Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. august 2021 #1 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/08/27/195783012/breivik-tar-proveloslatelse-til-retten Jeg håper at den terroristen blir holdt innesperret resten av livet. Endret 27. august 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 27. august 2021 #2 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Fjotolf Hansen ?!! Helt usannsynlig at han slipper ut nå. Sier endel om ham at han kan tro det . Endret 27. august 2021 av fjærestein Skrivefeil .. tror jeg 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2021 #3 Del Skrevet 27. august 2021 Den fyren kan kalles både litt av hvert og vel så det, men optimist er han i alle fall. 👎 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 27. august 2021 #4 Del Skrevet 27. august 2021 Det er nå engang hans rett... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august 2021 #5 Del Skrevet 27. august 2021 Slippe ham løs så han kan gjøre hva? <_< 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 27. august 2021 #6 Del Skrevet 27. august 2021 Kan jo spørre seg om han bløffer og om han virkelig ønsker å slippe ut. Jeg vil jo tro han får en ganske mye kjipere hverdag utenfor fengsel enn innenfor. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 27. august 2021 #7 Del Skrevet 27. august 2021 Selvfølgelig gjør han det. Men alle vet at han ikke kommer ut nå. Ikke neste gang eller gangen etter det heller. Blir antakelig først aktuelt Når han har sonet 30 år. Og da avhengig av at han har dårlig helse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 27. august 2021 #8 Del Skrevet 27. august 2021 Han bør vel løslates hvis loven sier det. Jeg kan ikke så mye om jussen på dette området... Personlig håper jeg terroister blir holdt inne resten av livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 27. august 2021 #9 Del Skrevet 27. august 2021 Hvemsomhelst skrev (4 timer siden): https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/08/27/195783012/breivik-tar-proveloslatelse-til-retten Jeg håper at den terroristen blir holdt innesperret resten av livet. Prøveløslatelse fortjener han ikke. Livstid er akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 27. august 2021 #10 Del Skrevet 27. august 2021 Brunello skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig gjør han det. Men alle vet at han ikke kommer ut nå. Ikke neste gang eller gangen etter det heller. Blir antakelig først aktuelt Når han har sonet 30 år. Og da avhengig av at han har dårlig helse. Dårlig helse burde ikke ha noe å si. Fangevoktere i konsentrasjonsleire under 2 verdenskrig blir fremdeles stilt til straff og ansvar, og de er over 90 med dårlig helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2021 #11 Del Skrevet 27. august 2021 I usa får de dommer som går på mange livstidsdommer etter hverandre uten mulighet til å noen gang slippe ut, hvis lovbruddene er ekstreme. Breivik kvalifiserer mange ganger til det syns jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 27. august 2021 #12 Del Skrevet 27. august 2021 theTitanic skrev (Akkurat nå): Dårlig helse burde ikke ha noe å si. Fangevoktere i konsentrasjonsleire under 2 verdenskrig blir fremdeles stilt til straff og ansvar, og de er over 90 med dårlig helse. Selvfølgelig skal dårlig helse ha noe å si. I det ABB ikke er en fare for samfunnet, skal han løslates. Dersom han om noen år er i så dårlig forfatning at han åpenbart ikke kan klare å utføre terrorhandlinger, er det ikke grunnlag for fengsling. Han har sonet straffen etter 21 år. Alt etter dette er for å beskytte oss andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 27. august 2021 #13 Del Skrevet 27. august 2021 Han har hatt god tid, sammen med sine advokater, til å sette seg inn i lovverk, smutthull, og ukjente paragrafer, og kommer naturligvis til å gjøre det han kan for å benytte seg av sin rett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 #14 Del Skrevet 27. august 2021 Gibralfaro skrev (2 timer siden): Han har hatt god tid, sammen med sine advokater, til å sette seg inn i lovverk, smutthull, og ukjente paragrafer, og kommer naturligvis til å gjøre det han kan for å benytte seg av sin rett. Han er ikke dum den karen der nå har han hatt 10 år på seg til å lese seg opp på det meste. Så forundrer meg ikke og flytter da direkte til et skatteparadis og forblir ukjent 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 27. august 2021 #15 Del Skrevet 27. august 2021 1 minutt siden, Bente1234 said: Han er ikke dum den karen der nå har han hatt 10 år på seg til å lese seg opp på det meste. Så forundrer meg ikke og flytter da direkte til et skatteparadis og forblir ukjent 😂 Hva skal en person som ikke har penger gjøre i et skatteparadis? 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. august 2021 #16 Del Skrevet 27. august 2021 Han viser vel få tegn til endrede holdninger. På en måte er det jo "bra", fordi det da er grunnlag for å videreføre og forlenge forvaringsdommen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. august 2021 #17 Del Skrevet 27. august 2021 Forde første lan han får gå i luftegården med andre fanger, da blir han drept. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. august 2021 #18 Del Skrevet 27. august 2021 Jaybird skrev (11 minutter siden): Hva skal en person som ikke har penger gjøre i et skatteparadis? 🤣 Hva vet du om at han ikke har penger?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfr Skrevet 27. august 2021 #19 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg ble så sint når jeg leste den saken! Han mister sine menneskerettigheter? Hvem faen bryr seg? Og er det dette de skal bruke skattepengene våre på? Det blir for dumt! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 27. august 2021 #20 Del Skrevet 27. august 2021 Skjønner ikke hvorfor han ikke ble stilt for riksrett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå