AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Har hanglet i sikkert én uke. Følt meg dårlig, litt øm i halsen, snørrete og kraftløst. Tok koronatest på mandag- negativ. Formen har fortsatt på samme vis, frem til i går kveld. Verking i kroppen, smerter i hals og svelg, vondt i huden, og null energi. La meg med skikkelige frostrier, skalv under dyna. Våknet og følte meg enda verre, så tok en Paracet og la meg igjen. Våknet igjen etter en stund, og var klissvåt av svette. Jeg har ikke febertermometer, men kroppen hadde vel ikke reagert sånn på Paracet hvis det ikke var feber? Får man feber ved vanlig forkjølelse? Har egentlig planlagt å treffe en venn idag, og har jo negativ koronatest. Det kan vel likevel gjennomføres selv om formen ikke er topp da? Anonymkode: a6112...5fc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Ja sånn at vennen din og resten av samfunnet får seg en uke under dyna, med påfølgende testing tenker du? Er du syk, blir du hjemme. Helt uavhengig negativ test. Anonymkode: abec3...620 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Høres ut som influensa? Da skal du selvsagt ikke utsette andre for smitte. Er helt naturlig at både heftige forkjølelser, influensa og omgangssyke kommer tilbake nå som samfunnet åpner igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Kanskje ta en ny test da, om symptomene har økt på? Og vær hjemme!!! Anonymkode: 950d7...db0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Jeg tenker kraftig forkjølelse (influensa vel som regel heftigere) - forkjølelse og influensa eksisterer jo fortsatt, selv etter korona. Og etter å nesten ikke ha vært utsatt for sykdomsbakterier og -virus i 1,5 år går nok de fleste av oss en «fin» høst i møte... Og ja, du holder deg selvfølgelig hjemme til du er symptomfri Anonymkode: 47f6d...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Er det så vanskelig å følge nasjonale regler? Står tydelig at en skal holde seg hjemme om en er syk! Har vært mange regler i denne tiden, også bøter om en bryter de. Den største boten burde vært for de som på død og liv må være sosiale selv om de er syke. Anonymkode: 15baa...cea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå