AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Har en veldig smertefull lymfeknute under kjeven (så ikke PÅ halsen, men under kjeven/tennene). Kjenner også e kul der den er som jeg ikke kan kjenne på andre siden. På samme side har jeg også en hoven (og ikke vond) lymfeknute bak kjeven under øret. Er det farlig? Har aldri opplevd smerte før.... Anonymkode: 74d61...91b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Det er vanlig at lymfeknutene blir ømme og hovne hvis man blir utsatt for virus eller bakterier. Hvis det ikke går over om en måneds tid kan du alltids gå til legen. Anonymkode: 28c39...bf6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en veldig smertefull lymfeknute under kjeven (så ikke PÅ halsen, men under kjeven/tennene). Kjenner også e kul der den er som jeg ikke kan kjenne på andre siden. På samme side har jeg også en hoven (og ikke vond) lymfeknute bak kjeven under øret. Er det farlig? Har aldri opplevd smerte før.... Anonymkode: 74d61...91b Har du infeksjon i en tann? Det er vanlig at lymfeknutene hovner opp og blir øm/vonde når det er en infeksjon på gang i det området. F.eks halsbetennelse eller betennelse i en tann.. Bare følg med en ukes tid, og hvis ikke det gir seg, ville eg gått til legen. Anonymkode: 697aa...afb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå