AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 Hei for noen uker siden begynte jeg med en del flere rumpe øvelser enn tidligere - både på treningssenter og hjemme. Hadde ikke trent i hele sommer pga sykdom. Kjente forrige uke en øm «kul» på siden av ene rumpe ballen, og den er øm når jeg masserer den. Har nok fått en muskel knute, men hva er beste måte å «behandle» denne på? Massere? Bruke voltaren gel? tips tas i mot med takk! Anonymkode: c69af...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. august 2021 #2 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei for noen uker siden begynte jeg med en del flere rumpe øvelser enn tidligere - både på treningssenter og hjemme. Hadde ikke trent i hele sommer pga sykdom. Kjente forrige uke en øm «kul» på siden av ene rumpe ballen, og den er øm når jeg masserer den. Har nok fått en muskel knute, men hva er beste måte å «behandle» denne på? Massere? Bruke voltaren gel? tips tas i mot med takk! Anonymkode: c69af...b67 Tipper triggerpunktmassasje kan hjelpe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå