AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Jeg skal løpe stafett i morgen. En av de siste etappene. Er det noen som vet om det går an å kjøre til klostergarasjen å parkere der? Blir tungvint å ta bussen, fordi jeg skal skal dra videre til Oslo rett etter løpet… har med masse bagasje i bilen. Anonymkode: 77fdf...71b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Virker som det går an å parkere i klostergarasjen ja, men at det gjerne kan ta litt tid pga redusert fremkommelighet - spesielt ut av klostergarasjen. Dette er fra deltakerinfo vi fikk tilsendt på mail: • O.J. Brochs gate/Thormøhlensgate / Olav Ryesvei Stengt for gjennomkjøring. Alternativ rute er via Nygårdstunnelen-Danmarksplass. Vil foregå i tidsrommet 07:30-15:15. Manuel dirigering for trafikk inn til havneområdet. Olav Ryesvei åpnes for gjennomkjøring fra Møhlenpris mot Nygårdshøyden. • Torborg Nedreåsgate Trafikken mot sør ledes opp på Puddefjordsbroen 08:00-15:15. • Nøstegaten Redusert fremkommelighet fra Klostergarasjen til Nøstetorget fra 08:00-15:15. Anonymkode: db871...4a9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Takk for at du gir beskjed, så kan vi vanlige mennesker holde oss laaaangt unna sentrum. Et lite tips: Korona finnes enda. Dette blir litt av en smittefest. Anonymkode: 1b4a9...057
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker som det går an å parkere i klostergarasjen ja, men at det gjerne kan ta litt tid pga redusert fremkommelighet - spesielt ut av klostergarasjen. Dette er fra deltakerinfo vi fikk tilsendt på mail: • O.J. Brochs gate/Thormøhlensgate / Olav Ryesvei Stengt for gjennomkjøring. Alternativ rute er via Nygårdstunnelen-Danmarksplass. Vil foregå i tidsrommet 07:30-15:15. Manuel dirigering for trafikk inn til havneområdet. Olav Ryesvei åpnes for gjennomkjøring fra Møhlenpris mot Nygårdshøyden. • Torborg Nedreåsgate Trafikken mot sør ledes opp på Puddefjordsbroen 08:00-15:15. • Nøstegaten Redusert fremkommelighet fra Klostergarasjen til Nøstetorget fra 08:00-15:15. Anonymkode: db871...4a9 Takk! Kommer fra Knarvik, så da kan jeg kanskje klare det! Ble «kastet inn» i siste liten, som reserve! Så jeg har ikke fått all info. Anonymkode: 77fdf...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå