Krokenguri Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 Hei noen som hører på avhørt på podme og fått med seg de siste episodene om han som ønsker hjelp, fordi han hevder å ha blitt utsatt for en svindelsak. Må inrønmme at i første episode der han ble intervjuet, så tenkte jeg at her er det noe feil. Og følte han skjulte noe. Dagens episode var sååå spennende at jeg nesten dør av å vente på neste episode. De er rå til å nøste opp i saker de gutta der altså. Så blir sjukt spennende å se om det avslutter omtrent slik jeg tenkte det kunne gå etter første episoden. Hva tenker du om saken iht det duj har hørt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leerik Skrevet 5. september 2021 #2 Del Skrevet 5. september 2021 En av de beste podene🤩✨✨..Det er Julaften og Nyttårsaften på en gang hver gang de legger ut ny episode☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 Enig, var «luksus» i desember med julekalender-episode hver dag selv om det ble mye mas/vås😂 Har ikke Podme så må vente til episodene kommer ut på iTunes, så har ikke hørt episodene ts snakker om. Venter i spenning 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 12. september 2021 #4 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg synes de er ganske dårlige jeg, og det går sakte fremover. Han eldste er så høy på seg selv, og de er generelt sånne "tøffe machogutter som ikke trenger damer til noe - gutter er best til alt". Se dokumentaren "Kampegutta", der han eldste er med og døm selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2021 Mperle skrev (På 5.9.2021 den 22.13): Enig, var «luksus» i desember med julekalender-episode hver dag selv om det ble mye mas/vås😂 Har ikke Podme så må vente til episodene kommer ut på iTunes, så har ikke hørt episodene ts snakker om. Venter i spenning 🙂 Mulig de bare er eksklusive på podme. Noen episoder er kun der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 18 hours ago, Krokenguri said: Mulig de bare er eksklusive på podme. Noen episoder er kun der Ja.. På iTunes er det milliardæren og torpedoen som blir lagt ut for tiden. Mulig jeg «må» få meg podme etterhvert også nå som en annen favorittpod skal dit (Topp3).. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå