Gå til innhold

Han sendte d*ckpic. Jeg orker ikke mer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Logg av Tinder og snakk med folk. På butikken, på kafe, på bibilioteket, der hvor du er aktiv med interessene dine, med nye ansikter i vennekretsen o.l. Det er lettere å danne seg et inntrykk når man møtes ansikt-til-ansikt uten alkohol (altså ikke på byen/fest). 

Et godt forhold starter ofte med et godt vennskap, så løsriv deg fra skjermen og kom deg ut og smil :)

(jeg syns ikke du høres overflatisk og selvopptatt ut. Du høres ut som ei fin jente, både inni og utenpå) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du er veldig opptatt av utseende, da du begynte innlegget med unødvendige detaljer om både kropp og hår. Et enkelt 'jeg er attraktiv og kler meg pent' hadde vært mer enn nok. Når du snakker om menn, så er det også utseendet deres du nevner. Om du fokuserer på deg fysiske hos deg selv og andre, så er det også kun det fysiske du får tilbake. 

Hvilke verdier liker du ved deg selv? Hvilke verdier setter du høyt i en eventuell partner? Hva ønsker du å få ut av et forhold? Nærhet? Vennskap? En likeverdig partner? Hva, eksakt, er du ute etter? 

Slett tinder. Slutt å fokusere så mye på utseendet. Bli kjent med menn ute i dne virkelige verden. Prøv ut nye interesser hvor du kan møte andre. 

Anonymkode: d5efa...39f

• Liker 5
Skrevet

Prøv hva som helst annet enn Tinder, den appen funker først og fremst for menn og kvinner som kun vil ha sex og er attraktive nok fysisk til å få det til. Som attraktiv kvinne ute etter noe seriøst får du sikkert ikke seriøse menn opp i køen engang, og de fleste seriøse menn får null likes og dropper raskt plattformen. På din alder er det sikkert lurest å lete blant bekjente eller innen en hobby.

Anonymkode: e3168...879

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv hva som helst annet enn Tinder, den appen funker først og fremst for menn og kvinner som kun vil ha sex og er attraktive nok fysisk til å få det til. Som attraktiv kvinne ute etter noe seriøst får du sikkert ikke seriøse menn opp i køen engang, og de fleste seriøse menn får null likes og dropper raskt plattformen. På din alder er det sikkert lurest å lete blant bekjente eller innen en hobby.

Anonymkode: e3168...879

Du vet at på andre kanaler/datingsider  er det fritt fram for gamle menn å ta kontakt med unge damer?

På Tinder må det foreligge en match for å ta kontakt.

Anonymkode: d58a1...6b7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en 19 år gammel jente. Slank, krøllete hår, veldig fin klesstil (om jeg selv kan si det ettersom jeg er veldig interessert i mote) 

Jeg vil si jeg er pen, men nå er jo skjønnhet subjektivt. Har hørt at jeg er attraktiv fra begge kjønn, men helst da fra eldre menn, noe jeg ikke er så utrolig interessert i. Gutter på min egen alder eller 1 år eldre bare stirrer på meg. Nå vet jeg ikke om det er fordi jeg har noe på ansiktet, eller fordi de synes jeg er rar osv, men jeg har ALDRI blitt sjekket opp av en gutt på min alder ute. Kun på tinder, noe jeg absolutt hater. Der har jeg matchet med flere gutter både på min egen alder og da 20-24 også. Jeg må jo innrømme at jeg har vært bittelitt snill noen ganger og kanskje swipet på gutter som er mindre attraktive eller ikke helt min type. Ut ifra alle matchene mine, både rå kjekke og midt på tre, så har alle vært ute etter én ting. Sex. Det er vel kanskje urealistisk av meg å forvente noe annet, men herregud er det virkelig ingen som ønsker noe annet? Noe mer? Hadde en fyr jeg matcha med derfra på snap siden januar, og i går kveld, helt plutselig, fikk jeg sendt et bilde av penisen hans. Ikke for å være dramatisk, men der og da ville jeg bare kaste opp. Jeg orker ikke mer. Blir det verre jo eldre man blir? Han var ikke noe særlig attraktiv heller, og sa selv at jeg var «altfor pen» for han, så kanskje jeg burde jobbe med meg selv og heller sikte etter de jeg faktisk synes er kjekke? (Selv om jeg føler de sjeldent ønsker et forhold) 

Hadde en annen som inviterte meg hjem hos han første treff, og det gadd jeg bare ikke. Blokkerte han overalt, fordi jeg vet jo at det kun er sex han er ute etter. Hvor er det man finner disse kjekke karene som faktisk ønsker et forhold? Ikke det at jeg aktivt søker, eller absolutt MÅ ha noen akkurat nå, men jeg begynner selvfølgelig å bli litt engstelig. Det har nok noe med press fra venner som allerede er i forhold, noen med relativt kjekke kjærester, mens alt jeg får er gutter 3-4 år eldre tynt hår og merkelige ansiktstrekk eller gamle gubber. 

Anonymkode: a878a...7e9

Du får tenke litt over hvilke signaler du sender på snap, tinder osv. Det er jo også naturlig at yngre gutter kanskje er mer på den impulsive siden med å sende slikt. Jeg har aldri sendt et dickpic til noen, men så er jeg også en relativt oppegående 34 år gammel kar😉 Det luker jo ut de du ikke vil ha tidlig, så sånn sett er det effektivt. Du er 19 år. Du har all tid i verden. Ikke gå inn i et forhold bare fordi du kjenner presset fra venninnene dine. Ta ting i ditt tempo. Du får ikke noe bra resultat av å stresse med slikt. 

Anonymkode: 1a9e0...602

• Liker 2
Skrevet

En annen ting, er at du må gi gutta en liten sjanse til å vise frem kuken sin, uten at du må spy av det. For dem er det lykken i livet, å få et bilde av pupp eller høne, og de tror at det virker begge veier.  Jevnaldringer av deg har kanskje ikke fått med seg kampanjene mot slikt, eller de har aldri møtt en jente som sier fra. Hvis menn på 25+ sender deg bilder av pipen, så er det et tegn på lav IQ, de yngre trenger bare litt veiledning. 

Anonymkode: b2850...310

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det virker som om du er veldig opptatt av utseende, da du begynte innlegget med unødvendige detaljer om både kropp og hår. Et enkelt 'jeg er attraktiv og kler meg pent' hadde vært mer enn nok. Når du snakker om menn, så er det også utseendet deres du nevner. Om du fokuserer på deg fysiske hos deg selv og andre, så er det også kun det fysiske du får tilbake. 

Hvilke verdier liker du ved deg selv? Hvilke verdier setter du høyt i en eventuell partner? Hva ønsker du å få ut av et forhold? Nærhet? Vennskap? En likeverdig partner? Hva, eksakt, er du ute etter? 

Slett tinder. Slutt å fokusere så mye på utseendet. Bli kjent med menn ute i dne virkelige verden. Prøv ut nye interesser hvor du kan møte andre. 

Anonymkode: d5efa...39f

Jeg nevnte utseende kun fordi om jeg ikke hadde gjort det, så hadde nok halvparten av dere ment at jeg var "overvektig", eller lite attraktiv og at det derfor ingen gutter sjekker meg opp. Uansett så vinner jeg ikke. Det at jeg kun er opptatt av utseende er noe tull, spesielt når jeg har gitt menn som er mindre attraktive fysisk, men som har en bedre personlighet sjanser. Tinder slettet jeg for lenge siden, rundt februar, så det er ikke et problem lenger. TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

En annen ting, er at du må gi gutta en liten sjanse til å vise frem kuken sin, uten at du må spy av det. For dem er det lykken i livet, å få et bilde av pupp eller høne, og de tror at det virker begge veier.  Jevnaldringer av deg har kanskje ikke fått med seg kampanjene mot slikt, eller de har aldri møtt en jente som sier fra. Hvis menn på 25+ sender deg bilder av pipen, så er det et tegn på lav IQ, de yngre trenger bare litt veiledning. 

Anonymkode: b2850...310

Jeg har ikke noe imot å få et slikt bilde sendt til meg HVIS vi hadde en greie, eller eventuelt var sammen/datet. Det å sende d*ckpic til ei jente du ikke har snakket med på flere måneder bare helt plutselig, synes ikke jeg noe om i det hele tatt. Ikke nok med det så var den liten og hårete. Jeg orker ikke. TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får tenke litt over hvilke signaler du sender på snap, tinder osv. Det er jo også naturlig at yngre gutter kanskje er mer på den impulsive siden med å sende slikt. Jeg har aldri sendt et dickpic til noen, men så er jeg også en relativt oppegående 34 år gammel kar😉 Det luker jo ut de du ikke vil ha tidlig, så sånn sett er det effektivt. Du er 19 år. Du har all tid i verden. Ikke gå inn i et forhold bare fordi du kjenner presset fra venninnene dine. Ta ting i ditt tempo. Du får ikke noe bra resultat av å stresse med slikt. 

Personlig så synes jeg ikke at jeg gir "seksuelle" tegn eller hint. På snap sender jeg kun bilder av ansiktet mitt, ikke noe som tyder på at jeg ønsker sex fra noen av guttene. Samme er det på tinder. Kun bilder av meg fullkledd, men det er vel urealistisk å tenke at noen på Tinder av alle steder er seriøse.  I så fall så må det være en veldig liten prosentdel. Nei vet du hva, jeg gir opp. Som du sa så er jeg jo kun 19. Får vel bare vente til jeg kommer borti en kar i virkeligheten som jeg klaffer med. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er dette for noe da, du må jo sjekke opp selv? Hvorfor sitter du passiv og venter på å bli sjekka opp, du må jo legge ned en innsats selv. Det er slik det fungerer. Flørt, prat med menn, sjekk opp menn....

Anonymkode: 1edea...c51

Det skumle er at menn tror en kvinne er ute etter et ligg når hun sjekker opp

Anonymkode: 4fa35...712

• Liker 3
Skrevet
Nooni skrev (2 timer siden):

Logg av Tinder og snakk med folk. På butikken, på kafe, på bibilioteket, der hvor du er aktiv med interessene dine, med nye ansikter i vennekretsen o.l. Det er lettere å danne seg et inntrykk når man møtes ansikt-til-ansikt uten alkohol (altså ikke på byen/fest). 

Et godt forhold starter ofte med et godt vennskap, så løsriv deg fra skjermen og kom deg ut og smil :)

(jeg syns ikke du høres overflatisk og selvopptatt ut. Du høres ut som ei fin jente, både inni og utenpå) 

Tusen takk. 💗 Flere som mener det her inne, og ikke at jeg bryr meg noe særlig, men jeg kan jo innrømme at jeg høres litt grinete ut i innlegget mitt. Jeg drar faktisk ganske ofte på biblioteket, men møter nesten aldri noen der. Kafe er jeg ikke så ofte på, så kanskje jeg bør dra oftere? Ta med meg en god bok, for så å sitte å lese kanskje? hmmm - TS

• Liker 1
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (4 timer siden):

Enig med han over. Du har et urealistisk mål og virker veldig pretensiøs. Husk at du må prøve deg på gutter som er på samme nivå som deg. Du virker ikke så hyggelig nei.

hun har jo swipa ja på både attrakgive og mindre attrsktive gutter sier hun jo

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tusen takk. 💗 Flere som mener det her inne, og ikke at jeg bryr meg noe særlig, men jeg kan jo innrømme at jeg høres litt grinete ut i innlegget mitt. Jeg drar faktisk ganske ofte på biblioteket, men møter nesten aldri noen der. Kafe er jeg ikke så ofte på, så kanskje jeg bør dra oftere? Ta med meg en god bok, for så å sitte å lese kanskje? hmmm - TS

Jeg synes ikke du hører grinete ut, men jeg lurer på om du er litt sjenert? 

Jeg tenker at å sette seg ned på kafe med en bok er en god tanke, men tenk deg hvis du har sett noen sitte med en bok - hadde du gått bort å snakket med han/henne? Jeg tror ikke jeg hadde gjort det. Jeg ville nok tenkt at de ville være i fred. 

Det handler egentlig bare om de små uformelle møteplassene, når man står i kø, når man venter, møte blikk, smile, si noe hyggelig  ... Bare vær vennlig og åpen mot alle som ikke har gitt deg grunn til noe annet; menn som kvinner, unge som gamle, barn og ungdom. Mennesker som er sånn er lett å henvende seg til/ta kontakt med. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det skumle er at menn tror en kvinne er ute etter et ligg når hun sjekker opp

Anonymkode: 4fa35...712

Hadde jeg blitt sjekket opp av en kvinne hadde jeg fryktet for nyrene mine, eller andre organer som selges på markedet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Personlig så synes jeg ikke at jeg gir "seksuelle" tegn eller hint. På snap sender jeg kun bilder av ansiktet mitt, ikke noe som tyder på at jeg ønsker sex fra noen av guttene. Samme er det på tinder. Kun bilder av meg fullkledd, men det er vel urealistisk å tenke at noen på Tinder av alle steder er seriøse.  I så fall så må det være en veldig liten prosentdel. Nei vet du hva, jeg gir opp. Som du sa så er jeg jo kun 19. Får vel bare vente til jeg kommer borti en kar i virkeligheten som jeg klaffer med. TS

Du trenger ikke gi opp, men ikke noe å stresse med. Du er jo tydeligvis attraktiv og har interessenter, men det er bedre å ha det greit alene, enn å være i et forhold du ikke har det bra i. Det finnes nok seriøse folk på tinder, men det gjelder å filtrere litt. Du treffer jo folk i virkeligheten iløpet av studier, fester osv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke til å uttrykke meg diplomatisk, så bare hopp over om det plager deg. 

Du virker veldig selvopptatt og overfladisk ("jeg er så pen og slank og moteriktig), og siler dine potensielle partnere veldig analytisk. De skal være rett alder og minst like attraktive som deg selv... Det betyr egentlig at de er mer attraktive en deg, hvem tror du velger å gå nedover på atraktivitetsskalaen som du er så opptatt av når man befinner seg på toppen av skalaen, det er de med dårlig personlighet. Våg å se mennesket og ikke bare skallet, så kan det hende du finner gull....  

Skrevet

folk som kaller deg selvopptatt, sliter av dårlig selvtillit og har et jantelov-kompleks. Bra at du har standarder og ikke gir deg for to sek oppmerksomhet. de fleste menn tenker med hodet i rræva. 

• Liker 1
Skrevet
Tiuren skrev (22 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å uttrykke meg diplomatisk, så bare hopp over om det plager deg. 

Du virker veldig selvopptatt og overfladisk ("jeg er så pen og slank og moteriktig), og siler dine potensielle partnere veldig analytisk. De skal være rett alder og minst like attraktive som deg selv... Det betyr egentlig at de er mer attraktive en deg, hvem tror du velger å gå nedover på atraktivitetsskalaen som du er så opptatt av når man befinner seg på toppen av skalaen, det er de med dårlig personlighet. Våg å se mennesket og ikke bare skallet, så kan det hende du finner gull....  

Du uttrykket deg ikke noe særlig diplomatisk, nei. Fint du er bevisst på det selv. 

Som jeg nevnte til en annen en tidligere... hadde jeg skrevet innlegget uten å nevne hvordan jeg ser ut så hadde de aller fleste av dere påstått at jeg er overvektig eller lite attraktiv. Selv om jeg er opptatt av å se bra ut, er jeg like opptatt av hvordan jeg er som en person. Hadde jeg kun gått for utseendet, og vært "overfladisk" og "selvopptatt" så hadde jeg ikke gitt menn som er lite attraktiv sjanser, gang på gang. Det sier seg selv. Og rett alder? Jeg bryr meg da ikke om hvor gammel personen er, så lenge de ikke er over 24. Dette er min egen preferanse, noe som jeg har lov til å ha. Det er absolutt ingenting jeg har til felles med de fleste over 24, og slik er det bare.  TS

• Liker 1
Skrevet
mbiema skrev (23 minutter siden):

folk som kaller deg selvopptatt, sliter av dårlig selvtillit og har et jantelov-kompleks. Bra at du har standarder og ikke gir deg for to sek oppmerksomhet. de fleste menn tenker med hodet i rræva. 

Jeg er HELT enig! Fint at det er noen andre enn meg som ser det. Jeg skal ikke beklage for å ha standarder. Jeg ønsker bedre for meg selv, og det at det ikke er flere som kan relatere til det er kun synd for dem. TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du uttrykket deg ikke noe særlig diplomatisk, nei. Fint du er bevisst på det selv. 

Som jeg nevnte til en annen en tidligere... hadde jeg skrevet innlegget uten å nevne hvordan jeg ser ut så hadde de aller fleste av dere påstått at jeg er overvektig eller lite attraktiv. Selv om jeg er opptatt av å se bra ut, er jeg like opptatt av hvordan jeg er som en person. Hadde jeg kun gått for utseendet, og vært "overfladisk" og "selvopptatt" så hadde jeg ikke gitt menn som er lite attraktiv sjanser, gang på gang. Det sier seg selv. Og rett alder? Jeg bryr meg da ikke om hvor gammel personen er, så lenge de ikke er over 24. Dette er min egen preferanse, noe som jeg har lov til å ha. Det er absolutt ingenting jeg har til felles med de fleste over 24, og slik er det bare.  TS

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er HELT enig! Fint at det er noen andre enn meg som ser det. Jeg skal ikke beklage for å ha standarder. Jeg ønsker bedre for meg selv, og det at det ikke er flere som kan relatere til det er kun synd for dem. TS

OK, lev ditt liv. Lykke til med å finne det du leter etter. Jeg har mine erfaringer og standarder, du har dine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...