Gå til innhold

Chess kundeservice og svar på mail


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen Chess kunder her som har opplevd at kundeservice er svært trege med å svare på mail? Har sendt to mailer, den første gikk det over to uker før jeg fikk svar på. Den andre sendte jeg for en ukes tid siden og har enda ikke fått svar på.

Det er vel å bra å opprette abonnement som har lave priser fordi kunden skal administrere selv, men hva hjelper det når de ikke gidder å svare på henvendelser.

(Ja, kan selvfølgelig ringe, men det koster 10 kr i minuttet fordi man skal bli oppfordret til å sende mail istedet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selv samme opplevelsen for ikke lenge siden. Fikk den automatiske e-posten rette etter henvendelsen, men ikke noe mer. Etter en uke sendte jeg en e-post og purra...da fikk jeg endelig svar.

Har forøvrig ikke opplevd at Chess har vært så trege før. Har vanligvis gått ett par dager, men ikke noe mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått raskt (dog i ett tilfelle feilaktig) svar fra Chess tidligere, men det er halvannet år siden. På den nyeste fakturaen jeg mottok står det at de har en del merarbeid i forbindelse med omlegging av nettsidene (og eierskifte o.l; blant annet er det mye feil med innbetalinger), og "knallhardt trykk på deres kundeservice". Så vi får håpe dette forandrer seg.

Som sagt har jeg mest god erfaring med kundeservicen deres fra tidligere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
På den nyeste fakturaen jeg mottok står det at de har en del merarbeid i forbindelse med omlegging av nettsidene  (og eierskifte o.l; blant annet er det mye feil med innbetalinger)

Som sagt har jeg mest god erfaring med kundeservicen deres fra tidligere:-)

Virkelig? Så her lønner det seg å holde ekstra godt øye med fakturaene i fremdtiden altså.

Jeg har også bare hatt god erfaring med Chess kundeservice tidligere, så jeg håper at dette kun er av forbigående art og at de ikke har begynt å gi blaffen nå når de har blitt et "stor" selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har sendt mail til chess mange ganga, og fått svar kjappt kvar gang....

det eg ikkje får e rekning i posten lenger? måtte sende mail og purre på at eg skulle få den, og da fikk eg den kun på mail..

hehe, litt rart at kundane må purre for å få lov til å betale!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at det bare er i forbindelse med eierskiftet de er treige med å svare på henvendelser og at dette ikke blir en vane. Når de somler seg til å svare etter tre uker så har du sannsynligvis fått hjelp et annet sted for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blant annet er det mye feil med innbetalinger)

Vet du hvilke feil det dreide seg om? Skulle de selv ta ansvaret for dette, eller må man begynne å skrive ned all telefonbruk nå!?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer med Chess sin kundeservice!

Nå må jeg legge til at det er lenge siden jeg var i kontakt med dem, så det kan nok tenkes de har vokst og blitt noe større siden den gang! ;)

Kanskje litt travlere og litt mindre effektivt kundeapparat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...