Gå til innhold

Han sendte d*ckpic. Jeg orker ikke mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente. Slank, krøllete hår, veldig fin klesstil (om jeg selv kan si det ettersom jeg er veldig interessert i mote) 

Jeg vil si jeg er pen, men nå er jo skjønnhet subjektivt. Har hørt at jeg er attraktiv fra begge kjønn, men helst da fra eldre menn, noe jeg ikke er så utrolig interessert i. Gutter på min egen alder eller 1 år eldre bare stirrer på meg. Nå vet jeg ikke om det er fordi jeg har noe på ansiktet, eller fordi de synes jeg er rar osv, men jeg har ALDRI blitt sjekket opp av en gutt på min alder ute. Kun på tinder, noe jeg absolutt hater. Der har jeg matchet med flere gutter både på min egen alder og da 20-24 også. Jeg må jo innrømme at jeg har vært bittelitt snill noen ganger og kanskje swipet på gutter som er mindre attraktive eller ikke helt min type. Ut ifra alle matchene mine, både rå kjekke og midt på tre, så har alle vært ute etter én ting. Sex. Det er vel kanskje urealistisk av meg å forvente noe annet, men herregud er det virkelig ingen som ønsker noe annet? Noe mer? Hadde en fyr jeg matcha med derfra på snap siden januar, og i går kveld, helt plutselig, fikk jeg sendt et bilde av penisen hans. Ikke for å være dramatisk, men der og da ville jeg bare kaste opp. Jeg orker ikke mer. Blir det verre jo eldre man blir? Han var ikke noe særlig attraktiv heller, og sa selv at jeg var «altfor pen» for han, så kanskje jeg burde jobbe med meg selv og heller sikte etter de jeg faktisk synes er kjekke? (Selv om jeg føler de sjeldent ønsker et forhold) 

Hadde en annen som inviterte meg hjem hos han første treff, og det gadd jeg bare ikke. Blokkerte han overalt, fordi jeg vet jo at det kun er sex han er ute etter. Hvor er det man finner disse kjekke karene som faktisk ønsker et forhold? Ikke det at jeg aktivt søker, eller absolutt MÅ ha noen akkurat nå, men jeg begynner selvfølgelig å bli litt engstelig. Det har nok noe med press fra venner som allerede er i forhold, noen med relativt kjekke kjærester, mens alt jeg får er gutter 3-4 år eldre tynt hår og merkelige ansiktstrekk eller gamle gubber. 

Anonymkode: a878a...7e9

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har ALDRI blitt sjekket opp av en gutt på min alder ute

Hva er dette for noe da, du må jo sjekke opp selv? Hvorfor sitter du passiv og venter på å bli sjekka opp, du må jo legge ned en innsats selv. Det er slik det fungerer. Flørt, prat med menn, sjekk opp menn....

Anonymkode: 1edea...c51

• Liker 13
Skrevet

Du høres litt ut som en egotripper da. Ikke akkurat verdens hyggeligste person for å si det sånn. 

Anonymkode: 2a039...8b9

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du høres litt ut som en egotripper da. Ikke akkurat verdens hyggeligste person for å si det sånn. 

Anonymkode: 2a039...8b9

Hvorfor det? Fikk ikke samme inntrykk. 

Anonymkode: ff6be...ae5

• Liker 10
Skrevet (endret)

Enig med han over. Du har et urealistisk mål og virker veldig pretensiøs. Husk at du må prøve deg på gutter som er på samme nivå som deg. Du virker ikke så hyggelig nei.

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 8
Gjest På druen
Skrevet

Nei det blir ikke værre med alderen. Det der er værst når man er ung fordi gamle griser prøver seg på så unge jenter som mulig. Menn som blir interessert i voksne damer oppfører seg ikke sånn. 

Skrevet

Ok, nå er jeg en gammel dame på 40 - men traff min nåværende ektemann på din alder 😬😅🤷‍♀️

Min erfaring med menn (via kompiser, venninner og egen erfaring på byen osv:

De er ikke voldsomt opptatt av mote.

De fleste menn vil bare en ting om de flørter: pule. Kun det. Og det blir stort sett elendig sex. 

Tinder er nok bare å glemme.

Og: de fleste treffer seriøse partnere ila studietid eller gjennom jobb. 

Så: slett Tinder, bli kjent med noen. 

• Liker 19
Skrevet

Kanskje du skal fremheve noe annet enn utseende ditt? Kanskje prøve å bli kjent med noen av guttene på din alder. 

Anonymkode: f40b6...e4d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du skal fremheve noe annet enn utseende ditt? Kanskje prøve å bli kjent med noen av guttene på din alder. 

