AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei! Er det noen her som husker noen av sine feberfantasier fra barndommen som de ønsker å dele? Jeg har selv opplevd mange og man kan jo fort få noen artige fortellinger ut av det Mine var mer skumle enn noe annet da. Jeg opplevde en gang at møblene i rommet skulle spise meg. Og mamma snakket altfor høyt til meg. Selv om hun hvisket så hørtes det for meg ut som om hun ropte. Slitsomt :{ Anonymkode: 932f8...3e9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Ikke fra barndommen. Men en gang som voksen jeg skjønte at jeg kom til å være syk neste dag, men det var umulig å være borte fra jobb, stressa jeg noe voldsomt i hele natta. Jeg var på en måte våken og på soverommet mitt, men klarte ikke å våkne ordentlig og alt var rart. Sjefen min lå under senga mi og ga ordre, mens en kollega satt oppå klesskapet mitt og dingla med beina og var Pippi Langstrømpe og prøvde å få meg til å gjøre motsatt av det sjefen sa. Puta mi var blitt til en fyr jeg aldri har møtt, men som ofte ringer med beskjeder på jobb, så den ga meg oppdateringer på hvordan ting lå an hele natta. Anonymkode: 7404c...208
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke fra barndommen. Men en gang som voksen jeg skjønte at jeg kom til å være syk neste dag, men det var umulig å være borte fra jobb, stressa jeg noe voldsomt i hele natta. Jeg var på en måte våken og på soverommet mitt, men klarte ikke å våkne ordentlig og alt var rart. Sjefen min lå under senga mi og ga ordre, mens en kollega satt oppå klesskapet mitt og dingla med beina og var Pippi Langstrømpe og prøvde å få meg til å gjøre motsatt av det sjefen sa. Puta mi var blitt til en fyr jeg aldri har møtt, men som ofte ringer med beskjeder på jobb, så den ga meg oppdateringer på hvordan ting lå an hele natta. Anonymkode: 7404c...208 Ubehagelig.. Anonymkode: 932f8...3e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå