Gå til innhold

Importkjøttdeig


Gjest Pecado

Anbefalte innlegg

Kjøpte slik billig importkjøttdeig på Rema 1000. Men dum som jeg er tør jeg ikke spise den. Kan noen fortelle meg at den ikke er farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøttdeig er ofte dyrt i norge og det er fristende å kjøpe importkjøttdeig fra zimbabwe eller gambia.... men jeg har ikke lyst for jeg ser for meg at kjøttet er produsert av noen som ser like "fattige" og "mangel på hygiene" osv som de her....

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=SF&s=&f=12

og da mister jeg lysta....

ps dette har ingenting med rasisme å gjøre, noen av mine beste venner er negre, men det dreier seg om deres livsstandard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøttdeig er ofte dyrt i norge og det er fristende å kjøpe importkjøttdeig fra zimbabwe eller gambia.... men jeg har ikke lyst for jeg ser for meg at kjøttet er produsert av noen som ser like "fattige" og "mangel på hygiene" osv som de her....

[

Tror du det hadde vært lov å importere kjøtt som ikke var ok fremstilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper da ikke det! men spørsmålet er hvor bra kjøttet blir kontrollert! og da snakker jeg om folk fra det norske helsevesenet, at de burde sitte nedi afrika og holde øye med kua fra den slaktes til den puttes inn i flyet til norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den importerte kjøttdeigen på Rema 1000 er helt fin den. Tror dere ikke den er sjekka av mattilsynet før den kommer ut til oss forbrukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet er vist fra polen i følge det som står på pakken. Fatter ikke hvorfor jeg skal være så teit at jeg ikke kan spise kjøtt fra polen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spist kjøtt i mange land, jeg! Og jeg lever ennå! (Har faktisk ikke blitt syk heller....)

Og angående de gjeterne med bare lendekleder; det er nok bare stammefolk som går slik. De har heldekkende klær i Afrika også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte slik billig importkjøttdeig på Rema 1000. Men dum som jeg er tør jeg ikke spise den. Kan noen fortelle meg at den ikke er farlig..

Du turde jo kjøpe den? Hensikten var vel å spise den? Jeg kan fortelle deg at "slik" kjøttdeig ikke er farlig. Den er helt fin og jeg har alltid en eller to av "slik" kjøttdeig i fryseren.

Jeg synes ikke du er dum, jeg hadde heller ikke tort å spise den!!!

Jeg synd du er, om ikke dum, så en smule hysterisk. HVORFOR hadde du ikke turt spise den???

jeg håper da ikke det! men spørsmålet er hvor bra kjøttet blir kontrollert! og da snakker jeg om folk fra det norske helsevesenet, at de burde sitte nedi afrika og holde øye med kua fra den slaktes til den puttes inn i flyet til norge!

Himmel! Du er altså en av de som

a) sulter i hjel på ferie

b) ikke drar til utlandet

c) lever på medbrakt nosk mat hvis du drar noe sted

Men du om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser den flere ganger i uken, og lever i beste velgående. Ikke har jeg blitt forgiftet heller :sjarmor:

Kjøper faktisk bare importert kjøtt, for det er mye billigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...