AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Skrevet 26. august 2021 Når pus av og til kaster opp så sitter han og ser på oppkastet til jeg vasker det opp, jeg tar det så klart fort. Når jeg rengjør doen hans så følger han nysgjerrig med. Hvorfor gjør han dette? Uansett så er han herlig 😻😸 Flere som har sånne katter? Anonymkode: 86764...5ea
Million Skrevet 26. august 2021 #2 Skrevet 26. august 2021 Den som visste hva som rører seg i hodet på hunder og katter når de betrakter menneskene sine rengjøre etter dem.... Hunden min studerer meg også når jeg vasker og tørker opp etter at hun har spydd inne. Katter som gjør det var nytt for meg, men ja, jeg skulle likt å vite hva de "tenker". 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #3 Skrevet 26. august 2021 Million skrev (3 timer siden): Den som visste hva som rører seg i hodet på hunder og katter når de betrakter menneskene sine rengjøre etter dem.... Hunden min studerer meg også når jeg vasker og tørker opp etter at hun har spydd inne. Katter som gjør det var nytt for meg, men ja, jeg skulle likt å vite hva de "tenker". Ja skulle likt å vist hva de tenker jeg og 😸 Anonymkode: 86764...5ea
Minya Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Jeg vil ærlig talt si at det er bedre enn han ene yngste vi har. Han spiser fort, spyr og begynner å spise sitt eget oppkast... Det skjer heldigvis ikke så veldig ofte og det forekom oftere når han var yngre, det er lenge siden sist, men han har heller ikke kastet opp inne såvidt meg bekjent 😛
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når pus av og til kaster opp så sitter han og ser på oppkastet til jeg vasker det opp, jeg tar det så klart fort. Når jeg rengjør doen hans så følger han nysgjerrig med. Hvorfor gjør han dette? Uansett så er han herlig 😻😸 Flere som har sånne katter? Anonymkode: 86764...5ea Innekatt? Anonymkode: 64e15...5f9
Troyamin Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når pus av og til kaster opp så sitter han og ser på oppkastet til jeg vasker det opp, jeg tar det så klart fort. Når jeg rengjør doen hans så følger han nysgjerrig med. Hvorfor gjør han dette? Uansett så er han herlig 😻😸 Flere som har sånne katter? Anonymkode: 86764...5ea "Gjør det riktig, menneskeslave" er jeg sikker på at katten tenker, mens den sitter der og ser ned på oss. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Innekatt? Anonymkode: 64e15...5f9 Er både ute og inne. Men inne på natta, så har kasse. Har kastet opp inne noen ganger. Anonymkode: 86764...5ea
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 Troyamin skrev (6 timer siden): "Gjør det riktig, menneskeslave" er jeg sikker på at katten tenker, mens den sitter der og ser ned på oss. 😸 Anonymkode: 86764...5ea
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Den ene katten min er veldig opptatt av at bæsj, tiss og oppkast må «graves ned» hvis det skulle havne på gulvet. Tror det er fordi ørkendyr ikke ønsker at rovdyr skal vite at de er der. Greit for oss, så vi kan fjerne det raskt. Anonymkode: 8ad10...a93
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 En gang dro han en genser inn i kattedoen 🤔😸 Anonymkode: 86764...5ea
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 14.50): Den ene katten min er veldig opptatt av at bæsj, tiss og oppkast må «graves ned» hvis det skulle havne på gulvet. Tror det er fordi ørkendyr ikke ønsker at rovdyr skal vite at de er der. Greit for oss, så vi kan fjerne det raskt. Anonymkode: 8ad10...a93 Ja, det handler om å skjule spor Anonymkode: b82fd...981
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 Jeg lurer på om det har noe med at de ikke alltid forstår hva som nettopp skjedde? Litt sånn "Oi, hva skjedde nå? Hva kom ut av meg? Rører det på seg?" Katter har vel ingen måte å forstå hva oppkast er. De vet nok at det skjer innimellom, og at det har skjedd før, men nøyaktig hvorfor det skjer eller hva som kommer ut av munnen deres kan de vel neppe forstå. Dermed må det studeres litt, spesielt hvis mennesket skal borti og gjøre noe med det. Anonymkode: 292dc...c05 1
Minya Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 On 8/27/2021 at 3:05 AM, AnonymBruker said: Innekatt? Anonymkode: 64e15...5f9 Nei, utekatt. Han er en skrotgnom da, finner på mye rare ting XD
Gjest TheCatLady Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Ja, min også følger med når jeg tømmer doen hans og noen ganger må han oppi for å lukte etterpå også. Han misliker at doen lukter og er helt besatt av å skulle grave ned bæsjen sin. Jeg har ikke sett at andre katter er så besatt av det og han er gjerne oppi der flere ganger for å grave det ned. Graver masse og holder på. Av og til er han misfornøyd hvis det er noe oppi kassen. Den er ikke skitten, men jeg har kanskje ikke fjernet klumpene kjapt nok (synes han) og da liker han egentlig ikke å gå der. Ser det etterpå når jeg skal fjerne klumpene så har han gjerne tisset litt unna der de andre klumpene ligger. Kan gjerne klage litt til meg før han går på do. Han er renslig da i hvert fall Han hater å spy og mjauer jamrende rett før han skal spy, men akkurat spyet er han ikke så interessert i å følge med på når jeg vasker det opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå