Gå til innhold

dårlig kjøttdeig


Gjest mediveal

Anbefalte innlegg

er litt skuffet over kjøttdeigen jeg har kjøpt de siste månedene.... jeg kjøper alltid fra gilde og nordfjord og har alltid vært fornøyd. men den siste tiden syns jeg det er altfor mange "hvite ting" i kjøttdeigen.... harde små klumper jeg må plukke ut når jeg sitter og spiser og jeg har sett ting som ser ut som små rør.... dette er veldig skuffende. så hvis jeg har ekstra god råd en dag kjøper jeg heller karbonadedeig fra ultra eller meny, det kjøttet er helt rosa/rødt og har nesten ikke antydning til hvite ting i seg! men jeg må krydre den mye for den smaker ikke like mye som vanlig kjøttdeig....

hva er deres oppfatning av dagens kjøttdeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper vanligvis kjøttdeig fra Gilde jeg, og har aldri merket noe "hvite ting" i den :) Regner med at det kanskje er litt bedre kvalitet på kjøttdeigen fra Gilde enn fra Nordfjord, kan ikke det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små deler av blodårer??

Har heller ikke merket noe rart kjøttdeig jeg har kjøpt i det siste.

Æsj..!!! :frustrert::sur:

Jeg kjøper alt i Sverige: ren karbondedeig er mye bedre der samt mye bedre krydret. Og billigere. Kan det bli bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en ny sånn "Guuuuud, kommer kjøtt virkelig fra dyr som en gang var levende, det visste jeg altså ikke...." tråd????

Det blir bare for dumt!

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...