AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Kneet mitt smelte og jeg vet ikke hva som skjedde, håper noen kan hjelpe meg å forstå. Her er forklaring: Jeg har tegnet en tegning som er forklaring på hva jeg mener her. Håper den er forstålig. Tegningen er lenger nede i tråden. Den rød pilen er det stedet jeg presset hånden min mot og plutselig kom ett stort smell fra kneet. Det var ikke så vondt som jeg husker. Jeg ble bare livredd og fikk skjokk ett sekund. Forsto ikke hva som skjedde. Men etter dette skjedde som er snart 2 uker siden så har jeg vondt for å sitte slik igjen. Det er en strekk følelse på en måte. Vil dette gå over av seg selv? Hva skjedde? Gikk kneet ut av ledd? Jeg har ikke vondt ellers, men når jeg sitter med beina i indianer stilling, da gjør det vondt. Jeg kan derfor ikke sitte sånn mer. Hva skjedde og vil det gå over?😔 Anonymkode: e7edb...a5c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Kontakt lege om du har helsespørsmål. Anonymkode: ad9d6...081
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kontakt lege om du har helsespørsmål. Anonymkode: ad9d6...081 Lurer på hva som skjedde. Ringer du legen når du får enkemann støt eller? Det er ikke alvorlig nåkk, eller er det??.. Anonymkode: e7edb...a5c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hva som skjedde. Ringer du legen når du får enkemann støt eller? Det er ikke alvorlig nåkk, eller er det??.. Anonymkode: e7edb...a5c Det kan ingen vite uten å se på det. Er du bekymret ringer du fastlegen, er du ikke det venter du og ser om det blir bedre. Anonymkode: ad9d6...081 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ingen vite uten å se på det. Er du bekymret ringer du fastlegen, er du ikke det venter du og ser om det blir bedre. Anonymkode: ad9d6...081 Ok.... Anonymkode: e7edb...a5c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Hva som skjedde er det bare du som vet. Om det ikke går over og du er bekymret, bør du kontakte legen din. Om det var noe som hadde gått ut av ledd, hadde du nok merket dette ganske godt Anonymkode: 8c770...fd9
Honey Dew Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Ring og bestill deg en legetime på mandag hvis du fremdeles har vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Du har nok bare strukket noe inni kneet, om det ikke blir bra i løpet av de neste dagene hører du med fastlegen din😊 Anonymkode: 7d455...739 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Kneet mitt gikk ut av ledd i 8.klasse, og tro meg, man tror man skal dø 😬😬 helt grisevondt, faller om, og i mitt tilfelle gikk det helt ut, så det måtte settes på plass på sykehuset. Har du vondt? Øm? Anonymkode: c91a9...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Hvis kneet går ut av ledd så lurer du ikke på om det er ute av ledd. Da har du så vondt at du nesten ikke greier å tenke, langt mindre stå på beinet. Anonymkode: f7e76...329
_popcorn_ Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 Ryddet for tulleinnlegg. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvis kneet går ut av ledd så lurer du ikke på om det er ute av ledd. Da har du så vondt at du nesten ikke greier å tenke, langt mindre stå på beinet. Anonymkode: f7e76...329 Leste om det. Kneet kan gå ut av ledd og smelle seg tilbake. Det er vanlig. Tror det var det som skjedde. Ts Anonymkode: e7edb...a5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå