Gå til innhold

Hun er plutselig blitt stille.. spørre henne hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kjære kg folk!

Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har en nabokvinne som jeg er vilt forelsket i. Hun bor i et hus rett nedenfor blokken der jeg bor. Vi er blitt godt kjent de siste ukene og vi har en utrolig god kjemi😊 Hun er fantastisk og jeg har merket at hun viser en interesse for meg også. Jeg ba henne ut for en uke siden og hun sa ja. Vi dro på en restaurant, spiste middag og ga hverandre en klem før vi tok farvel.

Jeg tok kontakt med henne på facebook og la henne til som venn. Hun godtok heldigvis. Vi skrev med hverandre en liten stund før ting ble stille. Hun har nå begynt å svare tregere på meldinger. Jeg antar at hun bare er opptatt og at hun sikkert har mye å gjøre med jobben osv. Jeg ser henne komme hjem kl 17 hver dag. Så hun er nok sliten når hun kommer hjem og har sikkert hatt mye å gjøre på jobben.

Jeg sendte henne en melding igår og lurte på hvordan det gikk og når vi kunne avtale neste treff. Hun svarte at hun hadde mye å gjøre og at hun er mye opptatt og derfor ikke har tid. Jeg forsto det og skrev at vi heller kunne se det ann. Da fikk jeg ingen svar. Det som er så rart er at igår når hun kom hjem fra jobb satt hun bare ute på verandaen sin og solte seg.. Hun sa hun hadde så mye å gjøre og avlyste våres potensielle planer med å sole seg. Jeg prøvde ikke å tenke så mye på det selvom jeg syns det var litt sårende at hun heller ville gjøre det enn å være med meg..

Jeg sendte henne en melding isted men da svarte hun ikkje da heller.. Har ikkje hørt så mye fra henne i det siste. Kanskje hun ikke har det så bra. Burde jeg spørre henne neste gang jeg treffer henne ute om hvordan det går? Eller burde jeg vente?

Anonymkode: 28a90...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet tenker jeg, at hun ikke helt er på samme plass som deg. Ikke send flere meldinger, la henne kontakte deg. Jeg vet at det er vanskelig, men gi henne lidt plass ellers vil du muligens oppfattes som masende… om du treffer på henne tilfeldig kan du bare smile og si hei… og kontakter hun deg ikke, så handler det nok om, som jeg skrev innledningsvis, at hun ikke helt er der, du er…

Anonymkode: 4a4bd...b5d

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du nok bare ta hintet hun sender om at hun ikke er interessert i noe mer.

Dette er slik man sier «jeg ønsker ikke flere dater». 

La det gå forbi høflig, så fremstår du som en bra fyr - men bare ikke the one for henne. 

Spør du noe mer nå bli du den masete fyren. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok hun er litt interessert fordi da jeg sist traff henne ute smilte hun til meg på en måte jeg aldri har sett før. Hun sa også hei her forleden. Er bare det at hun ikke svarer så mye på melding.. men det er sikkert fordi hun er opptatt😊 Håper bare hun tar intiativ til et treff snart for savner den kvelden vi hadde på restauranten.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være henne som tar initiativ til et eventuelt nytt treff. 

Anonymkode: 93992...5d4

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er nok bare opptatt, hun kommer igjen, Jeg har begynt og date noen nå, og hn er veldig opptatt til tider,men svarer når hn kan :) vi skal på den 3 daten idag , vi skal på kino :) og så skal hn bli med hjem for første gang for nå har jeg barnefri, vi skal bestille kinamat :) vi har datet 2 onsdager før for da har jeg barnefri, hn har bare voksne barn fra snart 20-26

Anonymkode: 9e084...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror nok hun er litt interessert fordi da jeg sist traff henne ute smilte hun til meg på en måte jeg aldri har sett før. Hun sa også hei her forleden. Er bare det at hun ikke svarer så mye på melding.. men det er sikkert fordi hun er opptatt😊 Håper bare hun tar intiativ til et treff snart for savner den kvelden vi hadde på restauranten.

TS

Jeg smiler til folk og sier hei hver dag. Det er allikevel ingen av dem jeg er interessert i. Du har vært ute med henne en gang? Og du blir litt såret over at hun heller vil sitte i sola enn å treffe deg? Det kan være at du legger mye mer i relasjonen enn hun gjør. Damer svarer raskt når de er interessert.  

Anonymkode: 9c58a...9e9

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært interessert i en mann så hadde jeg gjort hva som helst for å tilbringe mest mulig tid med han. Tror mange kvinner er slik også, så dette er litt rart. Unntaket er psykisk sykdom, usikkerhet og diverse. 

Anonymkode: 754a1...d0c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelmådig skrev (1 minutt siden):

Hun er ikke interessert i deg, helt enkelt. La det gå! Ellers blir det bare pinlig for deg. 

Jeg har jo sagt at jeg skal gi henne tid. Håper det blir snart da siden hun er en fantastisk person å være med.

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har jo sagt at jeg skal gi henne tid. Håper det blir snart da siden hun er en fantastisk person å være med.

TS

Tid til hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (15 minutter siden):

Her må du nok bare ta hintet hun sender om at hun ikke er interessert i noe mer.

Dette er slik man sier «jeg ønsker ikke flere dater». 

La det gå forbi høflig, så fremstår du som en bra fyr - men bare ikke the one for henne. 

Spør du noe mer nå bli du den masete fyren. 

Dette er slik feige folk sier at de ikke ønsker flere dater. Hadde hun hatt litt integritet og ryggrad ville hun sagt det til ham, ikke bare trukket seg unna.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS

Er man virkelig interessert i noen, så er man ikke opptatt nok til å ikke svare. Kanskje i 10 minutter, mens man gjør ferdig gulvvasken, men ikke over flere timer eller dager.

Hun er ikke interessert. Interesserte folk sjekker mobilen ofte, spesielt om den gir et pling. Da stopper man gjerne opp for å svare. 

Anonymkode: a5f05...e60

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er man virkelig interessert i noen, så er man ikke opptatt nok til å ikke svare. Kanskje i 10 minutter, mens man gjør ferdig gulvvasken, men ikke over flere timer eller dager.

Hun er ikke interessert. Interesserte folk sjekker mobilen ofte, spesielt om den gir et pling. Da stopper man gjerne opp for å svare. 

Men jeg tror hun er litt sjenert også og da kan man jo virke litt unnvikende. Jeg skal si hei til henne nestegang og spørre hvordan det går. Syns bare det er så dumt at hun ikke svarer på melding.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke spesielt interessert.

Om man er interessert, så svarer man på meldinger, uansett hvor mye man har å gjøre. 

Jeg har hatt stressende perioder på jobb selv hvor kjærlighetsliv kommer i andre rekke og bare tanken på å date er et ork, så det kan for all del også være noe sånt, at hun ikke helt har kapasitet til det nå. MEN da hjelper det uansett ikke å mase, du må rett og slett bare vente.

Anonymkode: fb51d...664

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men jeg tror hun er litt sjenert også og da kan man jo virke litt unnvikende. Jeg skal si hei til henne nestegang og spørre hvordan det går. Syns bare det er så dumt at hun ikke svarer på melding.

TS

Jeg har aspergers og synes sosiale relasjoner kan være vanskelig. Men om jeg virkelig liker noen, så svarer jeg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke interessert.

Hun kan avvise tilbudene dine. 

Men nei, hun kan ikke avvise følelsene dine når du ikke har sagt rett ut hva du føler. 

Anonymkode: d4b69...798

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hapa skrev (1 time siden):

Dette er slik feige folk sier at de ikke ønsker flere dater. Hadde hun hatt litt integritet og ryggrad ville hun sagt det til ham, ikke bare trukket seg unna.

Det er litt vanskelig når man er naboer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (16 minutter siden):

Det er litt vanskelig når man er naboer. 

Nei, det er vanskelig når den andre ikke sier rett ut hva han vil.

I enkelte tilfeller pleier jeg avvise før den andre kommer så langt, men helt ærlig synes jeg det er ultrastakkarslig.

En mann som ikke klarer å si hva han vil, slik at man kan si ja eller nei, ender jo opp med at folk drar seg unna. Han her er snart 40, det er på tide å få fingeren ut og si hva han vil til folk. 

Anonymkode: d4b69...798

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...