AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #21 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har selvsagt samtykket til det. Deler av det brukes i undervisning av helsepersonell. Anonymkode: f670c...980 Samme her, blir også tatt opp på film av samme årsak. Blitt det i flere år nå. Har lagt merke til at det påvirker journalen min på en positiv måte. Det står mye mer fra hun som filmer enn fra de andre. Hun har skrevet en hel A4 side flere ganger. Har hatt timer som har vart i 3 timer, så mye som ble sagt. Det er mye mer detaljer og uten feil i journalen også. Det er også mer observasjoner og refleksjoner i hennes notatet enn mine forrige. Altså hennes egne subjektive tanker og ikke bare referat fra det som har blitt sagt. De andre psykologene satt med nesa nedi notatboken i timen. Måtte ofte stoppe opp å prate, fordi jeg så at de var for opptatt med å skrive til å lytte. Hun jeg har nå bruker ikke notatbok i det hele tatt. Har også merket at hun husker mer av det som har blitt sagt tidligere, enn hva andre gjorde. Jeg må ikke repetere ting og hun husker små bisetninger og unødvendig info. Det er mye lettere å hoppe inn der vi avsluttet sist gang, enn hos de andre. Anonymkode: f0a3d...2b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå