AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg er så sliten. Vondt over alt. Full av angst hele dagen. Tar meg nær av alt som alle sier. Problemer med å konsentrere meg. Får gjort jobben min, men er så sliten. Får ikke sove før langt på natt. Har barn. Syke foreldre. Mann som er borte store deler av året. Største problemet mitt er alle tankene mine som aldri stopper. Jeg er aldri god nok for noen. Gjør alltid feil. Ingen vits i å høre på meg. Tør ikke hevde meg. Vet ikke når det er vits i å komme med min kunnskap, for ofte når jeg gjør det, så får jeg høre at jeg ikke må være så nøye. At det jeg bryr meg om ikke er så nøye. Blir helt ødelagt av dette. Hvordan takle at jeg vet jeg har rett men ikke stå opp for det hele tiden? For det er jo meg det går utover. De andre bryr seg jo tydeligvis ikke om hva som er riktig og feil.. Det er jo ikke så nøye.. Velge mine kamper mer.. Hvordan gjør jeg det? Er bare veldig mørkt nå. Orker ikke sitte på pause og høre på kjedelig prat om fjellet osv.. Ingenting ved andre på jobb interesserer meg.. Klarer ikke late som.. Føler meg bare rar. Er det fordi det er for mye for meg nå? Anonymkode: 552b3...916
Menchit Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Du kan starte med å øve på takknemlighet, det er veldig effektivt og i utgangspunktet enkelt. Det krever ingenting av kunnskap, penger eller særlig med tid, men kan være utfordrende i starten. Jeg har veldig god effekt av å bruke noen minutter hver dag på å lete etter ting jeg er takknemlig for. Det blir lettere etterhvert. Så høres det ut som om du trenger å få kontroll på "din indre kritiker". Det er mange måter, terapi, mestring, bevisstgjøring osv. Det desidert beste, enkleste og billigste er (min personlige mening) meditasjon og hypnose. Tar litt tid med meditasjon eller selvhypnose i starten, men er så verdt det. Kan også ta et par timer hos hypnotisør, det er effektivt og du bør merke stor forskjell etter et par - tre timer.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Er litt vanskelig når det fortsatt er sommer på østlandet.. Anonymkode: 66548...f50
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er litt vanskelig når det fortsatt er sommer på østlandet.. Anonymkode: 66548...f50 Feil tråd...? Anonymkode: 80827...c01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå