Gå til innhold

Så flaut! Angående facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var inne å snoket på facebookprofilen til en bekjent jeg har et godt øye til og som jeg nesten ikke kjenner så klarte jeg å trykke liker på et gammelt bilde!🙈 unliket det så fort jeg kunne og blokkerte han. Greit nok om dette hadde skjedd om vi var venner på facebook men det er vi ikke.. huff. Tror dere han fikk varsel på den korte tiden? Jeg blokkerte han så fort jeg kunne. Og ja jeg vet det er en bagatell🤣

Anonymkode: cd5ce...507

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var inne å snoket på facebookprofilen til en bekjent jeg har et godt øye til og som jeg nesten ikke kjenner så klarte jeg å trykke liker på et gammelt bilde!🙈 unliket det så fort jeg kunne og blokkerte han. Greit nok om dette hadde skjedd om vi var venner på facebook men det er vi ikke.. huff. Tror dere han fikk varsel på den korte tiden? Jeg blokkerte han så fort jeg kunne. Og ja jeg vet det er en bagatell🤣

Anonymkode: cd5ce...507

Sannsynligvis ikke så lenge du unliket med en gang - hvis ikke han satt med mobilen i hånden der og da. Har testet det med venninner flere ganger og det kommer ikke varsel hvis du unliker umiddelbart. Du er ikke den første… 😄

Anonymkode: 1d377...235

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blokkerer du ham? Om han nå la merke til det er jo det en åpning for å bli kjent? Kanskje han sender deg en melding? :)

Anonymkode: a5ff0...4f6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoka på psykiateren min, og la han til som venn uten å innse det. Og fikk spørsmål om det på neste timen 🥴😖

"Jasså, du snoke litt?"

Hm?

"Tror kanskje ikke du har oppdaget at du har sendt venneforespørsel til meg?" 

Altså, jeg tror jeg nådde ny nyanse av fargen rød🙈🙈

Vi hadde heldigvis et avslappa forhold, og det ble litt humor rundt det, så jeg klarte å legge flauheten bak meg og fortsatte der ut tida hans. 

Særlig flaut siden han tross alt er 15 år eldre og ikke noe jeg er ute etter, som mange kan tro. Var bare nysgjerrig på noen artikler han hadde publisert i tidsskriftet og endte opp med å snoke på profilen😅

Anonymkode: 1e55c...5c9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor blokkerer du ham? Om han nå la merke til det er jo det en åpning for å bli kjent? Kanskje han sender deg en melding? :)

Anonymkode: a5ff0...4f6

Skal unblokke han innen en uke eller noe, tørr ikke å gjøre noe nå :rodme:

Anonymkode: cd5ce...507

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, bå ble jeg flau igjen. Enda det er et år siden😅 huff, disse sosiale mediene altså🙈

Anonymkode: 1e55c...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det, han har sikkert gjort noe lignende selv 😊 Tror ikke det ble oppdaget heller.

Anonymkode: 880ed...18c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En random fyr trykte liker på alle bildene av bikkja mi, var bare koselig det 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde en god (mannlig) kollega, og denne mannen hadde en av-og-på kjæreste, begge disse var i 50årene, min venninne i 30årene. Denne kjæresten var tydeligvis inne og snoket på min venninnes fb-side, og klarte å dele et profilbilde fra min venninnes side på sin egen side. Og kjæresten klarte ikke å slette det igjen, og måtte kontakte min venninne og be om hjelp🙊🙈🤷‍♀️😂😂Min venninne tok det med et smil da😅

Anonymkode: 05deb...ee3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...