AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Jeg spør anonymt om dette her på KG fordi jeg ikke orker å få hundre ulike meninger på Facebook av «eliten» i utstillingsmiljøet🤪 Jeg er gammel juniorhandler og har stilt mye hund. Disse har som regel vært ganske selvgående og/eller lette å jazze opp uten godbiter. Jeg bruker som regel meg selv og mitt kroppsspråk som belønning. Kun gitt godbiter når dommer dømmer andre hunder i gruppa. Nå har jeg en veterantispe som kun liker tennisball. Eneste som får oppmerksomheten hennes når hun soner ut, er denne tennisballen. Hun har vært lite i utstillingsringen fordi det ikke er noe hun har trivest med. Nå har hun derimot blitt glad i å vise seg, så lenge jeg har tennisballen i lomma. Holder å vise den frem fra lomma et sekund her og der. Da viser hun seg pent uten å virke manisk etter ballen. Dette er en ball som ikke piper og i min mening er mindre forstyrrende enn godbiter som mistes i ringen. Men er det innafor? Vet om mange handlere som irriterer seg over pipeleker i ringen, meg selv inkludert, men vet liksom ikke om en skjult tennisball er like ille dersom andre hunder i gruppa også er tennisballfrelst? Jeg holder kun på med utstilling som hobby og syns det er gøy å stille egne hunder også. Ikke bare andres. Derfor hadde det vært gøy å knekke showkoden på eldstehunden her😇 Anonymkode: 9d69a...546
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå