AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Er det noen som har tips om en god ekspert på blodpropper, muligens en kardiolog, evt. annen fagperson som man kan bestille time hos privat? Har prøvd å kikke litt på Volvat og Alleris, men synes det er litt vanskelig. Jeg spør fordi en nær slektning nettopp fikk blodpropp i begge lungene, og behandlingen var blodfortynnende "og hadet bra". Vedkommende er bare i 20-årene, og skulle gjerne hatt en samtale med noen som kan mye om temaet, som har tid til å svare på spørsmål, og som kan komme med råd om videre forebygging osv. Setter stor pris på forslag 🙂 Anonymkode: 3e9b3...01b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Start med fastlegen☺️ Om du vil vite om du er disponert for blodpropp kan du få sjekket det med blodprøver. Jeg fikk samme «ha det bra» behandling da jeg fikk lungeemboli. De fant ut at jeg er disponert for blodpropp, og mine nærmeste sjekket seg også med å ta blodprøver… Anonymkode: a2f0f...13f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Snakk med fastlegen, du trenger ikke betale i dyre dommer hos en spesialist privat. Anonymkode: b40bc...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Det offentlige er mer enn bra nok. Dessverre på akuttsida så er det "fiksa" med blodfortynnende. Du bør oppsøke fastlegen og få informasjon der. Evt kan fastlegen henvise til lungepoliklinikk på sykehuset Anonymkode: 2af89...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Start med fastlegen☺️ Om du vil vite om du er disponert for blodpropp kan du få sjekket det med blodprøver. Jeg fikk samme «ha det bra» behandling da jeg fikk lungeemboli. De fant ut at jeg er disponert for blodpropp, og mine nærmeste sjekket seg også med å ta blodprøver… Anonymkode: a2f0f...13f Fikk du noe medisin eller forebyggende behandling mot blodpropp? Anonymkode: b6971...898
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå