GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 #21 Skrevet 27. august 2021 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Så vidt jeg har fått med meg, så er vi like gamle Ja, det er et luksusproblem, men fortsatt et problem! Hvem skal man velge? Og nå har naboene begynt å klage også! Som om jeg kan noe for denne uønskete kødannelsen. Hm du får lage elektronisk booking system så du slipper all køa utenfor døra. Blir som på butikker hos deg… Max 3 inne i butikken samtidig 🤭🤭🤭 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 27. august 2021 #22 Skrevet 27. august 2021 Bente1234 skrev (10 minutter siden): Hm du får lage elektronisk booking system så du slipper all køa utenfor døra. Blir som på butikker hos deg… Max 3 inne i butikken samtidig 🤭🤭🤭 Hahaha, smart! Men tre samtidig...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #23 Skrevet 27. august 2021 Gomez skrev (15 minutter siden): Mulig det er lettere for kvinner å finne interesserte, men med tanke på hvor mange kvinner jeg kjenner som er i dårlige forhold så er jeg ikke sikker. Virker i alle fall som mange tar til takke med mye rart. Det er sant, kjenner kvinner i dårlige forhold jeg også. Det som stort sett er fellesnevneren er at de valgte han spennende badboy’en som visst ble litt for spennende etter hvert. De hadde alle andre muligheter med helt normale oppegående menn, men de ble valgt bort. Anonymkode: f04f0...458
hlidskjalf Skrevet 27. august 2021 #24 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det virker på meg som det er lettere for kvinner en menn når det gjelder dating og forhold. Kvinner flest har interesserte menn etter seg hele tiden mens menn flest må jobbe hardt for å få en kvinne interessert. Hva må en helt vanlig og oppegående mann gjøre for å få en helt vanlig oppegående kvinne interessert? Anonymkode: f04f0...458 Det ikke bare virker slik. Det er slik og har vært det omtrent så lenge det har eksistert kjønn. Så i 1 mrd år eller deromkring. Lite å gjøre med. Det hjelper å ha et flatterende utseende og ha høy status. Men ganske uinteressant å diskutere slike selvfølgeligheter.
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 #25 Skrevet 27. august 2021 Era Vulgaris skrev (22 minutter siden): Hahaha, smart! Men tre samtidig... Ja det var selvfølgelig bare ett forslag. Spørs hvilket råskinn du er det da.. ha ha ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå