AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Hei, jeg sliter med at det kommer opp mange useriøse treff på Google når jeg søker på noe. Som regel ser det ut til at de legger sammen setninger jeg har googlet til noe som der ut til å inneholde hva jeg leter etter. Når jeg derimot klikker meg inn popper det opp ting som «legg til i kalender», «iPhone er hacket», osv. Disse sidene legger seg også typisk på nr. 5 av sidene som kommer opp når jeg søker. Dette skjer bare når jeg bruker iPhone. Hva har skjedd og hvordan blir jeg kvitt dette? Anonymkode: 04ada...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Google har blitt ødelagt av spam og SEO Anonymkode: 6c56c...f79
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Det skjer meg også når jeg Googlet på tlf (har Android), kjempeirriterende, har lurt på om jeg var virus... Anonymkode: 0d014...97c
net0ty Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det skjer meg også når jeg Googlet på tlf (har Android), kjempeirriterende, har lurt på om jeg var virus... Anonymkode: 0d014...97c Det er det jeg også tenker. Kan Google det samme på Mac uten de samme treffene. Vil tro at adferden og søkene mine er ganske like der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå