Gå til innhold

Lettere for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker på meg som det er lettere for kvinner en menn når det gjelder dating og forhold. Kvinner flest har interesserte menn etter seg hele tiden mens menn flest må jobbe hardt for å få en kvinne interessert. Hva må en helt vanlig og oppegående mann gjøre for å få en helt vanlig oppegående kvinne interessert?

Anonymkode: f04f0...458

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedsiden med å jobbe hardt for å få kvinnen interessert er at når man har fått kvinnen gidder man ikke gjøre en innsats lenger. Bedre da å få det man ser.

Anonymkode: cca2a...009

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nedsiden med å jobbe hardt for å få kvinnen interessert er at når man har fått kvinnen gidder man ikke gjøre en innsats lenger. Bedre da å få det man ser.

Men de fleste menn må jobbe for å få kvinner interessert. Kvinner flest er vant til å ha flere å velge mellom, det skjer kun for et fåtall av menn… Så hva må menn gjøre?

Skrevet

Være rik, sterk, bra utseende. 

Basically, ha de egenskapene som hadde gjort livet for barna dine enklere om de arvet dem.  

Anonymkode: ad3a4...c78

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men de fleste menn må jobbe for å få kvinner interessert. Kvinner flest er vant til å ha flere å velge mellom, det skjer kun for et fåtall av menn… Så hva må menn gjøre?

Ja, dessverre gjør noen det, så ser du den egentlige drittsekken etter de har fått interessen. Han jeg var i langvarig forhold jobbet ikke for meg akkurat, han tok initiativ til å be meg ut men ellers var det 50/50. Og han forble også den samme etter han fikk meg, så mye tryggere med menn som ikke jobber hardt for damer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, dessverre gjør noen det, så ser du den egentlige drittsekken etter de har fått interessen. Han jeg var i langvarig forhold jobbet ikke for meg akkurat, han tok initiativ til å be meg ut men ellers var det 50/50. Og han forble også den samme etter han fikk meg, så mye tryggere med menn som ikke jobber hardt for damer. 

Det er lett for en kvinne å tenke sånn da kvinner flest har en rekke med beilere som ønsker kontakt, de kan bare velge den de vil ha. Gjennomsnittskvinnen trenger ikke gjøre en innsats for å få date eller forhold. De fleste menn må gjøre mye mer for å oppnå det samme.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lett for en kvinne å tenke sånn da kvinner flest har en rekke med beilere som ønsker kontakt, de kan bare velge den de vil ha. Gjennomsnittskvinnen trenger ikke gjøre en innsats for å få date eller forhold. De fleste menn må gjøre mye mer for å oppnå det samme.

Vel, det gjelder ikke meg. At han ber meg ut, er snill og vi har kjemi er mer enn nok.

Skrevet (endret)

Kan du ikke heller spørre menn som er i et forhold hva det er de gjorde for å finne og vinne dama? Må da vel være mere interessant å få svar fra menn som har vært i din situasjon enn damer som aldri har det. 

Endret av Saph
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dersom kvinner flest har det slik, betyr det at menn flest driver og «beiler» på fire-fem kvinner til enhver tid. Mener du virkelig det? Gjør du dette selv? 

Anonymkode: 954bf...03c

• Liker 1
Skrevet

Det handler om at de gir inntrykk av at de ser dama. Vær genuint opptatt av henne, still spørmsmål og la henne prate mer enn deg og gi inntrykk av at det viktigste for deg er at hun har det bra. I tillegg er du den ledende part når det gjelder fysisk kontakt. Ha selvtillit. 

Anonymkode: dc19d...178

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dersom kvinner flest har det slik, betyr det at menn flest driver og «beiler» på fire-fem kvinner til enhver tid. Mener du virkelig det? Gjør du dette selv? 

Anonymkode: 954bf...03c

Mange menn gjør nok det, ja. De aller fleste menn opplever å bli avvist så mange ganger at de må beile flere samtidig om de noen gang skal finne ei å date og inngå forhold med. Det er jo slik det fungerer, menn må være aktive mens kvinner er passive og velger blant gruppen som vil ha dem. Litt satt på spissen selvsagt, det finnes noen få kvinner som er aktive i søken etter en partner.

Skrevet

ja jeg passer ikke inn i denne gjennomsnitts kvinnen det skrives om her.. står lissom ikke i kø her akkurat. 

• Liker 1
Skrevet
Bente1234 skrev (18 minutter siden):

ja jeg passer ikke inn i denne gjennomsnitts kvinnen det skrives om her.. står lissom ikke i kø her akkurat. 

Ikke? Jeg kom rett og slett ikke inn døra da jeg kom hjem fra jobb! Køen av mannfolk utenfor her var endeløs :daane:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det virker på meg som det er lettere for kvinner en menn når det gjelder dating og forhold. Kvinner flest har interesserte menn etter seg hele tiden mens menn flest må jobbe hardt for å få en kvinne interessert. Hva må en helt vanlig og oppegående mann gjøre for å få en helt vanlig oppegående kvinne interessert?

Lettere for kvinner å få forhold .....eller bare sex?

Skrevet
ABM skrev (16 minutter siden):

Begge

Skrevet
Era Vulgaris skrev (28 minutter siden):

Ikke? Jeg kom rett og slett ikke inn døra da jeg kom hjem fra jobb! Køen av mannfolk utenfor her var endeløs :daane:

Gud du har skikkelig luxus problem😂😂. Kan det være at du er yngre da?? 

Skrevet (endret)
ABM skrev (28 minutter siden):

Jævlig lett og få sex det er jeg enig i😂. men en partner in crime som er stødig som fjellet er mye verre.

Endret av Bente1234
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Gud du har skikkelig luxus problem😂😂. Kan det være at du er yngre da?? 

Så vidt jeg har fått med meg, så er vi like gamle :sminkedokke: 
Ja, det er et luksusproblem, men fortsatt et problem! Hvem skal man velge? :daane:Og nå har naboene begynt å klage også! Som om jeg kan noe for denne uønskete kødannelsen.

• Liker 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (34 minutter siden):

🙄...Ja det sto 7 stykker foran meg..😬

Skrevet

Mulig det er lettere for kvinner å finne interesserte, men med tanke på hvor mange kvinner jeg kjenner som er i dårlige forhold så er jeg ikke sikker. Virker i alle fall som mange tar til takke med mye rart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...