Gå til innhold

Fra Diane til Yasmin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Diane i snart 2 år nesten sammenhengende nå. Jeg begynte med Diane først og fremt pga at jeg ville bli kvitt uren og kvisete hud. Det har til dels hjulpet meg litt, men jeg ser ikke noen stor forskjell. Jeg vurderer å gå over til Yasmin. Er det noen som har gode erfaringer med dette merket når det kommer til hud? Er de gratis eller må man betale slik det gjelder med Diane?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har gått på Diane i snart 2 år nesten sammenhengende nå. Jeg begynte med Diane først og fremt pga at jeg ville bli kvitt uren og kvisete hud. Det har til dels hjulpet meg litt, men jeg ser ikke noen stor forskjell. Jeg vurderer å gå over til Yasmin. Er det noen som har gode erfaringer med dette merket når det kommer til hud? Er de gratis eller må man betale slik det gjelder med Diane?

Jeg begynte først med Yasmin, men jeg som hadde fin hud, fikk plutselig masse kviser og uren hud, så jeg byttet da til Diane og alle mine hudproblemer forsvant. Jeg tror Diane er den beste pillen hvis man sliter med dårlig hud eller får kviser osv når man går på andre p-piller. Yasmin er nok ikke gratis. Lykke til :)

Skrevet

Jeg gikk lenge på Diane og byttet til Yasmin ettersom jeg ble fortalt at Y fungerer like bra mot kviser, men er "mildere", fortsatte å være fin i huden (men så fungerte Diane veldig bra på meg da). Nå går jeg ikke på noe da jeg er gravid, og kvisene er på plass igjen.

Skrevet

Nesten alle kvisene mine har forsvunnet etter at jeg begynte med Yasmin for et år siden. Merker det både på ryggen, brystet og i ansiktet. Egentlig ganske fantastisk, men er livredd for hva som skjer om jeg slutter eller bytter merke. Kunne tenke meg å prøve Cerazette pga hormoner og slikt.

Tror du får Yasmin gratis om du er under 19 år.

Skrevet

Jeg gikk på Yasmin for 2 år siden. Ble kjempedeppa, tjukk og kvisete... Humørsvingninger fra helvete :frustrert:

Går på Diane nå, og er fornøyd på alle måter :)

Skrevet
Jeg gikk på Yasmin for 2 år siden. Ble kjempedeppa, tjukk og kvisete... Humørsvingninger fra helvete :frustrert:

Samme her, Yasmin gav meg skikkelig skrekken for hormonprevansjon.

Skrevet

Er ikke plaget med uren hud i det hele tatt, men da jeg begynte med Yasmin var huden proppfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...