsestaktikk, der forumsbrukere ikke orker å ta til motmæle på grunn av det høye antallet nye forumsposter, og at de aldri tar et ærlig standpunkt / aldri kommer med fakta man kan argumentere mot. 

Jeg er veldig takknemlig for at du er en av dem som svarer på disse innleggene, slik at de ikke får stå uimotsagt! 🌼

Bare hyggelig 🙂 Jeg tar gjerne en god og saklig diskusjon. Det å bli tillagt meninger og utsagn kan få meg til å se rødt, da må jeg bare si fra. Som du sier, å spy ut slike innlegg i høyt tempo er bare ødeleggende for diskusjonen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...