Anonymkode: f40b6...e4d

Det er det jeg gjør. I virkeligheten. Jeg ble akkurat ferdig med VGS, tar nå et friår før jeg skal studere jus. Er snill, pålitelig, omtenksom og hyggelig til alle. At det ikke kommer over i innlegget mitt beklager jeg for, men jeg er jo bare så inderlig lei. Å sjekke opp gutter er håpløst når jeg blir ignorert eller at de rett og slett er kun ute etter sex.

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er dette for noe da, du må jo sjekke opp selv? Hvorfor sitter du passiv og venter på å bli sjekka opp, du må jo legge ned en innsats selv. Det er slik det fungerer. Flørt, prat med menn, sjekk opp menn....

Veldig mange menn ønsker kun sex når de sjekker opp kvinner, og om en kvinne sjekker opp menn, forventer veldig mange menn kun sex - de tror hennes initiativ betyr at hun er desperat etter å ha sex så fort som fy.

Anonymkode: 1964d...8dd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig mange menn ønsker kun sex når de sjekker opp kvinner, og om en kvinne sjekker opp menn, forventer veldig mange menn kun sex - de tror hennes initiativ betyr at hun er desperat etter å ha sex så fort som fy.

Akkurat, tusen takk! TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Javel. Og du har kommet frem til dette på egenhånd, eller har du kommet frem til den konklusjonen på annet vis?

Anonymkode: da7d1...4ce

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Javel. Og du har kommet frem til dette på egenhånd, eller har du kommet frem til den konklusjonen på annet vis?

Anonymkode: da7d1...4ce

På egenhånd, og av erfaringer til andre kvinner jeg har snakket med.

For det er mange menn som blir temmelig grinete når de skjønner at "oppsjekkingen" ikke er kun seksuell, men et initiativ til å bli nærmere kjent, med mulig forhold i tankene.

• Liker 3
Skrevet

Du har egentlig satt fingen på kvinners sitt problem i dagens marked. Basert på oppmerksomheten du får siler du ut de du ikke finner attraktiv, og deretter må du finne ut av intensjonene til de du synes er attraktive. Noen ganger ønsker de bare flørt og morro. 

Som kvinne burde du i det minste gjøre deg tilgjengelig for mennene du er interessert i. Dvs signalisere interesse gjennom blikk, holde deg litt i nærheten, i noen tilfeller si hei (men så gi ballen i deres hender for å undersøke interessenivået o.l). Er du villig til å gjøre mer innsats spør du guttene/mennene du er interessert i ut, og finner ut av intensjonene deres deretter.

Anonymkode: 13657...a09

• Liker 1
Skrevet

Første er å droppe Tinder. Det er bare bås. Treff menn naturlig i hverdagen, prat og bli kjent med dem. Ikke heng deg opp i verken hans eller ditt utseende. 

Anonymkode: 24c40...5f6

• Liker 6
Skrevet

Hvordan fremstår du på Tinder og Snap?  Har du utfordrende og lettkledde bilder, f.eks? Kanskje sender du ut litt feile signaler? 

Anonymkode: 51b7f...581

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det du sier er at du er nødt til å være passiv og vente til en sjekker prøver seg på deg, ellers blir det bare sex? Tror du oppriktig på dette?

Du vet vel innerst inne at dette ikke er tilfelle. Du ønsker som alle andre å slippe å ta initiativ, men sånn fungerer det bare ikke.

• Liker 3
Skrevet

Du har ikke blitt sjekket opp ute? Altså, det har vært pandemi siden før du ble myndig.. :) 

Men ja, mindre fokus på eget utseende. Finn din egen verdi. Den har ikke noe med utseendet å gjøre. 

Anonymkode: f7f17...b6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det jeg gjør. I virkeligheten. Jeg ble akkurat ferdig med VGS, tar nå et friår før jeg skal studere jus. Er snill, pålitelig, omtenksom og hyggelig til alle. At det ikke kommer over i innlegget mitt beklager jeg for, men jeg er jo bare så inderlig lei. Å sjekke opp gutter er håpløst når jeg blir ignorert eller at de rett og slett er kun ute etter sex.

Det er ikke noe hastverk med dating. Du er bare 19 år. Kos deg med venninner, jobb og det du liker å drive med. Snart blir du student. Der møter du jevnaldrende gutter og kommer til å oppleve en ny verden. 

Veldig kjekt å studere, men masse hardt arbeid. Likevel, gled deg. Kos deg med friåret. 

• Liker 6
Skrevet

IKKE gi noen du ikke har møtt Snap'n din, de er bare ute etter å sende mer bilder enn det de har lagt ut på Tinder.

Er ikke Tinderplattformen bra nok, så skjønner du hvilke bilder de vil sende,og forventer tilbake.

Anonymkode: d58a1...6b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...