Gå til innhold

Bergen City maraton, i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal løpe stafett i morgen. En av de siste etappene. 

Er det noen som vet om det går an å kjøre til klostergarasjen å parkere der? 

Blir tungvint å ta bussen, fordi jeg skal skal dra videre til Oslo rett etter løpet… har med masse bagasje i bilen.

Anonymkode: 77fdf...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som det går an å parkere i klostergarasjen ja, men at det gjerne kan ta litt tid pga redusert fremkommelighet - spesielt ut av klostergarasjen. Dette er fra deltakerinfo vi fikk tilsendt på mail: 

• O.J. Brochs gate/Thormøhlensgate / Olav Ryesvei Stengt for gjennomkjøring. Alternativ rute er via Nygårdstunnelen-Danmarksplass. Vil foregå i tidsrommet 07:30-15:15. Manuel dirigering for trafikk inn til havneområdet. Olav Ryesvei åpnes for gjennomkjøring fra Møhlenpris mot Nygårdshøyden.

• Torborg Nedreåsgate Trafikken mot sør ledes opp på Puddefjordsbroen 08:00-15:15.

• Nøstegaten Redusert fremkommelighet fra Klostergarasjen til Nøstetorget fra 08:00-15:15.

Anonymkode: db871...4a9

Skrevet

Takk for at du gir beskjed, så kan vi vanlige mennesker holde oss laaaangt unna sentrum.

Et lite tips:

Korona finnes enda. Dette blir litt av en smittefest.

Anonymkode: 1b4a9...057

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som det går an å parkere i klostergarasjen ja, men at det gjerne kan ta litt tid pga redusert fremkommelighet - spesielt ut av klostergarasjen. Dette er fra deltakerinfo vi fikk tilsendt på mail: 

• O.J. Brochs gate/Thormøhlensgate / Olav Ryesvei Stengt for gjennomkjøring. Alternativ rute er via Nygårdstunnelen-Danmarksplass. Vil foregå i tidsrommet 07:30-15:15. Manuel dirigering for trafikk inn til havneområdet. Olav Ryesvei åpnes for gjennomkjøring fra Møhlenpris mot Nygårdshøyden.

• Torborg Nedreåsgate Trafikken mot sør ledes opp på Puddefjordsbroen 08:00-15:15.

• Nøstegaten Redusert fremkommelighet fra Klostergarasjen til Nøstetorget fra 08:00-15:15.

Anonymkode: db871...4a9

Takk! 
Kommer fra Knarvik, så da kan jeg kanskje klare det!

Ble «kastet inn» i siste liten, som reserve! Så jeg har ikke fått all info.

Anonymkode: 77fdf...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...