AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg skal trene meg opp til å løpe halvmaraton oM et år, da det motiverer meg i treningen. Jeg benytter meg en del av strava. Er det noen som har strava-abonnement som kan si litt om hvilke funksjoner du benytter deg av? Og noen tips til hvordan jeg kan bruke den opp mot å jobbe meg mot et halvmaraton? Anonymkode: bad88...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Strava abonnement er ikke noe jeg ville brukt penger på, dersom du må snu på kronene for å få råd til det. Da ville jeg spart pengene og kjøpt meg en skikkelig pulsklokke, både Garmin, Polar, Suunto og Coros sine apper er like bra om ikke bedre på analyse, enn Strava. Når det er sagt så har jeg abonnement på strava, og er veldig fornøyd med det. Selv om Garmin er bedre på analyse, synes jeg Strava er enklere å bruke. Den funksjonen jeg bruker mest som du må betale for er rutebyggefunksjonen. Lager en rute basert på HeatMaps (finner for stier som ikke ligger inne i kartverket da), og sender ruten til klokken. Et veldig kraftig verktøy jeg ikke hadde klart meg uten. Anonymkode: 7c754...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Strava abonnement er ikke noe jeg ville brukt penger på, dersom du må snu på kronene for å få råd til det. Da ville jeg spart pengene og kjøpt meg en skikkelig pulsklokke, både Garmin, Polar, Suunto og Coros sine apper er like bra om ikke bedre på analyse, enn Strava. Når det er sagt så har jeg abonnement på strava, og er veldig fornøyd med det. Selv om Garmin er bedre på analyse, synes jeg Strava er enklere å bruke. Den funksjonen jeg bruker mest som du må betale for er rutebyggefunksjonen. Lager en rute basert på HeatMaps (finner for stier som ikke ligger inne i kartverket da), og sender ruten til klokken. Et veldig kraftig verktøy jeg ikke hadde klart meg uten. Anonymkode: 7c754...179 Takk for svar! Jeg har selv garmin klokke. Har allerede strava abonnement og merker ikke noe til utgiften, men føler ikke jeg har fått med meg de beste funksjonene. Anonymkode: bad88...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå