AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Hei. Jeg har koblet meg på med hdmi fra pc til tv. Det er bilde på tv. Men lyden blir ikke overført til tv. Men blir hengende fast i pc. Og kan man jobbe med noe annet på pc, mens det man vil ser på tv kan bli der hele tiden uten at alt det jeg gjør på pc blir forstyrret med? Anonymkode: e6b1e...e48
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Du må skifte primær høyttaler. Klikk på høyttalerikonet nede til høyre. Anonymkode: 5ad29...390 2
Cuntzilla Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Om du vil strømme serier imens du jobber som vanlig på PC, så prøv chromecast. Den plugger du inn i HDMI-porten, og så caster du fra Netflix e.l. trådløst fra PC (eller mobil), og kan bruke PC (eller mobil) som vanlig imens serien spilles av. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 og kan man jobbe med "noe annet på pc" mens det man ønsker å se på tv kan gå sin gang? Anonymkode: e6b1e...e48
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): og kan man jobbe med "noe annet på pc" mens det man ønsker å se på tv kan gå sin gang? Anonymkode: e6b1e...e48 Da må du følge Cuntzillas råd om å kjøpe Chromecast. Det koster 300-400 kr hos Elkjøp, Power osv. Veldig enkelt å sette opp/installere, og lett å bruke. Anonymkode: 0480d...e6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå