AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Moren min sliter med fordøyelsen og jeg lurte på om noen av dere har noen råd evt tips til hva som kan hjelpe å få det i gang? Hun har brukt en te fra Helsekost butikken og den har funket bra, men de har byttet på emballasjen og sier at innholdet er det samme. Men helt siden hun har begynt med den teen så har hun begynt å slite igjen, som om den ikke hjelper. Altså hun spiser normalt og alt, men det kommer ikke ut. Noen med tips? Anonymkode: e3449...e7f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Brukte FiberHusk før, men nå er det tatt av markedet. Så bruker Psyllium fra Finax, grønn pose. Fåes kjøpt på helsekost. En toppet t-skje rørt ut i vann før jeg legger meg og kommer på do om formiddagen dagen etter. Sliter med kronisk forstoppelse og har prøvd «alt», men det meste med psyllium frøskall er supert mot forstoppelse eller diaré😊 Anonymkode: 0a858...341 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Er veldig plaget med hard mage. Det beste for meg er å bruke Movicol. Tar det 3 ganger pr uke. Pulver som røres ut i et glass vann. Kjøpes på apotek. Anonymkode: 258d0...066 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Sviskesaft, svisker og bløtlagte linfrø funker Anonymkode: 80273...ab7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Brukte FiberHusk før, men nå er det tatt av markedet. Så bruker Psyllium fra Finax, grønn pose. Fåes kjøpt på helsekost. En toppet t-skje rørt ut i vann før jeg legger meg og kommer på do om formiddagen dagen etter. Sliter med kronisk forstoppelse og har prøvd «alt», men det meste med psyllium frøskall er supert mot forstoppelse eller diaré😊 Anonymkode: 0a858...341 Takk💜 Anonymkode: e3449...e7f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er veldig plaget med hard mage. Det beste for meg er å bruke Movicol. Tar det 3 ganger pr uke. Pulver som røres ut i et glass vann. Kjøpes på apotek. Anonymkode: 258d0...066 Takk 💜 Anonymkode: e3449...e7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå