Gå til innhold

Har alt og er likevel ulykkelig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Friskt barn og i forhold med herlig mann. Kjempebra jobb på papiret og likevel kjempeulykkelig... liker ikke jobben og skulle brukt mer tid på barna mine. Føler meg fanget i hamsterhjulet. Noen som kom seg ut av det? Tror jeg lever på tvers av mine egne verdier og lytter ikke til egne behov og følelser😞vil egentlig ut av yrket og karrieren, men hva er alternativet? 

Anonymkode: 56d58...047

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykken er som bestemirs briller- de satt på nedasa hennes hele tiden.

Lykken kan man finne i seg selv, selv om man jobber. Det handler bare om å lære seg å sette ting i perspektiv. Jeg tror selv at en av grunnene til at jeg føler meg lykkelig handler om at jeg ser det positive i ting. Jeg kan ha det kjipt på jobb, men jeg har jo en jobb og jeg er frisk nok til å jobbe, og jeg har grei lønn som gjør at jeg ikke har økonomiske bekymringer. Jeg er aller mest lykkelig når jeg er i skogen, så dey prøver jeg å gjøre mye, og jeg er veldig takknemlig for at jeg bor i Norge og har mulighet til å ha fritid der jeg kan gå rundt i skogen bekymringsløst. Og så videre. :)

Anonymkode: 606e9...31f

• Liker 1
Skrevet

Snakk med en Mental trener. Snakk med noen om følelsene dine. Skrov ned det du tenker. Bruk mer tid med barna. Prioiter og plablegg dagene dine bedre. Gå tur vør dag.

Anonymkode: 9144d...2fe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Friskt barn og i forhold med herlig mann. Kjempebra jobb på papiret og likevel kjempeulykkelig... liker ikke jobben og skulle brukt mer tid på barna mine. Føler meg fanget i hamsterhjulet. Noen som kom seg ut av det? Tror jeg lever på tvers av mine egne verdier og lytter ikke til egne behov og følelser😞vil egentlig ut av yrket og karrieren, men hva er alternativet? 

Anonymkode: 56d58...047

Du forteller jo svaret på spørsmålet ditt selv...Du lever på tvers av egne verdier og lytter ikke til egne følelser og behov...?

Klart du er kjempeulykkelig da..!...Og 90 % av HI handler om jobben og karrieren...bytt jobb og karriere..ikke enkelt men greitt!🌹..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...